K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Alt det andet

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Alt det andet Her kan du stille de spørgsmål hvis du ikke lige mener at det høre til under fleks, førtidspension eller sygedagpenge dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 24-02-2011, 21:57   #21
Karo
Slettet Bruger
 
Tilmeldingsdato: 02-08 2010
Indlæg: 2.227
Styrke: 16
Karo er rigtig godt på vej
http://skat.dk/skat.aspx?oId=352100&...ådighedsbeløb*

Kik under rådighedsbeløb. I 2009 var den på 5170 k. for enlig
Karo er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 24-02-2011, 22:02   #22
L.S.
Lever på K10
 
L.S.s avatar
 
Tilmeldingsdato: 08-09 2010
Indlæg: 1.553
Styrke: 17
L.S. er fast beboer på K10L.S. er fast beboer på K10L.S. er fast beboer på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af Gizmo Se meddelelser
Kan man ikke finde de beløb på skrift nogen steder?
Ellers kan man vel ikke bruge dem i en klage?
Præcis - det er en af de mange fæller Borgerens dagligt fanges i!

Jeg hjælper med en gældssanering, hvor der i næste uge skal lægges et budget for vedkommende, hvor bl.a de MANGLENDE tal fra forvaltningerne bliver stærkt underholdende at præsentere for Skifterettens ansatte advokat.

Glæder mig til at overhøre opringningen fra advokaten til forvaltningen, hvor nogle tal vil blive afkrævet.
L.S. er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 24-02-2011, 23:47   #23
maybeline2you
Afhængigheds tegn af K10
 
maybeline2yous avatar
 
Tilmeldingsdato: 07-04 2010
Lokation: Vesthimmerland
Indlæg: 356
Blog Indlæg: 6
Styrke: 15
maybeline2you er ny på vejen
Indskydelse

Citat:
Oprindeligt indsendt af L.S. Se meddelelser
Kære Thomas
Det er IKKE fornuftigt blindt at hoppe med på en vogn man ikke har løst billet til, blot fordi fejlagtige oplysninger har sat en fiks idé i hovedet på forvaltningen.

DE må starte med at dokumentere deres påstande - at hun modtager de og de ydelser, som du jo siger, at hun IKKE modtager.

HAVDE hun modtaget disse ydelser, er sagen en anden, og hun måtte selvfølgelig tage til mødet, men ikke som sagen står nu, efter din udlægning.

Start med omgående at SKRIVE et brev, hvori fejlene påpeges, og at mødekravet/tilsigelsen derfor må være sendt galt i byen.

Når næste mødeindkaldelse så måske kommer, så fremsend SKRIFTLIG anmodning om, at få præciseret, HVAD de igennem læsning af kontoudtogene leder efter, idét det er en krænkelse af privatlivets fred, at overvåge HVOR folk køber mælk og bleer.

Og vid Thomas, at ender kæresten med at må til møde, kan man i banken - måske mod en mindre betaling - få en specifik udskrivning, f.eks af alle INDGÅENDE beløb på kontoen - hvilket jo er det de snager efter.

Jeg tillader mig lige at komme med en tillægsoplysning .. Jfr. Retssikkerhedslovens Kap 3a § 11 B skal man ikke give samtykke til noget man ikke er ening i og sagen skal derefter behandles på det forliggende grundlag. Hvilket vil sige, at så må kommunen selv finde grundlaget for at mistænke din kæreste

https://www.retsinformation.dk/forms...?id=132626#K3a

Jeg mener nu også personligt, at den der anklager een også må fremvise dokumentation for deres påstand.

Venligst
maybeline2you
__________________
"En person, som kan drive sig selv videre, når anstrengelserne bliver smertefulde, er den person, som vinder." @R

Billedet skal ses som en protest. Jeg er ikke "den lykkelige ejer" af en pitbull terrier, men jeg kan godt gå fra venlig skødehund til Aggrasiv Pitbull Terrier, på 0,5 og bide fra mig
maybeline2you er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 25-02-2011, 03:28   #24
extra
Skal snart betale husleje på K10
 
Tilmeldingsdato: 03-06 2010
Indlæg: 782
Styrke: 14
extra er ny på vejen
anonyn er desvære anonym,men måske bore lidt i det.for har de nævnt deres navn bare en gang har du krav på navnet.har selv prøvet ligende.der sagde de også anony,.men efter lidt borende i sagen kom det lige pludsligt frem der var navn derfor ikke længer anonym.det kan have ændres sig skal jeg ikke kunne saige

Citat:
Kik under rådighedsbeløb. I 2009 var den på 5170 k. for enlig
det er jo knap nok en på KH har til bage efter skat bare
extra er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Kontoudtog FØP Penerelle Alt det andet 3 18-02-2013 00:37
partshøring?? Sommerfugl77 Spørgsmål ang fleksjob 6 15-09-2012 11:24
Kontanthjælp ansøgning, kontoudtog? hsinag Alt det andet 13 08-07-2012 17:41
Partshøring jabma Alt det andet 1 07-06-2010 15:49
Kontoudtog på forlangende....? Onlybyheart Alt det andet 22 05-01-2010 02:36




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 02:06.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension