K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Alt det andet

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Alt det andet Her kan du stille de spørgsmål hvis du ikke lige mener at det høre til under fleks, førtidspension eller sygedagpenge dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 04-03-2017, 12:57   #1
gunvor
Har ikke tid til andet end K10
 
gunvors avatar
 
Tilmeldingsdato: 13-07 2010
Indlæg: 2.092
Styrke: 17
gunvor er ved at flytte ind på K10gunvor er ved at flytte ind på K10
Kontroller ALTID selv, hvis andre bruger herinde henviser til lov, BEK el. lign.

Jeg vil opfordre alle brugere herinde til at kontrollere, når der gives råd med henvisning til §'er i lov, BEK el. lign.

Dette råd gives pga. det kan forekommer herinde, at der bliver henvist til forkerte § 'er el. lov, BEK. el. lign. De fleste herinde er helt alm. brugere, dvs. lægmænd (har ikke ekspertise) i lov, BEK, el. lign..

Specielt som ny bruger el. bruger, der ikke læser meget med på øvrige tråde bør man tjekke henvisningen (§'er) er korrekt og har relevans for selve det stillede spørgsmål el. sagen.
__________________
It's not where you're going or where you've been
it's not your glory and it's not your sin
It's the difference that you make
When there's more than your pride at stake
gunvor er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 04-03-2017, 13:06   #2
MistyMiss
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 20-06 2015
Indlæg: 3.195
Styrke: 13
MistyMiss er ved at flytte ind på K10MistyMiss er ved at flytte ind på K10
Hørt! eller hvad man nu siger

Jeg henviser netop så vidt muligt til mine kilder, netop med det formål at folk selv kan tjekke efter, om jeg har læst/fundet det korrekte svar
Og hvis man ser mig skrive noget der ser forkert ud, så tøv endelig ikke med at påpege det til mig. Jeg vil langt hellere blive gjort opmærksom på en fejl og så kunne rette den, end risikere at gentage samme fejl senere

(Man kan evt skrive til mig i pb hvis jeg laver en fejl, så det ikke kører tråden af sporet)
MistyMiss er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 04-03-2017, 22:29   #3
gunvor
Har ikke tid til andet end K10
 
gunvors avatar
 
Tilmeldingsdato: 13-07 2010
Indlæg: 2.092
Styrke: 17
gunvor er ved at flytte ind på K10gunvor er ved at flytte ind på K10
Hej MistyMiss

Rigtigt fint du er enig med mig i nedenstående, men hvis rådene herinde skal have en rimelig funktion vedr. henvisning til lov/BEK el. lign. bør den bruger, der kommer med henvisning til lov/BEK el. lign. SELV nærlæse inden, de sætter indlæg ind uanset om man har linket.

Ang. at gøre tråden helt af sporet og retning af fejl vil jeg på baggrund af vores tidl. udveksling på denne tråd http://www.k10.dk/showthread.php?t=34946 helt undlade at kommenterer det.

Mh.

Gunvor
__________________
It's not where you're going or where you've been
it's not your glory and it's not your sin
It's the difference that you make
When there's more than your pride at stake
gunvor er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 20:18.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension