K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Alt det andet

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Alt det andet Her kan du stille de spørgsmål hvis du ikke lige mener at det høre til under fleks, førtidspension eller sygedagpenge dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 15-09-2011, 12:46   #11
Bitsch
Føler sig hjemme på K10
 
Tilmeldingsdato: 06-09 2011
Lokation: Kalundborg kommune
Indlæg: 37
Styrke: 13
Bitsch er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Bitsch Se meddelelser
Det var hurtigt, jeg har lige modtaget min sag, så nu skal jeg bare igang med at læse.

Puha nogle ting de kan finde på at skrive om en..

Sidst redigeret af Bitsch; 15-09-2011 kl. 12:46. Årsag: stavefejl
Bitsch er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 21-09-2011, 23:24   #12
Bitsch
Føler sig hjemme på K10
 
Tilmeldingsdato: 06-09 2011
Lokation: Kalundborg kommune
Indlæg: 37
Styrke: 13
Bitsch er ny på vejen
Efter Gunvor har hjulpet mig har jeg fået helt styr på det med kommune og psykiater.
Det er så blevet til en halv sejr indtil videre, for har i dag fået brev fra kommunen i dag.
De indkalder mig til møde da de vidst ikke vil svare på mine spørgsmål via skrift, men det er fint nok, for jeg har fået mig en god socialrådgiver som jeg kan tage med mig

Den halve sejre er så at de lægekonsulenter som kommunen benytter sig af, har givet mig og min psykiater medhold i at jeg skal forlænges og at jeg vil være "rask" inden de 2x52 uger.

Jeg ved det kun er en halv sejr da kommunen skriver " Det er vurderingen at din sag om sygedagpenge kan forlænges, men det kan først endelig afklares når de ress.profil er opdateret med de seneste oplysninger"

Det gør mig jo super glad og er pt ikke til at skyde igennem, men ville nu rigtig gerne vide hvad der er ved ress.profilen der kan vælte læsset... Men det håber jeg på min socialrådgiver kan hjælpe med at svare på.
Bitsch er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 23-09-2011, 10:01   #13
gunvor
Har ikke tid til andet end K10
 
gunvors avatar
 
Tilmeldingsdato: 13-07 2010
Indlæg: 2.092
Styrke: 17
gunvor er ved at flytte ind på K10gunvor er ved at flytte ind på K10
Hej B

Hvor er det dejligt, at læse flg.: at du er inde i et langt bedre forløb i din sygedagpengesag end tidl., ikke mindst pga. du ved egen kraft har gjort dette muligt. Ligesom du har fået samlet dig nogle hjælpere på din banehalvdel, hvilket vi alle jo har brug for. Fasthold dem! Jeg ved ikke, hvad jeg selv havde gjort uden, når modvinden har været værst, ja, grænsende til stiv kuling.

Stort tillykke m. at lægekonsulenterne i din kommune finder bifalder din psykiaters vurdering.

Ang. RP: Det du skal være opmærksom er, at kommunerne anvender arbejdsevnemetoden til at udforme delelementerne i RP'en, og at den samlede vurdering og indstilling til en forlængelse skal komme fra din SB endelig konklussion i RP'en. RP'en har et delelement: helbred, hvor såvel dine lægefaglige papirers diagnoser og lægekonsulentens udtalelse skal fremgå. Hvis der mangler væsentlige pointer for din forlængelse i RP er det vigtigt, at du under partshøring (som skal foregå forud for en afgørelse) kommer med dine bemærkninger til RP skriftligt om beder om at disse bliver indskrevet i RP, således at den fremviser et reelt billede af dig og din sitaution.

Underskriv aldrig en RP, som du ikke kan godkende. Hvis SB fastholder du skal skrive under, så skriv f.eks. gennemlæst, men ikke en fyldestgørende RP. Og hvis dine pkt.'er ikke er kommet ind, så også: mangler egne kommentarer.

Også dejligt at læse du har fået en socialrådgiver med som bisidder til mødet, husk forud at få aftalt en strategi for mødet, dvs. væsentlig pkt.'er som der skal tales om, og ikke mindst mål for samtalen, og fremadrettethed, dvs. handleplan.

Masser af hilsner

Gunvor
__________________
It's not where you're going or where you've been
it's not your glory and it's not your sin
It's the difference that you make
When there's more than your pride at stake
gunvor er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Skift af socialrådgiver stjerne10 Dit og Dat 13 19-03-2013 00:03
læge skift sanne mor Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 3 10-05-2011 09:44
Psykiater VS. Kommunen lisapigen Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 19 23-02-2011 17:00
Skift af fleks job tfvinter Spørgsmål ang fleksjob 11 31-01-2010 19:44
Skift af Flexjob jennse Spørgsmål ang fleksjob 1 16-05-2008 23:10




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 12:56.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension