K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Politik og Samfundsdebat > Politik og Samfund

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Politik og Samfund Her er det tilladt at diskutere politik , nyheder og andre samfundsproblemer. Hvis du har problemer med at andre udtrykker deres uforbeholden mening om vores samfund, så er dette nok ikke stedet for dig.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 14-09-2009, 00:41   #1
Razmo
Gæst
 
Indlæg: n/a
Kan sgu' ikke lade være med at trække på smilebåndet...

...når jeg læser den her artikkel:

http://avisen.dk/faa-det-bedste-ud-a...de_113892.aspx

Prøv at bemærke specielt de to første "professorer"... de taler om ledighed, som om man kommer til at gå hjemme og trille tommelfingre når man bliver arbejdsløs...

Helt ærligt! HJÆLP MIG en eller anden!!! ... skriv lige til disse professorer, og forklar dem om den størrelse der hedder "Claus Hjort Frederiksen", og forklar dem i samme ombæring, at de ledige BESTEMT ikke behøver at gå og spekulere på hvad de skal gøre af deres tommelfingre... De behøver i hvert fald ikke være bange for at glemme dem bag i (der er i øvrigt kun plads til een tommel bag i... tror jeg... kommer vel an på hvor stort et r***** man er? ... nogen der har set Hjort's hænder for nyligt?)

DET KLARER LOVEN OM AKTIV BESKÆFTIGELSESINDSATS FOR DEM INDEN DE KAN NÅ AT SIGE "Jeg kunne godt tænke mig at..."

Sig mig HVAD ved danskerne egentligt om det at være ledig når det kommer til stykket?... jeg begynder sgu' at blive i tvivl om de overhovedet er nået forbi fattigfirserne endnu derude i "Mig Selv A/S" ... lever vi i et parallelunivers mon?

Een ting er i hvert fald sikkert... den "selv kontrol" de to første professorer lægger op til kan de da roligt lægge fra sig i entreen til jobcenteret, for der er der ikke noget der hedder selvbestemmelse af nogen art.

Sjovt nok, er den eneste af de tre med bare nogenlunde rigtig tankegang Jacob Haugaard... du kan lige så godt tage det hele med et grin, og ikke tage det seriøst, for hvis du prøver bliver du da sindsyg før eller siden. Specielt hvis du ikke kan finde ud af hvad for en fugl du er, eller troede skråsikkert, at det var Hjort's underskrift, og ikke Hitlers.

Sidst redigeret af Razmo; 14-09-2009 kl. 00:55.
  Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
At være eller ikke være en flæskesteg.. phhmw Politik og Samfund 3 29-03-2012 09:57
Ikke at lade sig gå på ASR Accept fra vores omgivelser 17 18-01-2012 00:21
Lidt til smilebåndet Tino Dit og Dat 1 04-04-2009 02:48
Lidt til smilebåndet Tino Dit og Dat 3 24-01-2009 10:12
undskyld men kan ikke lade være.... buster Dit og Dat 2 10-07-2008 22:53




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 23:01.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension