K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Fleksjob - Førtidspension > At søge førtidspension

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

At søge førtidspension Gode råd og tips til dem der igang med at søge førtidspension

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 23-03-2009, 14:41   #11
zuza
Jeg bor her på K10
 
zuzas avatar
 
Tilmeldingsdato: 21-08 2006
Indlæg: 6.810
Blog Indlæg: 1
Styrke: 31
zuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for siden
BREAKING NEWS!!!!

Ritt genopstiller IKKE til næste kommunalvalg.

Pressemøde klokken 16.00.

__________________
Hjort siger: "Det skal kunne betale sig at arbejde." Men siger IKKE for HVEM? Zuza
"The way my luck is running, if I was a politician I would be honest." Rodney Dangerfield
zuza er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 23-03-2009, 15:10   #12
Hejdien
Gæst
 
Indlæg: n/a
Nej selvfølgelig ikke, der har ikke været andet end juks med hende i alt den tid hun har siddet intet af det lovet er blevet overholdt og hun er utrolig ligeglad hun burde have et spark ud af s og smides over til veninden Karen ...

De er to alen af et stykke , levebrødspolitikere har de altid været og snakke kan de heller ikke uden at sige ahh øhhh umm hele tiden . send dem på pension
  Besvar med citat
Gammel 23-03-2009, 15:17   #13
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Så! Har jeg lige skrevet en længere smøre til Ritt Bjerregaard - HVIS hun skriver tilbage, så gengiver jeg naturligvis brevet OG svaret hér!
Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 23-03-2009, 15:22   #14
Stella
Jeg bor her på K10
 
Stellas avatar
 
Tilmeldingsdato: 14-10 2005
Indlæg: 3.069
Styrke: 28
Stella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sig
det var også på tide...at overborgmesteren er så ligeglad med hvad der foregår i hendes by giver hende det røde kort fra mig.

GODT HELENE...
Stella er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 23-03-2009, 15:31   #15
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Jaa, men det var sgu lidt grænseoverskridende...

Men nu blev det da sendt.

Jeg skrev bare lidt om mig selv, og mødet med task force - og sagsbehandleres interesse i mit sexliv og det med børnesagen. Så spurgte jeg om task force er ansat til at være LIDT mere modbydelige, gå LIDT mere på klingen ved at blive personlige og om det er normal sagsbehadling når man er ansat til at behandle en sag om førtidspension....

Satans også man skal gennem alt det her. Håber sådan hun kommer med et svar. Jeg vil have både brev og evt svar med i mine sagsakter!! Får jeg ikke svar, så vil jeg bare have brevet med i mine sagsakter, hahahahahaha.......shit!

Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 24-03-2009, 00:45   #16
Huldra
Har ikke tid til andet end K10
 
Huldras avatar
 
Tilmeldingsdato: 05-03 2008
Alder: 58
Indlæg: 2.134
Blog Indlæg: 17
Styrke: 19
Huldra er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Hejdien Se meddelelser
Nej selvfølgelig ikke, der har ikke været andet end juks med hende i alt den tid hun har siddet intet af det lovet er blevet overholdt og hun er utrolig ligeglad hun burde have et spark ud af s og smides over til veninden Karen ...

De er to alen af et stykke , levebrødspolitikere har de altid været og snakke kan de heller ikke uden at sige ahh øhhh umm hele tiden . send dem på pension
altså, ikke fordi jeg skal forsvare damens politik og forbrug.... men grunden til Ritts øhh,ahh og det skyldtes at hun er stammer.. det er en måde at kontrollere sin stammen på.... det læste jeg engang jeg undersøgte en del pga min store søn også stammer...
Huldra er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 24-03-2009, 11:00   #17
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Ja, og HVER GANG jeg skriver et brev, så går de af...

Først skriver jeg et langt brev til Hjorten på hans hjemmeside - to dage efter lukker han hjemmesiden...

Så skriver jeg til Ritt Bjerregaard, og en time efter melder hun ud at hun går af - hvor uheldig kan man være???? (hun kan selvfølgelig nå at svare endnu!)...

Tror jeg må skrive til min sagsbehandler - måske går hun også af? hahahaha.

Ellers som Razmo forslår - skriv til hele VKO
Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 24-03-2009, 12:46   #18
Suncil
Ikke aktiv pga inaktiv mailadresse
 
Suncils avatar
 
Tilmeldingsdato: 03-07 2008
Lokation: midtjylland
Indlæg: 889
Styrke: 16
Suncil er ny på vejen
Ja Helene

Kan du ikke skrive til samtlige ministre i VKO.....så går de måske af

Suncil er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 24-03-2009, 15:20   #19
Stella
Jeg bor her på K10
 
Stellas avatar
 
Tilmeldingsdato: 14-10 2005
Indlæg: 3.069
Styrke: 28
Stella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sig
Talking

....hehehehe...det kunne være Bendt Betjent forhenværende VICESTATSMINISTER skulle have en sagsbehandler i taskforce og trues med en børnesag man kan ikke ha en far der render rundt med et jagtgevær...han havde jo en søn der blev knaldet for kokainhandel...og nu kører han gudhjælpemig rundt i sin ministerbil med et jagtgevær....hmmmmm....mon han har et psykisk problem der ikke er udredet og er der behandlingsmuligheder..........hmmmmmmmm..

Kunne ikke lade være med at skrive det Helene....

Stella er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 24-03-2009, 15:24   #20
LUM
Har ikke tid til andet end K10
 
Tilmeldingsdato: 04-09 2008
Lokation: Vesthimmerland
Indlæg: 2.623
Blog Indlæg: 2
Styrke: 19
LUM er ved at flytte ind på K10LUM er ved at flytte ind på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af helenekr Se meddelelser
Ja, og HVER GANG jeg skriver et brev, så går de af...
Skriv lige til hjorten kiaren og fjoget privat, måske du er en guldfugl
LUM er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Hk's undersøgelse af flex! PiaCP Fremtiden for fleksjob og førtidspension 5 03-12-2010 14:06
personlighedsphykologisk undersøgelse ihogåh Alt det andet 4 29-09-2010 23:15
Sygedagpengestop undersøgelse. phhmw Et godt link! 0 15-01-2010 19:06
undersøgelse nille60 Alt det andet 4 18-11-2009 20:50




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 09:12.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension