K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Alt det andet

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Alt det andet Her kan du stille de spørgsmål hvis du ikke lige mener at det høre til under fleks, førtidspension eller sygedagpenge dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 24-04-2012, 21:18   #11
Guldfax
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 25-12 2010
Lokation: Randers
Alder: 37
Indlæg: 136
Styrke: 14
Guldfax er ny på vejen
tusind tak for alle svarene

hej allesammen..

tusind tak for alle jeres svar..

Jeg har besluttet at sige ja tak til akupunktur - har en tid fredag.. så må vi se om jeg overlever...

det er rart at høre lidt forskellige erfaringer med de der støtte/bandage nogen... jeg synes det er meget svært.. der findes så meget forskelligt og ingen af butikkerne jeg har været i kan give mig et praj om hvad der er vigtigt eller bedst.. har dog set/prøvet nogen billige som det aldeles ikke bliver da de er for varme og "uhandy" - det er som om de ikke kan sidde korrekt på armen uden at skarve..

Men man får jo hvad man betaler for som regel..

Ville gerne afvente og se resultaterne for akupunktur men lægen sagde jeg helst skulle gøre begge.. formentligt for at forbedre chancerne..

men igen, tusind tak - tager selvf gerne imod mange flere erfaringer..
Guldfax er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 27-04-2012, 16:44   #12
onmyway
Elsker at være her på K10
 
Tilmeldingsdato: 12-11 2009
Lokation: Århus
Alder: 57
Indlæg: 80
Styrke: 15
onmyway er ny på vejen
Hej Guldfax

Jeg har også erhvervet to stk. tennis-albuer oveni alt det andet

Jeg var til akupunktur for det, for første gang i går hos min læge, og det lindrede faktisk rigtig godt, så jeg skal afsted igen om en uge

Hvordan har dine albuer det i dag efter du har prøvet akupunktur?

Jeg har også forskellige albuebind og i formiddags var jeg i Netto, hvor de havde albuebeskyttere til 29 kr. Har haft et af dem på hele dagen i dag, og det fungerer lige så godt som de dyre jeg har, så det kunne evt. være noget for dig, hvis du ikke allerede har været ude og investere i nogle andre.

Bruger også Voltaren creme når smerterne er værst, og det lindrer også godt.

Håber vi begge snart får "has" på de tennis-albuer
__________________
Tot
onmyway er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Hypermobil - Scheuermann og tennisalbuer Bettina10 Spørgsmål ang fleksjob 29 01-09-2013 19:40




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 08:38.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension