K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Politik og Samfundsdebat > Politik og Samfund

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Politik og Samfund Her er det tilladt at diskutere politik , nyheder og andre samfundsproblemer. Hvis du har problemer med at andre udtrykker deres uforbeholden mening om vores samfund, så er dette nok ikke stedet for dig.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 28-11-2008, 13:28   #1
Stella
Jeg bor her på K10
 
Stellas avatar
 
Tilmeldingsdato: 14-10 2005
Indlæg: 3.069
Styrke: 28
Stella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sig
Exclamation Stor gevinst ! person ???? Misvisende artikel.

Nu har jeg læst alle artikler om den store aktion mod såkaldte svindlere med sygedagpenge og jeg kan indtil nu kun læse at de har fundet en person der har snydt med sygedagpenge...men de skriver som om de har fundet en helvedes masse snydere...

Der bliver heller ikke sagt noget om de andre byer Karen J og Hjorten hærger I...

http://jp.dk/indland/krimi/article1527997.ece

Omfattende rod i regnskaberne og svindel med blandt andet sygedagpenge blev afsløret, da den første fælles kontrolaktion mod socialt snyd blev gennemført i går af fire kommuner sammen med tre ministerier.



Sygemeldt indehaver var rask

I de to fynske kommuner, hvor 11 besøgte virksomheder havde en sygemeldt indehaver, viste det sig, at indehaveren fik udbetalt sygedagpenge uberettiget.


resten er noget helt andet

På Fyn var der rod i regnskaberne hos 15 af de 18 virksomheder, der fik besøg.

Flere virksomheder i alle kommunerne havde problemer med den såkaldte log-bog, som de er blevet pålagt at føre for at vise, hvem der er på arbejde hvornår.

I Høje-Taastrup blev en enkelt person anholdt på grund af ugyldig opholdstilladelse, og en anden stak af, da kontrollanterne indfandt sig.


ud fra denne artikel fandt de 1 person og alt andet er andre ting ...så artiklen lyver og sandheden er nok at der ikke er noget at komme efter og det er spild af kræfter og penge at lave de ransagninger.
Stella er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 28-11-2008, 13:50   #2
zuza
Jeg bor her på K10
 
zuzas avatar
 
Tilmeldingsdato: 21-08 2006
Indlæg: 6.810
Blog Indlæg: 1
Styrke: 31
zuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for siden
Citat:
det er spild af kræfter og penge at lave de ransagninger.

he-he, Stella.

Den såkaldte arbejdsmangel skyldes jo, at aldrig har der været så meget bureaukrati, som har holdt så mange beskæftiget.

Fjerner de bureaukratiet rundt omkring i kommuner, sygehuse osv. osv., så bliver arbejdsløsheden mindst 5-doblet, er mit gæt.

1 dårligt eksempel betyder mistænkeliggørelse af hele befolkningen, og så lovgiver man derefter.

1 godt eksempel betyder (urealistisk) lovgivning, som ingen andre har en chance for at følge.

Jo, det er søreme "interessant".

__________________
Hjort siger: "Det skal kunne betale sig at arbejde." Men siger IKKE for HVEM? Zuza
"The way my luck is running, if I was a politician I would be honest." Rodney Dangerfield
zuza er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 28-11-2008, 13:53   #3
Trold
Banned
 
Tilmeldingsdato: 12-03 2007
Lokation: Ringsted
Indlæg: 1.564
Blog Indlæg: 2
Styrke: 0
Trold er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Stella Se meddelelser

Sygemeldt indehaver var rask

I de to fynske kommuner, hvor 11 besøgte virksomheder havde en sygemeldt indehaver, viste det sig, at indehaveren fik udbetalt sygedagpenge uberettiget.
Hmm, jeg læser det, som at de 11 virksomheder ALLE havde en syg indehaver, som uberettiget fik udbetalt sygedagpenge.
Altså 11 mennesker som uberettiget fik sygedagpenge.

(Dermed ikke være sagt, at jeg har ret.)
Trold er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 28-11-2008, 18:48   #4
annasen
Afhængigheds tegn af K10
 
annasens avatar
 
Tilmeldingsdato: 02-10 2008
Lokation: Esbjerg
Indlæg: 340
Blog Indlæg: 13
Styrke: 16
annasen er ny på vejen
Angry Hva for noget

´
Det kan medierne skrive om, men at jeg sidder med 100 skemaer der fortæller, at alle befinder sig i diverse syltekrukker, så er der ingen der gider at beskæftige sig med det.


Det skal være løgn. - Det kan godt være Hr. Hjort fanger en enkelt og gnider sig i sine små hænder, men hvordan kan det retfærdiggøre, at han "tæsker" folk, der uheldigvis er ramt af sygdom, ud af hus og hjem.

Hvor i alverden er retfærdigheden henne?

Sure Annasen
annasen er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
?Arbejdsgivers øko.gevinst ved flexjobber? Siv Spørgsmål ang fleksjob 7 09-11-2011 15:21
misvisende og manglende oplysninger i journal hvad gør jeg? diddah Alt det andet 15 25-06-2010 16:42
Søger: Person til en artikel Stubager Alt det andet 3 23-02-2010 10:28
Misvisende ledighedstal fra ministerium Webmaster K10 Nyheder 0 22-02-2010 07:30
Banken kan snuppe din SP-gevinst Ninja Politik og Samfund 31 02-06-2009 14:44




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 06:12.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension