K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Politik og Samfundsdebat > Politik og Samfund

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Politik og Samfund Her er det tilladt at diskutere politik , nyheder og andre samfundsproblemer. Hvis du har problemer med at andre udtrykker deres uforbeholden mening om vores samfund, så er dette nok ikke stedet for dig.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 08-08-2011, 10:59   #31
Odenseaneren
Slettet Bruger
 
Tilmeldingsdato: 26-03 2008
Indlæg: 525
Styrke: 17
Odenseaneren er rigtig godt på vej
hej Alle

Julie kom hjem til mig i fredags, og vi snakkede sammen - se tidl. postet referat.

Der er ikke aftalt yderligere i form af møde/opfølgning eller lignende, men vi havde en super god dialog, og hun bad mig sende yderligere dokumentation. Desuden lovede hun mig at høre "firmaets mand" på dr.

Desuden ved Julie, at hun er velkommen til at kontakte mig, hvis der er behov for yderligere.

Jeg trækker stikket ud for nu, men kontakten til Julie fik jeg ved at gribe knoglen. Hun er meget lydhør, og kan findes her http://www.ft.dk/Folketinget/findMedlem/SJULS.aspx

Synes bestemt I skal kontakte hende, hvis I på nogen måde har behov for det, eller kan bidrage med noget

Knus

Lena
Odenseaneren er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 08-08-2011, 16:23   #32
Carmen
Har ikke tid til andet end K10
 
Tilmeldingsdato: 29-07 2010
Lokation: København
Indlæg: 2.214
Styrke: 16
Carmen er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Odenseaneren Se meddelelser
hej Alle

Julie kom hjem til mig i fredags, og vi snakkede sammen - se tidl. postet referat.

Der er ikke aftalt yderligere i form af møde/opfølgning eller lignende, men vi havde en super god dialog, og hun bad mig sende yderligere dokumentation. Desuden lovede hun mig at høre "firmaets mand" på dr.

Desuden ved Julie, at hun er velkommen til at kontakte mig, hvis der er behov for yderligere.

Jeg trækker stikket ud for nu, men kontakten til Julie fik jeg ved at gribe knoglen. Hun er meget lydhør, og kan findes her http://www.ft.dk/Folketinget/findMedlem/SJULS.aspx

Synes bestemt I skal kontakte hende, hvis I på nogen måde har behov for det, eller kan bidrage med noget

Knus

Lena
...har netop sendt Julie Skovsby en kort mail, hvor jeg tilbyder dokumentation for flere lægekonsulenters "vurderinger" af mit helbred siden 2000.

Vurderinger, der spænder fra "at kunne ingenting" til at kunne bestride "fuldtidsvirke"...
Carmen er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 15-08-2011, 10:57   #33
Odenseaneren
Slettet Bruger
 
Tilmeldingsdato: 26-03 2008
Indlæg: 525
Styrke: 17
Odenseaneren er rigtig godt på vej
Fået mail fra Christian Degn fra DR i dag

Han er netop vendt tilbage fra ferie, og er ved at organisere noget dækning til nyhederne, fra samrådet


Christian Degn har [email protected] hvis I synes I vil sende noget


Knuz


Odenseaneren er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 15-08-2011, 19:32   #34
Risa
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 16-02 2007
Indlæg: 1.216
Styrke: 19
Risa er rigtig godt på vej
Jf programoversigten bliver samrådet vist direkte på Folketings tv fra kl. 9.15: http://ontv.dk/tv-guide/folketings-tv/2011-08-18

Risa er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Hjælp dig selv - hjælp! Webmaster Politik og Samfund 13 17-01-2013 09:09
har brug for hjælp - kan jeg selv gøre mere Dikal80 At søge førtidspension 9 23-10-2012 10:30
Hjælp hjælp hjælp. kommunen stopper min sdp pga. manglende motivation NannaA Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp 20 14-09-2012 08:46
Hjælp.Hjælp.Hjælp...Overgang fra ledighedsydelse til løn i fleksjob ????? skytten64 Spørgsmål ang fleksjob 10 21-05-2010 06:26
Hjælp. Det at søge selv efter § 17 AnnetteH Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 1 29-01-2008 02:04




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 10:41.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension