K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Alt det andet

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Alt det andet Her kan du stille de spørgsmål hvis du ikke lige mener at det høre til under fleks, førtidspension eller sygedagpenge dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 07-09-2010, 20:34   #1
NinjaEgern
På vej til at lære K10
 
NinjaEgerns avatar
 
Tilmeldingsdato: 04-08 2010
Lokation: Herning
Alder: 41
Indlæg: 8
Blog Indlæg: 2
Styrke: 0
NinjaEgern er ny på vejen
Mens jeg venter på anken!

Hej alle herinde..
Så jeg tilbage efter en del dage uden at have været på.

Jeg har været nede i et meget sort hul de sidste 14 dage, hvis det kan gøre det. Og ikke nok med det, så gik min hofte af led for 14 dage siden, og har ikke kunnet lave noget før nu. Var på skadestuen og fik den sat på plads.. ALDRIG har jeg oplevet noget så smertefuldt.. For ***** det gjorde ondt..

Der fik jeg så at vide at jeg skal tjekkes for bindevævssygdomme, da han mener at det er det jeg har, sammen med mine meget hypermobile led.
Så er det jeg tænker, er der nogle herinde der har sådan en bindevævssygdom? Og hvad er det lige det er?? Er der ting man skal tage hensyn til hvis man har sådan en???
Jeg har fået taget blodprøve hos lægen, men får først svar d. 23/9. Så det er sku lang ventetid...

Så lige med hensyn til mit afslag på FP, den er anket som den skulle, det har min fagforening gjort for mig. Men Hva så nu når jeg venter på svar fra ankenævnet, skal man så bare sidde hjemme? Eller kan man godt tage væk fra ens eget hus? For da jeg var i kommunens magt, forlangte de at jeg var hjemme, så de kunne få fat på mig når de ville!!

Håber der er nogle der kan hjælpe mig, da jeg ikke ved hvem jeg ellers skal spørge.
NinjaEgern er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 07-09-2010, 20:44   #2
maybeline2you
Afhængigheds tegn af K10
 
maybeline2yous avatar
 
Tilmeldingsdato: 07-04 2010
Lokation: Vesthimmerland
Indlæg: 356
Blog Indlæg: 6
Styrke: 15
maybeline2you er ny på vejen
Din kommune kan ikke forlange at du sidder stand by hjemme hos dig selv. Du har da stadig retten til at bevæge dig udenfor og derhen hvor du vil . :-) Kommunen kan jo bare kontakte dig på dim mobiltelefon, hvis du har en sådan. Længere er den ikke.
maybeline2you er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 07-09-2010, 20:47   #3
ace dk
Skal snart betale husleje på K10
 
Tilmeldingsdato: 08-06 2009
Lokation: et sted i dk.
Indlæg: 712
Styrke: 15
ace dk er rigtig godt på vej
du har faktisk KRAV på alle indkaldelser fra kommunens side, på skrift, ... sådan og forstå et møde eller lign, skal retteligt, for og være gyldigt for loven, være skriftligt.....

du må i mine øjne heller aldrig lave "mundtlige aftaler med kommunen, AAAALT på skrift. dette kan vist ikke pointeres KRAFTIGT nok....

så selvfølgelig kan du forlade dit hjem, det kunne jo være du var "lægeordineret" en lettere travetur, pga din hofte...

jeg regner med du har mobil, og har du dette så råder jeg dig til ALTID kun og give dette nr, til offentlige moduler. INGEN er forpligtet til og kunne træffes i døgndrift.

så derfor skal kommunen skriftligt indkalde dig, kan dog være med bekræftelse fra DIN side.....

så postkassen må du love mig og besøge hver dag...!!!!

mvh eders ace dk.... som ikke mener nogen er uundværlige ..

vi må skisme lære at der er en tænd og sluk knap på den F....... mobil..dermed lærer vi jo også dette videre..(håber ikke denne lille svada bliver misforstået, den er venlig ment)
ace dk er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 07-09-2010, 21:15   #4
Carmen
Har ikke tid til andet end K10
 
Tilmeldingsdato: 29-07 2010
Lokation: København
Indlæg: 2.214
Styrke: 16
Carmen er ny på vejen
Bindevævssygdomme findes der rigtig mange af, så prøv evt. at gå ind på netdoktor.dk for lige at orientere dig om omfanget og evt. kan du vurdere om nogle af symptomerne passer på dig.

Sikke en frækhed af Herning Kommune at oplyse, du skal stå til rådighed for deres telefoniske opkald.
Kridt skoene, stå fast - dit privatliv er DIT, når du ellers overholder ønskede samtaler, som er begæret skriftligt (som allerde nævnt i indlæg ovenover).

Hvornår man har sin mobil åben, er også en privatsag.
Carmen er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 07-09-2010, 23:41   #5
popiae
Jeg bor her på K10
 
popiaes avatar
 
Tilmeldingsdato: 18-09 2007
Lokation: Hillerød
Indlæg: 6.266
Styrke: 25
popiae er fast beboer på K10popiae er fast beboer på K10popiae er fast beboer på K10
Du kan tjekke gigtforeningen, da bindevævssygdomme også høre under betændelsgigt.

Men der findes mange former, og forløb.

Det bedste er at afvendte speciallægernes vurdering.
Skriv dog gerne igen.

VH Popiae
popiae er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
løntilskud mens man venter på afgørelse???? Dyrmose Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp 1 24-10-2012 00:27
sygedagpengestop mens man venter på pension mlaa32 Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 5 03-08-2010 23:04
Vikararbejde mens man venter på fleksjob... Multe Spørgsmål ang fleksjob 4 05-01-2010 00:44
Økonomi mens jeg venter? fehovedet At søge førtidspension 6 30-08-2008 20:31
Økonomi mens man venter Gittchen Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 3 20-04-2007 18:38




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 22:40.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension