K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Politik og Samfundsdebat > Politik og Samfund

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Politik og Samfund Her er det tilladt at diskutere politik , nyheder og andre samfundsproblemer. Hvis du har problemer med at andre udtrykker deres uforbeholden mening om vores samfund, så er dette nok ikke stedet for dig.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 26-08-2011, 23:07   #11
popiae
Jeg bor her på K10
 
popiaes avatar
 
Tilmeldingsdato: 18-09 2007
Lokation: Hillerød
Indlæg: 6.266
Styrke: 25
popiae er fast beboer på K10popiae er fast beboer på K10popiae er fast beboer på K10
Mit kryds bliver også ved enhedslisten denne gang.

Og det fordi de har den bedste socialpolitik, hvorfor mit håb er, at de får så mange mandater at de får/skal have indflydelse.

VH Popiae
popiae er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 27-08-2011, 13:50   #12
Persille
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 03-06 2010
Lokation: Vejle
Indlæg: 145
Styrke: 14
Persille er ny på vejen
Jeg har sendt dette til tv2, håber virkelig de tager det op....


Hej Go´ redaktion

Jeg har lige fulgt Helle og Lars i debat på tv2...

Jeg syntes I skal tage emnet op om Danmarks velfærd.

Grunden til det er, at jeg mener Danmark kun har velfærd så længe man ikke har brug for systemet.

Jeg har 2 kroniske sygdomme ( det off. tror jeg har anskaffet dem for at generer Dem ).

Efter 1½ år´s sygdom med 1 kronisk sygdom, finder lægerne ud af at jeg har 1 kronisk sygdom mere,
så efter 2 år på sygedagpenge bliver jeg kastet over på kontanthjælp, da man ikke kan få en ny sygdagpengeperiode,
nu er jeg så sygemeldt på 4 år, alle medicinske muligheder udtømte og er i gang med arbejdsevne afklaring.
Jeg skal leve resten af mine dage med smerter og gener, alligevel vil kommunen ha´ at jeg skal arbejde.

Jeg er en enlig ikke forsørger på 47 år, kan ikke tage off. transport pga. sygdom, jeg er det laveste
i kontanthjælps herakiet og det er svært at leve for den smule almisser der udbetales.

Jeg har haft et særdeles aktivt arbejdsliv og har sparet op til efterløn.

Jeg har da mine bekymringer om, hvad der skal blive af mig og andre i samme situation i fremtiden.

Kommunerne sylter vores sager og yder en mangelfuld rådgivning & støtte, hvilket ellers stå i servicelovens § 1.
Hvis man sætter kniven for struben på Kommunen, for man den besked at det er på Christiansborg de bestemmer
loven, kommunerne følger dem bare, men jeg mener kommunerne fortolker § efter deres egen pengepung.

Der findes godkendte og ikke godkendte udgifter ifl. kommunen, når et rådighedsbeløb skal difineres.

Eks. : internet, fuld antennepakke, sygeforsikringen danmark, vedligeholdelses træning grundet sygdom osv.

Skulle dette have jeres interesse, står jeg gerne til rådighed med mere.
__________________
Kommunen tror at mine kroniske sygdomme er fritidsbeskæftigelse jeg har anskaffet mig

Man skal have et godt helbred for at være syg
Persille er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Valget 2011 tfvinter Politik og Samfund 2 10-09-2011 16:39
Kommunal valget ! Havedammen Politik og Samfund 10 17-11-2009 23:40
Hvem får din stemme til Valget 2007 Webmaster Politik og Samfund 7 14-11-2007 13:19




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 23:02.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension