K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Alt det andet

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Alt det andet Her kan du stille de spørgsmål hvis du ikke lige mener at det høre til under fleks, førtidspension eller sygedagpenge dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 17-06-2010, 20:41   #1
Mølgaard
Hvor skulle jeg ellers være
 
Mølgaards avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-09 2007
Lokation: Almind, Kolding
Indlæg: 161
Blog Indlæg: 103
Styrke: 17
Mølgaard er ny på vejen
personlighedsforstyrrelse??

Hej

Jeg har lige fået mail fra min sagsbehandler om opfølgning. Han skriver at psykiateren på sygehuset, har givet min en diagnose som bla. hedder personlighedsforstyrrelse. Han vil gerne have indhentet en psykiatrisk speciallægeerklæring... Hvad mener han med det??

Og kan det gør sådan at jeg får svært ved at få flex? Det er jo ikke kun det jeg fejler. Jeg har også en del fysiske skavanker i ryg og nakke samt migræne.

Jeg bliver helt flov over den diagnose og ked af det, jeg kunne godt huske hun nævnte 2 diagnoser, men ikke lige hvad de hed. Den anden er en depression.
__________________
Vh Maj-Brit M. Nielsen
Skriver i Blogs

Førtidspensionist d. 1/4-13
Mølgaard er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 17-06-2010, 21:09   #2
Claudine
Elsker at være her på K10
 
Tilmeldingsdato: 14-08 2009
Indlæg: 55
Blog Indlæg: 1
Styrke: 15
Claudine er ny på vejen
Hej herfra.
At få diagnosen "personlighedsforstyrrelse" er bestemt ikke noget at skamme sig over eller at være flov over. Der findes forskellige af slagsen og jeg har også fået stillet samme diagnose. Det forklarer bl.a mange af mine symtomer som panikangst osv. Sagsbehandleren kender sandsynligvis ikke til symptomerne, men når man googler på begrebet er der mange links som giver virkelig god indsigt. Ang. fleksjob vil det muligvis gøre dine chancer større, at blive visiteret til et fordi man netop med en sådan diagnose kan have svært ved at fungere på det ordinære arbejdsmarked.
Hos mig følger der også fysiske skavanker såsom bl.a svær slidgigt og efter snart 3 års " kamp " vil min sagsbehandler indstille mig til ftp. Det vil forhåbentlig give mig ro,ro og endnu engang ro.
Jeg håber det bedste for dig.
Claudine er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Gruppe for borderline personlighedsforstyrrelse Girlscout Dit og Dat 4 21-07-2010 12:30




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 13:36.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension