K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Alt det andet

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Alt det andet Her kan du stille de spørgsmål hvis du ikke lige mener at det høre til under fleks, førtidspension eller sygedagpenge dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 13-02-2017, 18:00   #1
J.A.F.
Ved at vænne sig til K10
 
Tilmeldingsdato: 21-11 2010
Lokation: Viborg kommune
Indlæg: 18
Styrke: 14
J.A.F. er ny på vejen
Skånejob hvor meget og hvorledes

Hej
Jeg får førtidspension pga. psyken, jeg er nu i beskyttet beskæftigelse i en del af kommunen, jeg er nu blevet tilbudt og blive ansat i job med løntilskud til førtidspensionister, i daglig tale kaldt skånejob stadig i den del af kommunen.
Jeg overvejer det kraftig, men jeg er ikke 100 % sikker. Jeg er enlig så jeg må jo gerne tjene op til 73.000 inden der bliver trukket fra. Så lige et par spørgsmål, jeg måske kunne få svar på her inde.

1: Hvad er løn satserne, jeg har søgt på nettet, men uden resultatet, der må jo være nogle faste rammer.

2: Nu får jeg tilskud til kørsel, men det bortfalder vel, jeg vil vel heller ikke kunne trække det fra ved skat, eller kan jeg? eller er der kun en til og betale mig.

3: Hvor meget kan man skrive ind af skåne vilkår (hensyn), det er det jeg er mest bange for, at der ubevist vil blive lavet om på holdningen.

4: Er der andet jeg skal være opmærksom på, jeg kender ingen der er i skånejob og derfor kan jeg ikke hente hurtige svar?
Jeg kan jo risikere at når kommunen har fyringsrunde næste år, kan jeg jo risikere og ryge, det tror jeg ikke men man ved ikke.
J.A.F. er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 06:11.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension