K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Politik og Samfundsdebat > Politik og Samfund

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Politik og Samfund Her er det tilladt at diskutere politik , nyheder og andre samfundsproblemer. Hvis du har problemer med at andre udtrykker deres uforbeholden mening om vores samfund, så er dette nok ikke stedet for dig.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 12-10-2010, 00:03   #11
adbib
Slettet Bruger
 
Tilmeldingsdato: 22-04 2010
Indlæg: 496
Styrke: 15
adbib er rigtig godt på vej
Helt ærlig buster og Huldra. Som enhver fra københavn ved, så ligger en ko i pæne pakker i netto... det er sådan de bliver født...

suk skal man også forklare en bonderøv alt.
adbib er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 12-10-2010, 08:07   #12
Hejdien
Gæst
 
Indlæg: n/a
Citat:
Oprindeligt indsendt af tuxon Se meddelelser
Omvendt overvågning forbudt !

Altså - min bare - hvis dette heller ikke får folk op af stolene - så går jeg i seng og bliver der !

http://ekstrabladet.dk/nyheder/polit...cle1429699.ece
WAUW den havde jeg ikke set før er der ikke nogen der har opdaget det eller hvad ... hvad er det for et lovforslag og hvem har fremsat det .... ??

- I rigtig mange sager, som angår borgerne, for eksempel socialsager, skattesager eller byggesager, vil man reducere retten til aktindsigt i interne dokumenter med 90 procent, siger Oluf Jørgensen.

gad vide om det bliver noget af det der når at komme med hvor ville det være yndigt, for vi er jo også så krævende når vi forlanger aktindsigt og så hul i at man ved at bede om aktindsigt kan se der er massive fede fejl i ens sag ...
Og hvad er definitionen af interne papir ?? det skal nok blive morsomt

Hvor mange her på siden har ikke fundet både forkerte og manglende papir i deres sager , og kan vi så heller ikke tjekke mere og ikke få at se hvad kommunen skriver ja så er vi sg godt nok solgt ...

tuxon om nogen kommer op af stolen tjaaaa sidder mere og tænker om der er nogen der overhovedet opdager det , ved godt at jeg ikke har fulgt så godt med på det sidste men troede ikke sådan en brøler kunne smutte forbi mig nu vil jeg pakke min bil sammen og vende næsen hjem mod Sjælland til en dejlig nymalet renoveret lejlighed (forhåbentligt ) og så vil jeg da se hvad jeg kan finde om det her emne , vil rigtig gerne se hvem der står bag og ja som dig tuxon så vil jeg se om man kan få nogen om af stolene ,vil dog nok vælge ikke at gå i seng hvis det ikke sker ... tror bare jeg vil flytte til Rusland eller Kina til friheden
  Besvar med citat
Gammel 12-10-2010, 08:44   #13
buster
Jeg bor her på K10
 
busters avatar
 
Tilmeldingsdato: 12-01 2008
Lokation: Sorø
Indlæg: 4.447
Blog Indlæg: 18
Styrke: 22
buster er ved at flytte ind på K10buster er ved at flytte ind på K10
DET ER JO EN SKANDALE, TUXON

TAK for den oplysning, og må sige som Hejdien, dén havde jeg heller ikke bemærket mig -dog havde jeg godt nok hørt om at Offentlighedsloven skulle ændres så netop fx journalister ikke kan få adgang til diverse ministeriers papirer -og dét er da også tankevækkende

Tror da liiiiige jeg vil sende dette link videre til vores advokat, bare lige for at oplyse ham om, hvad der foregår!

Sig mig lige engang, hvad er det for en bananstat vi snart lever i! Og overskriften for denne tråd er vist meget passende

Sætter lige linket fra Information herind:http://www.information.dk/247428

Ps: adbib, sådan en byboer som dig er tilgivet på forhånd, thi du/i vide ikke bedre end at køerne er firkantede og kommer vakumpakket, sæføli
__________________
At blive lykkelig består ikke i at eje meget, men at elske meget og håbe



http://www.onlineunderskrift.dk/unde...al-afskaffes./

Sidst redigeret af buster; 12-10-2010 kl. 08:52.
buster er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 12-10-2010, 08:53   #14
østerbro
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 14-06 2010
Lokation: københavn
Indlæg: 1.113
Styrke: 15
østerbro er rigtig godt på vej
komiske Inger har gang i lovændringerne

(Ændring af beskæftigelseskravet, afskaffelse af ret til sygedagpenge på søgnehelligdage m.v.).
Af beskæftigelsesministeren
Inger Støjberg (V)

Samling: 2010-11
Status: Fremsat


Om lovforslaget

Sagsgang
Fremsat 06-10-2010
På dagsorden 12-10-2010
Se hele tidsplanen

Ministerområde
Beskæftigelsesministeriet

Resumé
Lovforslaget indeholder en række ændringer på sygedagpengeområdet. Bl.a. forlænges beskæftigelseskravet således, at retten til sygedagpenge bliver betinget af, at man inden sygefraværet skal have haft 26 ugers beskæftigelse mod de nuværende 13 ugers beskæftigelse. Derudover afskaffes retten til sygedagpenge på søgnehelligdage, og der indføres større fleksibilitet i reglerne om, hvordan kommunerne skal foretage opfølgning i sygedagpengesager.
Fremover kan opfølgning således også ske digitalt (f.eks. via e-mail) eller per brev. Lovforslaget skønnes samlet set at medføre en mindreudgift for det offentlige på mere end ca. 250 mio. kr.
Lovforslaget er en del af udmøntningen af aftalen mellem regeringen og Dansk Folkeparti om genopretning af dansk økonomi og skal ses i sammenhæng med lovforslag nr. L 7 (omprioritering af partsindsatsen) og lovforslag nr. L 9 (arbejdsløshedsforsikring m.v.). Lovforslaget træder i kraft den 3. januar 2011 forså vidt angår fleksibiliteten i opfølgningen, mens de øvrige ændringer træder i kraft den 2. juli 2012.
østerbro er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 12-10-2010, 09:12   #15
østerbro
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 14-06 2010
Lokation: københavn
Indlæg: 1.113
Styrke: 15
østerbro er rigtig godt på vej
aktindsigt, justitsministeren

fra statsministerens åbningstale, folketinget 2010-2011


Ændringer af forvaltningsloven, retsplejeloven og lov om be-handling af personoplysninger (Ændringer i lyset af offent-lighedsloven) (Nov II)

Der foreslås i lyset af den nye offentlighedslov ændring af en række bestemmelser om aktindsigt m.v. i forvaltningsloven,retsplejeloven og persondataloven med henblik på i fornødent omfang at skabe overensstemmelse mellem de nævnte loves regler om aktindsigt m.v.

Ændring af forskellige lovbestemmelser om aktindsigt m.v.(Konsekvensændringer i lyset af offentlighedsloven og æn-dringer i forvaltningsloven) (Nov II)
Der foreslås i lyset af den nye offentlighedslov og ændringerne af forvaltningsloven konsekvensændringer i en række andre love, der indeholder henvisninger til den gældende offentlighedslov og forvaltningslov
østerbro er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 12-10-2010, 10:22   #16
Hexi
Lever på K10
 
Hexis avatar
 
Tilmeldingsdato: 19-06 2007
Lokation: Bor i Bulgarien
Indlæg: 1.821
Styrke: 19
Hexi er ved at flytte ind på K10Hexi er ved at flytte ind på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af buster Se meddelelser
Sætter lige linket fra Information herind:http://www.information.dk/247428
Det bliver mere og mere uhyggeligt hvad der sker... mens danskerne ser vild med dans, x-faktor og Robinson... bomber regeringen lige demokratiet tilbage til stenalderen...




Sku godt jeg er flyttet til et tidligere østland
__________________
Bor nu i Bulgarien... Et paradis for danske fattigrøve...
Hexi er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 12-10-2010, 17:25   #17
Agnes XXX
Slettet Medlem
 
Tilmeldingsdato: 13-12 2007
Indlæg: 453
Styrke: 17
Agnes XXX er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Huldra Se meddelelser
du propper dem da bare ind i elevatoren kære buster...

hvis vi alle flytter til byen,,, hvem pokker skal så servicere københavnerne når de kommer her til Odsherred.... hele sommeren...
Det er ikke alle boligblokke der er så heldige at have en elevator. Det ville ellers have gjort min flytning noget nemmere!
Agnes XXX er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 12-10-2010, 17:32   #18
Agnes XXX
Slettet Medlem
 
Tilmeldingsdato: 13-12 2007
Indlæg: 453
Styrke: 17
Agnes XXX er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af tuxon Se meddelelser
Omvendt overvågning forbudt !

Altså - min bare - hvis dette heller ikke får folk op af stolene - så går jeg i seng og bliver der !

http://ekstrabladet.dk/nyheder/polit...cle1429699.ece
Aye caramba!
Agnes XXX er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Mon der er noget om snakken, nu også gribben er kommet til Danmark! Indiansummer Politik og Samfund 46 04-08-2012 09:03
Juraprofessor: Velfærdsstaten er ved at fordampe PiaCP Politik og Samfund 5 14-08-2011 12:34
System Danmark og Stasi-metoden gunvor Politik og Samfund 2 13-05-2011 15:03
Danske Stasi-tendenser og retsløs klapjagt på ledige buster Politik og Samfund 6 14-10-2010 09:55




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 19:03.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension