K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Alt det andet

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Alt det andet Her kan du stille de spørgsmål hvis du ikke lige mener at det høre til under fleks, førtidspension eller sygedagpenge dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 23-10-2009, 19:03   #11
gittedl
Hjemmevant på K10
 
gittedls avatar
 
Tilmeldingsdato: 05-05 2006
Lokation: Hedensted
Alder: 48
Indlæg: 234
Styrke: 19
gittedl er rigtig godt på vej
Jeg kan kun varmt anbefale at blive medlem af Sygesikringen Danmark. Jeg blev medlem på samme måde som Morgause, ved at min forældre for mange år siden tilmeldte mig. I dag er jeg medlem af gruppe 1, og på trods af at den koster 690,- kroner pr. kvartal så tjente jeg faktisk 2000 kroner sidste år på mit medlemskab når jeg tog kontingent og trak det jeg havde fået udbetalt fra dem

Så jeg kanl kun opfordre dig til at forsøge at søge om medlemskab
__________________
Gitte

gittedl er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 23-10-2009, 22:14   #12
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.806
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af MxDK Se meddelelser
men hvad vil det kroniske sige ?

jeg fik jo tilkendt fleksjob, pga stress. er det kronisk ?

jeg får ikke rigtigt noget medicin, ud over nogle smertestillende piller, som jeg snart er færdige med,
Ja hvis du er tilkendt fleks udelukkende pga stress...så er det kronisk...varigt...
__________________
Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 24-10-2009, 03:37   #13
Yasmin
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 10-03 2008
Lokation: København
Alder: 66
Indlæg: 112
Blog Indlæg: 23
Styrke: 17
Yasmin er ny på vejen
Hej MxDK.

MELD DIG NU MENS DU ER RASK....prøv at se om de vil godekende dig.

Jeg meldte mig heldigvis ind da jeg var i slutningen af 40-erne og min yngste datter er med i det medlemskab hun er i dag 22. Den ældste var over 18 og kunne ikke blive medlem, desværre ( hende hjælper jeg så på anden vis ).

Jeg havde en tandlæge regning på 7000 kr. sidste vinnter, jeg vil tjekke hvad jeg fik tilbage, men jeg mener det var mellem 1000 og 2000 kr.

Du ved ikke hvad du kommer til at fejle fremover og det er så dejligt at kunnee få penge tilbage hvert halve år. Især hvis man får medicin hver måned er det en god ting. Og har briller / kontaktlinser som vi har.

Jeg kan kun anbefale at du melder dig ind, hvis du synes du har råd til det nu.

Hilsen Yasmin.
Yasmin er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 24-10-2009, 16:26   #14
Hejdien
Gæst
 
Indlæg: n/a
Alle kan jo se om de kan godkendes men med stress den tvivler jeg godt nok på

Kender en der har tilbage vende svamp og var så dum at skrive det da vedkommen søgte om optagelse fik nej pga det ... og det er selv om medicin til det koster en små fem-ti kroner...

Stress er kendt for at have en masse følge sygdomme så den tror jeg godt nok ikke går ...

Men det kan jo ikke skade at prøve man kan højst få nej ...
  Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Kronikertilskud og Sygeforsikring Danmark? - Nye regler om Seroquel benzon Nyttigt at vide for Førtidspensionister 15 17-03-2012 12:48
Refusion fra sygeforsikring busser24 Alt det andet 0 15-04-2011 17:46
danmark superkok Politik og Samfund 5 25-04-2010 11:12
Syg i Danmark fuerzzz Alt det andet 5 09-06-2008 13:36




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 23:13.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension