K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Alt det andet

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Alt det andet Her kan du stille de spørgsmål hvis du ikke lige mener at det høre til under fleks, førtidspension eller sygedagpenge dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 09-11-2016, 22:10   #1
vasen
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 17-05 2014
Indlæg: 1.105
Blog Indlæg: 1
Styrke: 11
vasen er ny på vejen
erfaring med neurologisk ambulatorium på Bispebjerg

Jeg har tid hos neurolog i jan. Det er lang tid at vente, og ved, at der er kort ventetid på Bispebjerg.
Hvis jeg skal ændre henvisning via egen læge vil jeg gerne vide om der er nogen herinde, som har nylig erfaring med Bispebjerg?
Er rædselsslagen om tanken om, hvis de er Per fink tilhængere, for så venter jeg hellere.
Ved at neurologerne på Rigshospitalet samarbejder med klinikken for funktionelle lidelser, men ved ikke om det også gør sig gældende på Bispebjerg?
På sundhed Dk under neurologer optræder klinikken og der henvises til lægehåndbogen.
vasen er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 10-11-2016, 04:15   #2
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.806
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
Personligt ville jeg aldrig sætte mine ben på Bispebjerg hospital..

Læs følgende http://docplayer.dk/19301046-Liaison...hed-i-h-s.html

Bagefter søg på ham her morten birket smith bispebjerg

Skal dog lige siges at jeg faktisk har hørt om nogle som synes de er fantastiske...

Ovenstående mand Morten Birket Smith arbejder sammen med neurologisk ambulatorium på Bispebjerg....eller han har ihvertfald gjort det....

Jeg ved ikke om ham stadig gør det...men jeg ville alvorligt passe på med at komme i hændende på ham...

Læs evt nogle at de andre henvisninger på Google om ham...og beslut dig så om det er en mand du ønsker i nærheden af dig..

Men da du nævner Per Fink og funktionelle lidelser....så så bør du holde dig væk derfra...og vente på en senere tid på et helt andet hospital..

Ovenstående er selvfølgelig bare et venligt råd...
__________________
Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 10-11-2016, 12:50   #3
vasen
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 17-05 2014
Indlæg: 1.105
Blog Indlæg: 1
Styrke: 11
vasen er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Webmaster Se meddelelser
Personligt ville jeg aldrig sætte mine ben på Bispebjerg hospital..

Læs følgende http://docplayer.dk/19301046-Liaison...hed-i-h-s.html

Bagefter søg på ham her morten birket smith bispebjerg

Skal dog lige siges at jeg faktisk har hørt om nogle som synes de er fantastiske...

Ovenstående mand Morten Birket Smith arbejder sammen med neurologisk ambulatorium på Bispebjerg....eller han har ihvertfald gjort det....

Jeg ved ikke om ham stadig gør det...men jeg ville alvorligt passe på med at komme i hændende på ham...

Læs evt nogle at de andre henvisninger på Google om ham...og beslut dig så om det er en mand du ønsker i nærheden af dig..

Men da du nævner Per Fink og funktionelle lidelser....så så bør du holde dig væk derfra...og vente på en senere tid på et helt andet hospital..

Ovenstående er selvfølgelig bare et venligt råd...
Tusind tak for svaret. Jeg har tid i jan hos en neurolog jeg er blevet anbefalet, så jeg venter. Det var også min egen mavefornemmelse.
Hamlet , sjælland har aftale med regionen, men det har Hamlet Kbh. ikke.
det er meget besynderligt, at der så stor forskel i et lille land som Danmark.
vasen er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 10-11-2016, 13:09   #4
Nørd
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 23-11 2014
Indlæg: 1.079
Styrke: 11
Nørd er ny på vejen
Vær også obs. på at Bispebjerg og Frederiksberg hospital administrativt er et og samme hospital på to matrikler og at nogle afdelinger, hvis ikke alle, deles om personalet, som nogle dage arbejder på den ene matrikel og andre dage på den anden.
Nørd er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 10-11-2016, 23:41   #5
vasen
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 17-05 2014
Indlæg: 1.105
Blog Indlæg: 1
Styrke: 11
vasen er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Nørd Se meddelelser
Vær også obs. på at Bispebjerg og Frederiksberg hospital administrativt er et og samme hospital på to matrikler og at nogle afdelinger, hvis ikke alle, deles om personalet, som nogle dage arbejder på den ene matrikel og andre dage på den anden.
Ja, det gør det også lidt forvirrende, men jeg mener ikke Frederiksberg har neurlogisk afd.
Det ville være rart, hvilke læger der ansat på de forskellige hospitaler herunder Rigshospitalet skrev på hjemmesiden hvilke læger de har ansat, men det er nok pga. sikkerhed?
vasen er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 11-11-2016, 14:08   #6
gunvor
Har ikke tid til andet end K10
 
gunvors avatar
 
Tilmeldingsdato: 13-07 2010
Indlæg: 2.092
Styrke: 17
gunvor er ved at flytte ind på K10gunvor er ved at flytte ind på K10
Hej Vasen

Jeg har kendskab til en neurolog på Bispebjerg, som udførte ufuldstændig undersøgelse for at kunne komme til en konklusion: pt. har lidt problemer, men ikke noget der påvirker arbejdsevnen i betydelig grad.

Gennemgik sammen med personen i forhold til nedenstående links beskrivelse af en fuld neurologisk undersøgelse, og vi fandt sammen flere punkter som ikke var gennemført fuldt el. dele helt udeladt uden grund.

Se dette link: http://www.sdu.dk/~/media/45D98744A7...CD189D9B3.ashx

Personen, en ældre kvinde, var efter sigende sød og rar, men det er efter min mening irrelevant i forhold til en speciallægeerklæring, som har afgørende betydning for sagsbehandlingen.

Mange hilsner

Gunvor

PS: glemte at sige, at samtidig havde Jobcentret i deres anmodning om undersøgelsen nærmest beskrevet, hvad de mente personen led af, hvilket jeg så som en måde at lede speciallægen hen mod den konklusion, som også ganske rigtigt fremgik til slut. Dog ikke overdrejet, hvorfor det umiddelbart ikke forekom mærkværdigt, men ved nærmere gennemgang af tidsforbrug og selve undersøgelsen jo var klart, at der netop var udeladt de dele af en neurologisk undersøgelse, som ville give udslag hos personen. F.eks. balance: man kan lade patienten foretage dette i kortere el. længere tid. Meget kort, kan de fleste holde balancen. ect.
__________________
It's not where you're going or where you've been
it's not your glory and it's not your sin
It's the difference that you make
When there's more than your pride at stake
gunvor er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 11-11-2016, 21:06   #7
vasen
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 17-05 2014
Indlæg: 1.105
Blog Indlæg: 1
Styrke: 11
vasen er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af gunvor Se meddelelser
Hej Vasen

Jeg har kendskab til en neurolog på Bispebjerg, som udførte ufuldstændig undersøgelse for at kunne komme til en konklusion: pt. har lidt problemer, men ikke noget der påvirker arbejdsevnen i betydelig grad.

Gennemgik sammen med personen i forhold til nedenstående links beskrivelse af en fuld neurologisk undersøgelse, og vi fandt sammen flere punkter som ikke var gennemført fuldt el. dele helt udeladt uden grund.

Se dette link: http://www.sdu.dk/~/media/45D98744A7...CD189D9B3.ashx

Personen, en ældre kvinde, var efter sigende sød og rar, men det er efter min mening irrelevant i forhold til en speciallægeerklæring, som har afgørende betydning for sagsbehandlingen.

Mange hilsner

Gunvor

PS: glemte at sige, at samtidig havde Jobcentret i deres anmodning om undersøgelsen nærmest beskrevet, hvad de mente personen led af, hvilket jeg så som en måde at lede speciallægen hen mod den konklusion, som også ganske rigtigt fremgik til slut. Dog ikke overdrejet, hvorfor det umiddelbart ikke forekom mærkværdigt, men ved nærmere gennemgang af tidsforbrug og selve undersøgelsen jo var klart, at der netop var udeladt de dele af en neurologisk undersøgelse, som ville give udslag hos personen. F.eks. balance: man kan lade patienten foretage dette i kortere el. længere tid. Meget kort, kan de fleste holde balancen. ect.
Tak for din information. Jeg vil genlæse dit link.
Min anledning har pt. intet med jobcentret at gøre, og det er jeg glad for.
vasen er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 19:36.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension