K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Alt det andet

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Alt det andet Her kan du stille de spørgsmål hvis du ikke lige mener at det høre til under fleks, førtidspension eller sygedagpenge dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 24-08-2010, 12:58   #11
superkok
Banned
 
Tilmeldingsdato: 09-10 2009
Indlæg: 1.801
Styrke: 0
superkok er ny på vejen
Citat:
Jeg skynder mig at betale, for selvfølgelig skal han med, han undværer så meget andet til hverdag, pga vores økonomi.

Går derefter på kommunen for at søge overlevelseshjælp til resten af måneden, men det får jeg afslag på (det finder jeg ud af tre dage efter ansøgningen, da jeg mailer til sagsbehandler. Afslaget modtages aldrig pr brev?)

Så...100 kr til tre mennesker resten af måneden...æv!
så er det jo selv forskyldt at i/du kun har 100 tilbage til resten af måneden
Citat:
Dernæst skal jeg til møde i morgen, for jeg skal sørme da aktiveres nu
ja da nu skla komunen ligeh ave flere penge hjem på noget totalt hjælpeløs aktivering
Citat:
det kommer til at kunne mærkes og jeg bliver nok nød til at overdrage datterens SFO til hendes far,
hvis du mister så meget så burte du da kunne få en fæn del betalt af komunen hvis ikke det fulde beløb
Citat:
gik jeg hele mit byget igemmen - tog mindre tv pakke en billiger forsikring osv. for mange kan det betale sig at skifte tele selskab
ja man skla ikke være tro ved sit selskab pres dem efter man har fået tildbud hjem osv gør man ikke er man selv uden om det alle kan næsten med 100% sikkerhed tjene penge ved at få tildbud hjem på forsrikringer skifte selskab de billige er ligeså gode
superkok er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 24-08-2010, 15:11   #12
ace dk
Skal snart betale husleje på K10
 
Tilmeldingsdato: 08-06 2009
Lokation: et sted i dk.
Indlæg: 712
Styrke: 15
ace dk er rigtig godt på vej
mobil. af nyere model i G.G.... kr 300.-
m-bikes også i G.G. med 28 gear, samt ekstra udstyr (ved ikke lige hvad det indebærer)

700.-

det var en tusse-mand for begge dele... + transport naturligvis....

begge dele kommer når du søger på de respektive enheder

ved ikke lige hvad der er vigtigst... og tror også der kan "pruttes" en smule... men så skal du som regel handle midt i mdr... det plejer jeg selv... da er folk mere modtagelige for bud.

mvh eders ace dk... håber der var lidt hjælp i dette
ace dk er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 24-08-2010, 15:34   #13
Susanne2412
Slettet Bruger
 
Tilmeldingsdato: 08-09 2008
Alder: 56
Indlæg: 655
Blog Indlæg: 6
Styrke: 16
Susanne2412 er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af maja-bell Se meddelelser
Susanne..

jeg skal lige høre om alderen på dine børn.og hvad måned de er fra. for måske har jeg en endnu grim advarsels du skal være obs på..
den store 17½ og december den lille 8 og januar....
Susanne2412 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 24-08-2010, 16:35   #14
superkok
Banned
 
Tilmeldingsdato: 09-10 2009
Indlæg: 1.801
Styrke: 0
superkok er ny på vejen
Citat:
ved ikke lige hvad der er vigtigst... og tror også der kan "pruttes" en smule... men så skal du som regel handle midt i mdr... det plejer jeg selv... da er folk mere modtagelige for bud.

mvh eders ace dk... håber der var lidt hjælp i dette
det samme gælder næsten for handel i supermarket ligefør lukketid 1 times tid førs der bliver generalt alt kød sat ned til under det halve
superkok er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 24-08-2010, 19:00   #15
maja-bell
Mit andet hjem K10
 
Tilmeldingsdato: 24-07 2010
Indlæg: 697
Styrke: 14
maja-bell er ny på vejen
susanne ....

pu haa så kan du glæde dig. for så får det ikke de store konsekvenser for jer.

for jeg fik lige den over i hatten da børnepengene forsvandt. at min søn fra januar ikke kunne få SU. før 1 april grunden var at det var kvartals udbetalt. og der findes ikke nogen områder hvor man kan få eller hente hjælp.

kan så se du også har en på 8år men til den tid er der nok intet su længer.
maja-bell er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 24-08-2010, 19:10   #16
maja-bell
Mit andet hjem K10
 
Tilmeldingsdato: 24-07 2010
Indlæg: 697
Styrke: 14
maja-bell er ny på vejen
superkok.. fint nok med oplysninger.. men jeg har nu aldrig oplevet at kunne handle til halv pris ved lukketid.

tror nu det er meget afgørende for hvor man bor.

og jeg er ellers også en der kan snakke mig til tilbud. men kan se det bliver svære og svære.
i går havde jeg en samtale med you-see da jeg betaler rimelig meget for at have tv. i samling med mine venner. som bor i samme boligselvskab (men ikke samme område )som mig.
og der var intet at komme efter ud over at han da kunne se jeg ikke benyttede mig af det gratis net tv. de har.
maja-bell er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 24-08-2010, 19:14   #17
superkok
Banned
 
Tilmeldingsdato: 09-10 2009
Indlæg: 1.801
Styrke: 0
superkok er ny på vejen
Citat:
superkok.. fint nok med oplysninger.. men jeg har nu aldrig oplevet at kunne handle til cs halv pris ved lukketid.
kan være jeg bare har været heldig omkring lukketid bla i føtex osv hovsa glemte hvis lige at sige det var kødvare min fejl beklager men sikkert meget om hvor man bor det har de helt ret i
superkok er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 24-08-2010, 20:05   #18
ace dk
Skal snart betale husleje på K10
 
Tilmeldingsdato: 08-06 2009
Lokation: et sted i dk.
Indlæg: 712
Styrke: 15
ace dk er rigtig godt på vej
der ER penge og sparre........

men i har ret, det kræver nogle ingredienser, som vi i vores tidligere liv ikke har gjort brug af..... men der er råd og vejledning og hente..... jeg tror enda der er lavet sites med fif og gode fiduser på nettet............... mener og kunne huske det var nogle studerende der havde lagt deres erfaringer ud....

jeg benytter mig selv af følgende... der er banko 4-5 steder i mit område, der tager jeg altid hen når det er tid for kød i fryseren....... de ældre der kun har en lille fryser, eller ikke har det store behov, da de måske er enlige. sidder gerne deres gevinster på auktion sidste på mdr. de vil hellere have lidt mønt... 40 % billigere er ikke uanmindeligt...... for en kvart øffer

der er også diverse kødpakker samt andre gode sager som bliver solgt til spotpriser.... men HUSK det er den sidste uge af mdr: hvor der er MEST og sparre.....

princippet er det samme i G.G. ..... budene skal gives den sidste uge af mdr.

jeg bruger også og tage på grøntorvet (som vi her i byen har tirs).... lige før lukketid, hvor de skal til og pakke bilerne, bliver der lavet mange gode handler.... de er virkelig til og snakke med .... da varene ikke kan præsenteres imorgen igen....

den luksus der hedder blomster går samme vej... jeg tror de hedder mana-planter. dem købte jeg 2 stks af til lillemor... 40.- ..... (og gæt hvad det kastede af sig da jeg ville ligge mig til og sove)...

jeg må jo også sige jeg er lidt privilegeret da jeg bor i en havneby... og kender 75 % af fiskerne..... har lige købt 5 poser hummerhaler 180.-...MUUUUUMS ...

der er gået lidt en sport i sagerne.... (tror faen med de midler vi har tilbage og leve for ik....????)

jeg håber de små ideer kan hjælpe

mvh eders ace dk
ace dk er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 24-08-2010, 20:47   #19
superkok
Banned
 
Tilmeldingsdato: 09-10 2009
Indlæg: 1.801
Styrke: 0
superkok er ny på vejen
Citat:
der ER penge og sparre........

men i har ret, det kræver nogle ingredienser, som vi i vores tidligere liv ikke har gjort brug af..... men der er råd og vejledning og hente..... jeg tror enda der er lavet sites med fif og gode fiduser på nettet............... mener og kunne huske det var nogle studerende der havde lagt deres erfaringer ud....

jeg benytter mig selv af følgende... der er banko 4-5 steder i mit område, der tager jeg altid hen når det er tid for kød i fryseren....... de ældre der kun har en lille fryser, eller ikke har det store behov, da de måske er enlige. sidder gerne deres gevinster på auktion sidste på mdr. de vil hellere have lidt mønt... 40 % billigere er ikke uanmindeligt...... for en kvart øffer

der er også diverse kødpakker samt andre gode sager som bliver solgt til spotpriser.... men HUSK det er den sidste uge af mdr: hvor der er MEST og sparre.....

princippet er det samme i G.G. ..... budene skal gives den sidste uge af mdr.

jeg bruger også og tage på grøntorvet (som vi her i byen har tirs).... lige før lukketid, hvor de skal til og pakke bilerne, bliver der lavet mange gode handler.... de er virkelig til og snakke med .... da varene ikke kan præsenteres imorgen igen....

den luksus der hedder blomster går samme vej... jeg tror de hedder mana-planter. dem købte jeg 2 stks af til lillemor... 40.- ..... (og gæt hvad det kastede af sig da jeg ville ligge mig til og sove)...

jeg må jo også sige jeg er lidt privilegeret da jeg bor i en havneby... og kender 75 % af fiskerne..... har lige købt 5 poser hummerhaler 180.-...MUUUUUMS ...

der er gået lidt en sport i sagerne.... (tror faen med de midler vi har tilbage og leve for ik....????)

jeg håber de små ideer kan hjælpe

mvh eders ace dk
ja og enda enu flere muligheder også heldig her kender fisker landmænd osv er også nemdled afdeverse steder for der kan man lige hetne et par% der og her altid godt med et tildbud og ang mælken det er sgu bedre end det optyndet piss man køber og kalder mæl i butikkerne som generalt ikke mælk bare taænk over hvad en litter råmælk bliver til
superkok er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 24-08-2010, 20:58   #20
empowerment
Ikke aktiv pga ikke aktiv mailadresse
 
empowerments avatar
 
Tilmeldingsdato: 12-06 2010
Lokation: et sted i jylland
Indlæg: 318
Blog Indlæg: 22
Styrke: 14
empowerment er rigtig godt på vej
Hej. Undskyld. Orker ikke læse alle svar. Jeg er blevet anbefalet at søge supplerende kontanthjælp til mine SD. Har møde med kommunen vedr. Ansøgningen i næste uge. Synes du skal gøre det samme. Kontanthjalp er jo lige som det niveau man mener man kan eksistere for. Afsted med en ansøgning. Har du digital signatur så send den med det samme. Der er ingen tid at spille. Du kan gøre det på borger.dk
__________________
Empowerment

vækst i erkendelse, indsigt og selvforståelse går hånd i hånd med en kraftfuld handlen
empowerment er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
dr 2 lige nu østerbro Politik og Samfund 12 24-05-2013 03:34
Har lige trold70 Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 19 27-07-2011 21:38
er der en advokat herinde man må stille et spørgsmål lige nu og få svar lige nu ? pjuske Alt det andet 2 08-04-2009 01:28
Læs lige med her Maj-Britt Alt det andet 0 03-07-2008 09:00




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 17:43.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension