K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Alt det andet

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Alt det andet Her kan du stille de spørgsmål hvis du ikke lige mener at det høre til under fleks, førtidspension eller sygedagpenge dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 06-02-2011, 17:01   #11
Trunten
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 28-01 2011
Indlæg: 175
Styrke: 14
Trunten er ny på vejen
Er ny i dette forum og undrer mig gang på gang på gang....
At være syg i dagens Danmark...ja man tror jo næsten det er løgn

Jeg er selv uddannet inden for faget og går sygemeldt med en skulderskade fra 2005. Blev først opereret i 2008, da de ikke før havde fundet ud af at sende mig til de rette undersøgelser. Har større bevægelsesfrihed i skulderen nu, men eftersom jeg gik så længe uden der skete noget har jeg fået kroniske smerter, slid i nakke, ryg og lænd. Har siden 2007 kun arbejdet 25 timer /uge for egen regning og har så gået sygemeldt siden 2009.
Prøvede at starte op igen på 15 timer hvilket jeg ikke kunne klare. kommer aldrig tilbage til mit fag.
Hvad f.... tænker de på, er da indlysende du ikke skal indefor dette fag når du er skadet i forvejen.....sig klart NEJ.
Jeg har stor glæde af min fagforening som har været med inde over siden jeg blev sygemeldt, kan du ikke få dem med til et møde hvis du selv har svært ved at sige fra?

Håber det bedste for dig.
Trunten er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 07-02-2011, 13:10   #12
jeanet1192
Ved at vænne sig til K10
 
Tilmeldingsdato: 05-02 2011
Indlæg: 18
Styrke: 14
jeanet1192 er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af futtefreja Se meddelelser
hej

der er noget jeg ikke hel forstår

hvorfor skal du i arbejdsprøvning, når sb. ikke mener du er klar?
hvordan kan en jobkonsulent sige du skal på et plejehjem uden at have spurgt dig om, hvad du kunne tænke dig at prøve.

vil mene det er helt ude i hampen, du skal på et plejehjem for der har du ikke mulighed for at skåne din arm, da det er et hårdt fysisk arbejde ( er selv uddannet indenfor dette ).

jeg vil spørge til, hvad meninge er med denne arbejdsprøvning er på skrift, da den ikker er realistisk i dit tilfælde.

derudover vil jeg bede om i tilfælde af det skulle gå galt med dig, hvem der har ansvaret for dette stadig på skrift.
Hej.

Jeg blev spurgt af sagsbehandler og jobk. om hvilket arb.område jeg selv havde tænkt på, og da sagde jeg at jeg gerne ville have noget med mennesker at gøre.
Jeg har tidligere haft med pleje-området at gøre, og jeg tænker det er derfor de har valgt plejehjemmet.

Nu har jeg haft min første dag, og det gik...såen...ok.
Jeg er ondt nu, men ikke voldsomt.
Men selvfølgelig har jeg heller ikke lavet "normalt" plejearbejde.

Jeg tror jeg skal have spurgt min sb. om det med ansvaret hvis noget skulle ske, for det er da ret vigtigt at vide.

tak for dit svar
jeanet1192 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 07-02-2011, 13:15   #13
jeanet1192
Ved at vænne sig til K10
 
Tilmeldingsdato: 05-02 2011
Indlæg: 18
Styrke: 14
jeanet1192 er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Trunten Se meddelelser
Er ny i dette forum og undrer mig gang på gang på gang....
At være syg i dagens Danmark...ja man tror jo næsten det er løgn

Jeg er selv uddannet inden for faget og går sygemeldt med en skulderskade fra 2005. Blev først opereret i 2008, da de ikke før havde fundet ud af at sende mig til de rette undersøgelser. Har større bevægelsesfrihed i skulderen nu, men eftersom jeg gik så længe uden der skete noget har jeg fået kroniske smerter, slid i nakke, ryg og lænd. Har siden 2007 kun arbejdet 25 timer /uge for egen regning og har så gået sygemeldt siden 2009.
Prøvede at starte op igen på 15 timer hvilket jeg ikke kunne klare. kommer aldrig tilbage til mit fag.
Hvad f.... tænker de på, er da indlysende du ikke skal indefor dette fag når du er skadet i forvejen.....sig klart NEJ.
Jeg har stor glæde af min fagforening som har været med inde over siden jeg blev sygemeldt, kan du ikke få dem med til et møde hvis du selv har svært ved at sige fra?

Håber det bedste for dig.
Hej.
Jeg er startet på plejehjemmet idag, og de er vældigt søde på den afd. jeg er kommet på, hvilket vil gøre det nemmere at sige fra, når nu jeg har lidt svært ved det.
Desværre mener de at jeg ikke kan blive de 3 mån på den afd. da de fleste borgere er "tunge"...

Jeg er desværre ikke i fagforegning mere, da økonomien er meget stram, og det gjorde i 2008 at jeg kom bagud med kontingent, og derfor smed de mig ud, og lige meget hvor meget jeg prøvede, ville de ikke melde mig ind igen, før jeg var afklaret med hvilket job jeg kom i, eller om det blev flex.
Derfor har jeg ikke nogen der til at hjælpe mig.
Jeg har en advokat på min arb.skadesag, men hun vil ikke have noget med kommunen at gøre, men kun tage sig af min skadesag... Hvilket man faktisk godt forstår... he he
jeanet1192 er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Forvirret... challe Alt det andet 8 29-05-2011 22:55
Forvirret §17 & §18 Diablo Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 3 13-12-2010 23:22
Forvirret jabma Alt det andet 2 23-03-2010 07:22
Forvirret FrkNorden Alt det andet 6 08-10-2009 02:43
Forvirret ? frupia1 Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 8 18-08-2009 14:37




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 18:49.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension