K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Alt det andet

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Alt det andet Her kan du stille de spørgsmål hvis du ikke lige mener at det høre til under fleks, førtidspension eller sygedagpenge dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 10-11-2009, 12:28   #1
Fodfolket
Hjemmevant på K10
 
Tilmeldingsdato: 29-10 2009
Lokation: silkeborg
Indlæg: 246
Styrke: 0
Fodfolket er ny på vejen
Et skulderklap

jeg sidder her og bliver frustret over dette system som vi trækkes igennem, mine lidelser startede som fysisken lidelser, men er efterhånden også blevet af phygiske karaktere, og når man så kigger på hvad jeg har været igennem af div prøvninger og samtaler, kommer jeg til at tænke meget på alle jer der sidder med de phygiske lidelser og tænker på at i må ikke have det sjovt her i det såkaldte "velfærdssystem"

SÅ JEG VIL LIGE RÅBE LIDT HØJT PÅ EN KÆRLIG MÅDE TIL ALLE HERINDE DER HAR BRUG FOR ET SKULDERKLAP, I ER F...... SEJE AT I HAR KUNNE KLARE DET SÅ LANGT.

--------------------------------------------------------------------------
hvis vi er syge, må det danske system være døden nær
--------------------------------------------------------------------------
Fodfolket er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 10-11-2009, 13:31   #2
Hejdien
Gæst
 
Indlæg: n/a
Og jeg tilslutter mig skrigeriet

Når man ikke selv sidder med en psykisk lidelse og oplever hvordan man med tiden kan få det, så må man med gru tænke på dem der er syge med en psykisk lidelse og hvordan de overlever deres liv igennem systemet .. det er en fallit erklæring til det danske system...

så GODT GÅET
  Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 12:28.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension