K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Alt det andet

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Alt det andet Her kan du stille de spørgsmål hvis du ikke lige mener at det høre til under fleks, førtidspension eller sygedagpenge dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 09-07-2010, 23:12   #11
ace dk
Skal snart betale husleje på K10
 
Tilmeldingsdato: 08-06 2009
Lokation: et sted i dk.
Indlæg: 712
Styrke: 15
ace dk er rigtig godt på vej
jeg kommer da i sandhedens navn nok heller ikke uden om en smule bitterhed, da jeg jo ved at jeg faktisk ifgl: loven , bliver straffet for en andens forbrydelse... lov om social jura § 32 anmeldelsespligten påhviler sikringstager = arbejdsgiver.......

men her er vi åbenbart lovløse.... dette er min konklusion, samtidigt med det er mit ene ankegrundlag, sammen med et par andre detaljer...

mvh eders ace dk
ace dk er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 09-07-2010, 23:40   #12
phhmw
Moderator
 
Tilmeldingsdato: 08-12 2005
Lokation: Dragør Danmark
Indlæg: 11.787
Styrke: 33
phhmw er på berømmelsens vejphhmw er på berømmelsens vejphhmw er på berømmelsens vejphhmw er på berømmelsens vej
Ace dk.

På et tidspunkt talte vi om du havde dokumentation om den oprindelige læge havde afsendt en arbejdsskade-erklæring? Hvis det er korrekt husket......har eller kan du få dokumentation for denne afsendelse?

Hilsen Peter
phhmw er logget ind nu   Besvar med citat
Gammel 10-07-2010, 01:08   #13
buster
Jeg bor her på K10
 
busters avatar
 
Tilmeldingsdato: 12-01 2008
Lokation: Sorø
Indlæg: 4.447
Blog Indlæg: 18
Styrke: 22
buster er ved at flytte ind på K10buster er ved at flytte ind på K10
ace, pst, vil lige henvise til mit sene indlæg:

http://www.k10.dk/showthread.php?t=13512

-bare lige for orienterings skyld og håber inderligt at du/i kan finde et lyspunkt
__________________
At blive lykkelig består ikke i at eje meget, men at elske meget og håbe



http://www.onlineunderskrift.dk/unde...al-afskaffes./
buster er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 12-07-2010, 13:58   #14
ace dk
Skal snart betale husleje på K10
 
Tilmeldingsdato: 08-06 2009
Lokation: et sted i dk.
Indlæg: 712
Styrke: 15
ace dk er rigtig godt på vej
lidt news, fra afvisningen...!!!!!!

ja , så fik jeg min mail, besvaret fra 3 f. Som heldigvis var af samme mening som jeg, nemlig at den skal ANKES......

da jeg jo desværre ikke er den eneste der er part i en sag af en sådan karakter... (er sku uhyrligt).... jeg mener vi skal straffes for at andre IKKE overholder lovgivningen.....

min sagsbehandler, sagde at den nu blev anket, og derefter sendt til juridisk afsnit ved 3 f i kbh......

men dette var jeg jo egentligt fra start blevet oplyst ved a.s.k. .... at som udgangspunkt bliver ALLE for sent anmeldte sager AFVIST fra start, og så er anken jo en mulighed som "den flinke dame sagde".....

jeg er dog som sagt stadigt lidt forundret, jeg mener ,,, de havde mit cpr nr. liggende...... men der var "ingen sag".....

endvidere læser jeg i min lægejournal, at der på selve skadesdatoen står "skal skadeanmeldes".... skriver den gode doktor vel ikke for det bare spas.....

vi/dvs jeg ... er så igen i ventetidens rå vold, og folk på k 10 må stadig trækkes med en
F.T.P. NERVOSA....alias

mvh eders ace dk

ps..... dog nu i mere...Hmmm hva skal man kalde det ... mode de la relakse
ace dk er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 12-07-2010, 16:23   #15
Huldra
Har ikke tid til andet end K10
 
Huldras avatar
 
Tilmeldingsdato: 05-03 2008
Alder: 58
Indlæg: 2.134
Blog Indlæg: 17
Styrke: 19
Huldra er ny på vejen
hej igen.
Godt at 3F vil anke..
Håber de har fokus på den med at der var oprettet en mappe med dit cpr nr.

jeg fandt lige et link.. måske findes der flere.. som måske kunne anvendes i postulatet om at en eller anden har deletet din sag..
http://www.ask.dk/da/Forside/Standar...elser.aspx?p=1


måske kun et lille hamlstrå.. men alt skal da prøves og anvendes mener jeg..
Huldra er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 12-07-2010, 20:58   #16
ace dk
Skal snart betale husleje på K10
 
Tilmeldingsdato: 08-06 2009
Lokation: et sted i dk.
Indlæg: 712
Styrke: 15
ace dk er rigtig godt på vej
hejsa huldra
som jeg læser dit link (og takker for) så ser det ud som om der netop har været en del "forstyrrelser på denne linie".....

og at min sag dermed også kan være forsvundet, jeg mener mit cpr nr. står jo ikke bare tilfældigvis på skærmen ...... vel.

mvh N.

ps og takker for råd og vejledning.....( samt medfølelse)...
ace dk er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 06-02-2011, 16:35   #17
ace dk
Skal snart betale husleje på K10
 
Tilmeldingsdato: 08-06 2009
Lokation: et sted i dk.
Indlæg: 712
Styrke: 15
ace dk er rigtig godt på vej
så kom brevet fra ankestyrrelsen....... A.F.V.I.S.T.............pga den for sene anmeldelse.... nu er doris fra horsens og jeg så i samme båd.

jeg prøvede derfor og ringe til Eigil andersen fra S.F. ... han var jo fortaler for at vi som udgangspunkt ikke blev straffet , for forbrydelse (lyder voldsomt) begået af andre læs arbejdsgiver , skal vi ikke straffes for ....

og jeg hørte et indlæg med "støjeren" ....som sagde at alle skulle behandles lige ... også dem der var for sent anmeldt.....sker så bare ikke lige .... her.

nå men Eigil var lige på vej ind i en bygning i brussels...... og han spurgte om jeg ikke kunne ringe på mandag ..... da ville han atter være og finde i århus..... så det prøver jeg.......

jeg fik jo afslaget på en fredag .... så mon ikke min fagf: ringer på mandag for og sige at håndklædet kastes ...eller..????????.... et eller andet ...

den melding venter jeg også lige på........

ud fra hvad disse 2 "stationer" mener, vil jeg handle.........

skulle begge være afvisende, vil jeg indlevere min sag til " gratis" gennemgang v. et advokatfirma, som reklamerer dermed...........

og når så den dør også er blevet lukket..... tjaaa.

så føler jeg at jeg har gjort ALT gentager lige ALT der står i min magt for og få retfærdighed.........og som sådan må jeg bare lære og leve, med betydelig mindre end jeg engang tjente..........

man kan godt med lidt omhu leve for en ftp. (mange ville blive glade , for en sådan).....

jeg har bare haft lidt svært ved og accepterer den "udgang"...

men de første 50 år er klaret........... og det kunne være jeg skulle skrive en bog over "dem".... det kunne være "grineren" ....ps. er det ord blevet yyyt mon...

galgen.humor skal bevares i alle tænkelige situationer..... det blev jeg enig med mig selv om allerede på børnehjemmet.......

dette var lige en lille opdatering fra.

eders ace dk.............
ace dk er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 06-02-2011, 19:06   #18
MTVRV1
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 22-07 2009
Indlæg: 6.197
Styrke: 21
MTVRV1 er rigtig godt på vej
afvist pga for sent anmeldelse

det forstå jeg ikke noget af, må jeg indrømme
hvis du fået en arbejdskade, anmelder man den da med det sammme
mit er sygdom som er kommet lidt efter lidt
men da jeg blev fyret fra mit arbejde, gik der et år
så fik jeg et brev fra mit pensionsselskab om jeg kunne søge erhvervsevne tab
min privat forsikring søgte jeg selv, da jeg fik de første diagnoser og ingen behandlingsmuligheder
har fået fra begge og derved en løbende udbetaling til folkepension
samt to engangsbeløb i erstatning
venter bare på kommunen giver mig FP
MTVRV1 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 06-02-2011, 22:16   #19
Huldra
Har ikke tid til andet end K10
 
Huldras avatar
 
Tilmeldingsdato: 05-03 2008
Alder: 58
Indlæg: 2.134
Blog Indlæg: 17
Styrke: 19
Huldra er ny på vejen
Føj for den lede, kære Ace.dk

God ide med den alm advokat, hvis ikke din fagforening spytter i næven..
og så skal du altså forklare den advokat der, er dit cprnr var registreret i ASK PC, da du ringede derind, eller skrev derind, eller hvordan det var du fandt ud af det.. hm.. er det noget du selv kan se i din sagsmappe med nemid..eller digital signatur.

udover det så syntes jeg at dig og Doris skal kæmpe videre sammen, og gerne sammen med flere.. for det kan F.. ikke være rigtigt at I og de andre som kom ud for arbejdsulykker i samme tidsrum, og hvor arbejdsgiver ikke har overholdt sit. at I skal miste jeres erstatning..

der er vel også mulighed for at anke afgørelsen, eller var det allerede det den er nu, anket videre fra Ask??

Sender dig mange tanker.. jeg var altså så sikker på at de blev nødt til at antage din sag, når du var i systemet allerede.. selv med ingen tekst, den kan de jo have slettet ved en up´ser..
Huldra er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 07-02-2011, 11:24   #20
ace dk
Skal snart betale husleje på K10
 
Tilmeldingsdato: 08-06 2009
Lokation: et sted i dk.
Indlæg: 712
Styrke: 15
ace dk er rigtig godt på vej
dette var ABSOLUT sidste ankeinstans..... næste stop er civilt (selvbetalende) søgsmål.... har prøvet og tjekke ALT med di-si. osv osv. skal lige ringe til mf. eigil andersen.... ringede til ham i fredags ... han var som sagt i eu-land..... og det var sku sandt nok ... (jeg så ham gå ind af en dør i tv avisen ... han er fortaler/kæmper for retfærdighed for dem der ikke er anmeldt mellem 03-07. ....

vi skulle jo gerne have samme lovmæssige retigheder i dette land....????????????

ps jeg er blevet bevilliget 1 times 3 f. betalt advokatbistand (mht fri proces)....

vi får og se hvad som hænder....

mvh eders efterhånden kvaste, sønderbombede, ace dk....
ace dk er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
jeg er blevet afvist Tanjuda Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp 3 31-05-2012 01:27
Afvist flex-sag samp Spørgsmål ang fleksjob 4 08-12-2011 13:11
Afvist til flexjob.. - ftp? PerHolbæk Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 14 22-10-2011 22:24
Afvist indskudslån.. TylerGirl Alt det andet 10 01-11-2010 12:29
Ret til FTP afvist Karolina At søge førtidspension 10 10-09-2008 18:32




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 22:24.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension