K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Alt det andet

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Alt det andet Her kan du stille de spørgsmål hvis du ikke lige mener at det høre til under fleks, førtidspension eller sygedagpenge dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 01-05-2012, 10:18   #11
jasch
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 27-05 2011
Indlæg: 1.457
Styrke: 14
jasch er ny på vejen
Jeg synes bare den var meget rammende, vi kan jo ikke alle være lige stærke - og tage kampen op med andre's fordomme.

Men et gran af sandhed vil der nok altid være i den.

Mit liv har stået på stand by en del år, og i ens meget dårlige perioder, hvor der nærmest ingenting skal til før man bliver paranoid - kan man da godt føle folk ligger på lur i hækken for at se om man nu kan noget.

Jeg kan nogengange føle det som en hel forbrydelse hvis jeg har kunnet støvsuge en dag, bare strø tanker :-)
jasch er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 01-05-2012, 11:44   #12
Lunasdatter
Lever på K10
 
Lunasdatters avatar
 
Tilmeldingsdato: 04-04 2010
Alder: 72
Indlæg: 1.669
Styrke: 16
Lunasdatter er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af jasch Se meddelelser
Jeg synes bare den var meget rammende, vi kan jo ikke alle være lige stærke - og tage kampen op med andre's fordomme.

Men et gran af sandhed vil der nok altid være i den.

Mit liv har stået på stand by en del år, og i ens meget dårlige perioder, hvor der nærmest ingenting skal til før man bliver paranoid - kan man da godt føle folk ligger på lur i hækken for at se om man nu kan noget.

Jeg kan nogengange føle det som en hel forbrydelse hvis jeg har kunnet støvsuge en dag, bare strø tanker :-)
Jasch .. du behøver ikke at være stærk for at sige fra.. Du kan bare komme med en eneste lille sætning... "Hvad mener du med det du siger"??

Så kan det være at du finder ud af at det nogle gange er inde i dit eget hovede, der tror at andre ser skævt til dig... og nogle gange finder du så ud af at folk ser skævt til dig ..

Du kan øve dig i at sige den sætning foran spejlet... så den sidder på rygraden
Det er ikke ok at andre skal træde på dig ... men det er sgi heller ikke ok at du tror at andre ser skævt til dig..

Og som jeg skrev til EE .. så er det når personer med en skrøbelig psyke, der begynder at tolke på hvad andre siger eller skriver at det går galt..
__________________
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
Førtidspensionist pr 1-4-2011
Lunasdatter er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Nye regler ? c.l.e.o. Spørgsmål ang fleksjob 5 09-03-2013 01:41
De nye regler ette74 Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp 2 25-02-2013 14:48
De nye regler ??? Dancer Politik og Samfund 4 30-09-2012 12:48
Ang. nye regler.... elin Spørgsmål ang fleksjob 1 11-10-2006 02:51
nye regler.... elin Spørgsmål ang fleksjob 3 11-10-2006 02:40




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 15:38.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension