K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Alt det andet

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Alt det andet Her kan du stille de spørgsmål hvis du ikke lige mener at det høre til under fleks, førtidspension eller sygedagpenge dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 25-10-2009, 21:17   #1
Sunnydob
Elsker at være her på K10
 
Sunnydobs avatar
 
Tilmeldingsdato: 13-02 2009
Indlæg: 59
Styrke: 16
Sunnydob er ny på vejen
Lightbulb Hjælp God Psykiater i Århus søges!

Jeg står virkelig og har brug for en god psykiater i Århus, hvor man føler at han/hun er på ens side og hvor vedkommende forstår at skrive de rigtige attester til kommunen.

Med rigtige mener jeg, at det er en, der formår, at få kommunen til at forstå, at når man har en alvorlig psykisk lidelse, så skal de ikke rende om hjørner med en og de skal give en de ydelser man har krav på.

Lider selv af bipolar lidelse og har desværre været meget uheldig med min nuværende psykiater, da hans attester er stik i mod min egen opfattelse samt min egen læges.

Jeg klarer efter 2år ikke min nuværende psykiater længere, så please kom med nogle anbefalinger af en god psykiater i Århus, der ikke bare snakker kommunen efter munden.

På forhånd tak!

Sunnydob
Sunnydob er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 26-10-2009, 18:26   #2
Sunnydob
Elsker at være her på K10
 
Sunnydobs avatar
 
Tilmeldingsdato: 13-02 2009
Indlæg: 59
Styrke: 16
Sunnydob er ny på vejen
Wilkens eller Brødsgaard

Hvem kender noget til Kirsten Wilkens og Mogens Brødsgaard?

Er de værd at vente på?
Sunnydob er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Dygtig psykiater søges på Sjælland - please! Jea Alt det andet 22 14-07-2011 22:13
Erfaringer med psykiater Rikke Bay Hansen søges? Gerbilwoman Alt det andet 0 09-07-2011 13:29
god psykiater søges lillesine Alt det andet 0 16-01-2011 22:49




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 22:44.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension