K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Politik og Samfundsdebat > Politik og Samfund

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Politik og Samfund Her er det tilladt at diskutere politik , nyheder og andre samfundsproblemer. Hvis du har problemer med at andre udtrykker deres uforbeholden mening om vores samfund, så er dette nok ikke stedet for dig.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 18-05-2009, 11:46   #11
Stella
Jeg bor her på K10
 
Stellas avatar
 
Tilmeldingsdato: 14-10 2005
Indlæg: 3.069
Styrke: 28
Stella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sig
Sidst sagde hun...øhm...jeg bliver altid så ærgerlig når der er 1 ting der øhm ikke fungerer i min kommune...

Og Jacob Hougaard han svarer overhovedet ikke på klager fra borgerne.

hvad skal man så stille op...

Citat:
Sagstype/emne klager
Antal
Førtidspension
352
Sygedagpenge
275
Revalidering
182
Enkeltydelser (hjælpemidler mv.)
143
Kontanthjælp
143
Fleksjob
131
Børnesag (foranstaltninger)
91
Pasning af børn, institutioner
52
Specialundervisning
47
Bolig
45
fra rapporten fra johan Bus

Sidst redigeret af Stella; 18-05-2009 kl. 12:37.
Stella er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 19-05-2009, 00:47   #12
Huldra
Har ikke tid til andet end K10
 
Huldras avatar
 
Tilmeldingsdato: 05-03 2008
Alder: 58
Indlæg: 2.134
Blog Indlæg: 17
Styrke: 19
Huldra er ny på vejen
I ved godt at grunden til at Ritt Bjerregård siger øhm i tide og utide er fordi hun stammer.... ikke sandt... det er en måde at kontrollere ufrivillig stammen på..
jeg har selv en søn som stammer, derfor har jeg læst det engang et sted..
det er ikke fordi jeg er særlig Ritt fan...
man må jo ikke mobbe andre pga handicap.. smiler....
Huldra er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 19-05-2009, 08:15   #13
Morgause
Klart Afhængig af K10
 
Tilmeldingsdato: 22-01 2009
Indlæg: 475
Styrke: 16
Morgause er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Huldra Se meddelelser
I ved godt at grunden til at Ritt Bjerregård siger øhm i tide og utide er fordi hun stammer.... ikke sandt... det er en måde at kontrollere ufrivillig stammen på..
jeg har selv en søn som stammer, derfor har jeg læst det engang et sted..
det er ikke fordi jeg er særlig Ritt fan...
man må jo ikke mobbe andre pga handicap.. smiler....
Det vidste jeg ikke. Jeg troede ærligt talt, at det var fordi, hun var i gang med at planlægge, hvad hun ville sige næst, for at holde journalister mv. så meget fra døren som muligt. Hun er nemlig uhyggeligt god til aldrig at svare direkte på noget. Min far er i øvrigt også stammer, så jeg ville aldrig mobbe nogen på den front.
Morgause er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 19-05-2009, 08:18   #14
Morgause
Klart Afhængig af K10
 
Tilmeldingsdato: 22-01 2009
Indlæg: 475
Styrke: 16
Morgause er ny på vejen
Og så er der nyt også i dag: http://politiken.dk/indland/article713960.ece

Næstformanden i Københavns Borgerådgiverudvalg og gruppeformand for Venstres gruppe i Borgerrepræsentationen, Martin Hirsch (V) udtaler det sædvanlige ævle-bævle om, at 'der skal gøres noget', men ikke noget om hvad.

Det bedste er citatet her:
Citat:
Hvis ikke der sker noget, så må vi politikere jo bruge de muligheder vi har for at påvirke udviklingen«, siger han.
Nu er der ligesom ikke sket noget i de 5 år, Borgerrådgiveren har virket, så måske var det et hint om, at politikerne burde "bruge deres muligheder..."
Morgause er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 19-05-2009, 10:10   #15
Stella
Jeg bor her på K10
 
Stellas avatar
 
Tilmeldingsdato: 14-10 2005
Indlæg: 3.069
Styrke: 28
Stella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sig
Citat:
Oprindeligt indsendt af Huldra Se meddelelser
I ved godt at grunden til at Ritt Bjerregård siger øhm i tide og utide er fordi hun stammer.... ikke sandt... det er en måde at kontrollere ufrivillig stammen på..
jeg har selv en søn som stammer, derfor har jeg læst det engang et sted..
det er ikke fordi jeg er særlig Ritt fan...
man må jo ikke mobbe andre pga handicap.. smiler....
Du har ret...jeg anede det ikke...Fogh sagde også øhm imellem hvert ord...troede det var undvigemanøvrer...
Stella er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
dårligt møde med kommunen - hjælp ønskes Gekko Alt det andet 24 21-07-2013 23:07
Primært til Københavnere:Et indkøbsfirma med fleksibel udbringning og rimelige priser L.S. Politik og Samfund 3 17-08-2012 12:48
mest til Københavnere - Region Hovedstadens Psykiatriplaner fremadrettet L.S. Politik og Samfund 0 31-05-2012 10:26
din sag behandles som førtidspensionssag frugammeljas Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 9 22-02-2011 18:03
620 københavnere sat på gaden i år buster Politik og Samfund 2 06-12-2010 06:06




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 06:16.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension