K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Alt det andet

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Alt det andet Her kan du stille de spørgsmål hvis du ikke lige mener at det høre til under fleks, førtidspension eller sygedagpenge dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 17-06-2010, 11:01   #31
Hejdien
Gæst
 
Indlæg: n/a
Endnu engang tak for lykønskningerne

Og Multe ja planlæg endelig videre den dato, jeg havde på trods af alt og alle planlagt bonbon land den dag "man har vel selvtillid ha ha " men men nu påstår alle jo så at der også er andre der har fødselsdag den dag tsk tsk ...

Men må med beklagelse meddele at jeg ikke prøvede Svendsvingarm jeg er en af den slags mødre der går ind for moderne pædagogik det betyder i min verden, gør ikke noget der er farligt før mindst et af dine børn har gjort det første

Så jeg satte på bedste vis min datter i den , og stod klar med kameraet og tog billeder, da jeg så kunne konstatere at man gik rundt og tjekkede at de bøjler der sørger for at man sidder godt fast havde klikket opdagede jeg at min datters ikke havde klikket (det var vi nogen stykker der opdagede, på nær dem der skulle opdagede det ) min datter skubber sikkerheds-bøjlen opad og jeg råber til hende er du ikke spændt fast , med teenager ro kommer den nææææ ... og så var vi ellers nogen uden for hegnet der kunne råbe højt og en meget hvid i hovedet medarbejder fik bøjlen til at klikke ... og har i set hvor højt den maskine går op aaaaddddd siger jeg bare ... så jeg var sq mere rystet end min unge og hun er frisk på at snuppe den igen Lørdag når hun på fribilletter drager i bonbon land igen ... og jeg tænker godt at jeg altid sætter mine børn i fare først ellers kunne JEG jo komme til skade ha ha

(for god ordens skyld så er det altså en joke ) he he

Men Svendsvingarm prøver jeg ikke med mine unger det er helt sikkert det skal være sammen med venner en flaske baily og ti øl og da jeg ikke drikker bliver det jo nok ikke lige snart ha ha ...

Nå nu vil jeg smutte ud og nyde resten af det gode vejr INDEN nogen med fødselsdag kommer og ødelægger det
  Besvar med citat
Gammel 17-06-2010, 11:15   #32
Enteneller
Jeg bor her på K10
 
Entenellers avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-03 2009
Alder: 55
Indlæg: 5.190
Blog Indlæg: 1
Styrke: 22
Enteneller er ved at flytte ind på K10Enteneller er ved at flytte ind på K10
Hej Heidien,

Godt du havde en god dag trods alt

Jeg tør heller ikke prøve en dyt. Når vi fx. er i Tivoli, så bliver det max til ballon gyngerne, men det er så for dyrt i sidste ende.

Det værste er dog, at man kan have mega nerver på når ens unger prøver noget af det "farlige", men sådan er vi mødre nok ? På nær dig Hejdien måske, du lyder til at være ok med at sende dine børn ud på de vilde vover

Man må jo lære at give slip på "de små", de skal jo nok klare den

Kh. EE
Enteneller er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Tillykke til Hejdien zuza Dit og Dat 47 18-06-2009 11:41
Hejdien Hjerterum Dit og Dat 16 26-10-2008 23:12
Om Hejdien Admin Saturn Dit og Dat 6 17-06-2007 15:08




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 07:54.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension