K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Alt det andet

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Alt det andet Her kan du stille de spørgsmål hvis du ikke lige mener at det høre til under fleks, førtidspension eller sygedagpenge dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 10-09-2010, 14:13   #1
nilla
Skal snart betale husleje på K10
 
nillas avatar
 
Tilmeldingsdato: 13-12 2005
Indlæg: 907
Blog Indlæg: 2
Styrke: 19
nilla er ny på vejen
Spørgsmål til et evt. møde med sagsbehandler

Jeg har jo fået ny sagsbehandler og jeg synes ikke lige helt man kan regne med ham. F.eks. skulle vi have møde 31. aug. og så sendte han pludselig et brev med møde d. 6. sep.
Da jeg så sad dernede sagde jeg det til ham og bad om at få d. 6. sep aflyst.

Så langt så godt.

men vi aftaler så mundtligt at han, jeg og min kontakt person på Reva, skal mødes og han vil gerne det bliver den 14. Så han vil lige kontakte hende og høre om det er ok med hende. og om hvor det skal afholdes.

Og ja nu nærmer tiden sig. Hun har ikke hørt noget, jeg har ikke hørt noget. Og det er egentlig uinteressant for hende at holde det møde og jeg behøver det nok heller ikke, så derfor forfølger jeg ikke ideen.

Men nu har jeg jo ikke hørt noget. Kan jeg antage at det er ok og at det ikke bliver til noget. jeg har jo ingen indkaldelse eller noget. Eller SKAL jeg sikre mig skriftligt på at han ikke holder mødet, men bare har glemt at indkalde mig?

Altså jeg ville synes det var dumt hvis jeg skulle tro vi havde et møde. Men man hører jo så meget!
nilla er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 11-09-2010, 08:53   #2
Charliza
Elsker at være her på K10
 
Charlizas avatar
 
Tilmeldingsdato: 19-08 2010
Indlæg: 62
Styrke: 14
Charliza er ny på vejen
Hej Nilla.

Hmm, ja den er lidt svær... Jeg ville jo nok ringe mandag og spørge min sagsbehandler, om han er sikker på at i 3 har en aftale tirsdag?! For du har kontaktet kontaktpersonen på Reva, og hun har intet hørt om nogen samtale.


Så har du i hvert fald dit på det rene. Man skal som borger med djævlens vold og magt bare tage at møde op til aftalte møder i kommune regi, men hvis sagsbehandlere glemmer/dobbeltbooker møder, er det jo bare ærgeligt ærgeligt Sonnyboy

Ring Nilla, eller mød op tirsdag som aftalt.


Charliza er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 11-09-2010, 08:55   #3
nilla
Skal snart betale husleje på K10
 
nillas avatar
 
Tilmeldingsdato: 13-12 2005
Indlæg: 907
Blog Indlæg: 2
Styrke: 19
nilla er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Charliza Se meddelelser
Hej Nilla.

Hmm, ja den er lidt svær... Jeg ville jo nok ringe mandag og spørge min sagsbehandler, om han er sikker på at i 3 har en aftale tirsdag?! For du har kontaktet kontaktpersonen på Reva, og hun har intet hørt om nogen samtale.


Så har du i hvert fald dit på det rene. Man skal som borger med djævlens vold og magt bare tage at møde op til aftalte møder i kommune regi, men hvis sagsbehandlere glemmer/dobbeltbooker møder, er det jo bare ærgeligt ærgeligt Sonnyboy

Ring Nilla, eller mød op tirsdag som aftalt.


Tak C, ja det er nok en god idé. Men øv at han sjofler sådan med det. Var lige så glad for hende jeg havde før.
nilla er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 11-09-2010, 09:11   #4
Charliza
Elsker at være her på K10
 
Charlizas avatar
 
Tilmeldingsdato: 19-08 2010
Indlæg: 62
Styrke: 14
Charliza er ny på vejen
Så lidt....

Ved hvad du mener. Det kan bare ikke være rigtig at man selv er nødt til at finde ud at om det nu er rigtigt at man har et møde. Bare fordi sagsbehandleren er inkompentent. Jeg havde sådan en for et stykke tid siden....

Vor herre bevares. Han var da ikke særlig behjælpelig. Så var han "ude" af huset, så var han til møde, så var han på ferie, så var han syg. Og så stoppede han..... Jeg nåede aldrig at møde ham ansigt til ansigt.

Ny sagsbehandler, men hun er bare god og jeg har haft med hende at gøre før. Hun har været på den kommune i en menneskealder, så der er vel en chance for at hun følger min sag til dørs...
Charliza er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 11-09-2010, 09:56   #5
maja-bell
Mit andet hjem K10
 
Tilmeldingsdato: 24-07 2010
Indlæg: 697
Styrke: 14
maja-bell er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af nilla Se meddelelser
Tak C, ja det er nok en god idé. Men øv at han sjofler sådan med det. Var lige så glad for hende jeg havde før.
Nilla du har jo din fulde ret til at bede om en ny.. og mener også du kan bestemme om det skal være en kvinde eller mand. så gør det med den begrundelse at du bliver usikker ved at have ham.
maja-bell er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 11-09-2010, 10:37   #6
PiaCP
Lever på K10
 
PiaCPs avatar
 
Tilmeldingsdato: 17-05 2010
Lokation: Vejen
Indlæg: 1.532
Styrke: 15
PiaCP er ny på vejen
Nilla

da jeg var på Reva - fandt jeg ud af "bare" at lade stå til -
gøre hvad jeg magtede og ikke mere, samtidig med at min jobkonsulent
på Reva - stod for al kontakt til min "sagsmishandler" -
jeg fulgte bare hende - for hun vidste hvornår der var behov for hvad....

Og iøvrigt, så ved hun så også at du har forsøgt at holde aftalen, da du har talt med hende om det!

Håber du har fundet ud af tingene ?
__________________
Pensionist pr.1.4.2012

You must be the change - you want to see in the world.

Mahatma Ghandi
PiaCP er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 11-09-2010, 11:11   #7
Vovse
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 29-03 2010
Lokation: Sjælland
Indlæg: 9.664
Styrke: 26
Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af Charliza Se meddelelser
Hej Nilla.

Hmm, ja den er lidt svær... Jeg ville jo nok ringe mandag og spørge min sagsbehandler, om han er sikker på at i 3 har en aftale tirsdag?! For du har kontaktet kontaktpersonen på Reva, og hun har intet hørt om nogen samtale.
Jeg foretrækker nu, at gøre sådanne ting på skrift.

Hvis denne sagsmishandler har rod i sine ting, og giver et forkert svar i tlf., så vil han stensikkert påstå bagefter, at det er Nilla der har misforstået noget, udelukkende for at redde sin egen rø*.
__________________
"Lediggang som saadan er ingenlunde Roden til alt Ondt, tværtimod, den er et sandt guddommeligt Liv, naar man ikke keder sig"

Søren Aabye Kierkegaard (5. maj 1813 - 11. november 1855), dansk teolog, filosof og psykolog.
Vovse er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 11-09-2010, 21:29   #8
nilla
Skal snart betale husleje på K10
 
nillas avatar
 
Tilmeldingsdato: 13-12 2005
Indlæg: 907
Blog Indlæg: 2
Styrke: 19
nilla er ny på vejen
Tak for svarerne. Ja det er jo det jeg er bange for, at han lader som om han har orden i sine ting, og så står jeg her og "kender" sandhenden "alene"
nilla er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
fleksjob+ møde med sagsbehandler orkidee Spørgsmål ang fleksjob 6 06-01-2010 22:12
Juhuuu jeg har fået booket møde med min sagsbehandler Enteneller Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 4 10-12-2009 11:20
Møde med div. sagsbehandler Delph Alt det andet 14 26-02-2009 13:34
Forbereder møde med sagsbehandler. Thelma Spørgsmål ang fleksjob 4 26-10-2008 19:20
1. møde med sagsbehandler GitteB Spørgsmål ang fleksjob 7 10-05-2007 01:09




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 15:15.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension