K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Politik og Samfundsdebat > Politik og Samfund

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Politik og Samfund Her er det tilladt at diskutere politik , nyheder og andre samfundsproblemer. Hvis du har problemer med at andre udtrykker deres uforbeholden mening om vores samfund, så er dette nok ikke stedet for dig.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 17-08-2010, 21:16   #1
logikeren
Slettet bruger
 
Tilmeldingsdato: 25-10 2009
Indlæg: 324
Styrke: 15
logikeren er ny på vejen
Er S-SF korrupte?

"12 minutter mere". For det første er det fagforeningerne, som skal stå for at aftale arbejdstider, vi har ikke lovfæstede arbejdstidsgrænser i Danmark.

For det andet er det langt fra sikkert, at fagforeningerne vil være med til det.

Og for det tredje er det fuldstændigt hul i hovedet at tvinge hårdtarbejdende mennesker til at arbejde længere tid, når vi har så mange arbejdsløse, som det vil være bedre at få i arbejde.

Hvis nu S-SF istedet foreslog at gøre op med det bureaukrati som de selv engang havde skabt i fordums tid og afskaffede tvangsaktivering, som de selv indførte i 90'erne, så er jeg sikker på, at vi kan finde 24 mia. kr. til at dække hullet i statskassen.

Men S-SF er for dumme - eller måske for kloge til at foreslå dette.
Venstrefløjen er generelt ikke dum. Rigtig mange på venstrefløjen er akademikere. Faktisk klandres venstrefløjen af højrefløjen for at bestå af DJØF'ere og andre med akademisk baggrund. At S-SF kommer med så tåbeligt et udspil som "12 minutter mere" kan KUN betyde én ting: S-SF er korrupte! De er infiltrede af højrefløjen!

Jeg vil gå så langt som til at sige, at Helle Thorning Schmidt i virkeligheden er ansat af højrefløjen til at stå i spidsen for socialdemokraterne. Det viser skattesagen med al tydelighed. INGEN ægte socialdemokrat vil snyde - eller lade sin mand - snyde i skat! INGEN!
logikeren er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 17-08-2010, 21:29   #2
Hexi
Lever på K10
 
Hexis avatar
 
Tilmeldingsdato: 19-06 2007
Lokation: Bor i Bulgarien
Indlæg: 1.821
Styrke: 19
Hexi er ved at flytte ind på K10Hexi er ved at flytte ind på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af logikeren Se meddelelser
Hvis nu S-SF istedet foreslog at gøre op med det bureaukrati som de selv engang havde skabt i fordums tid og afskaffede tvangsaktivering, som de selv indførte i 90'erne, så er jeg sikker på, at vi kan finde 24 mia. kr. til at dække hullet i statskassen.
Nu skal du jo nok lige tænke over hvad for nogen gamle krikker du trækker af stalden... Anders Fogh kritiseres jo fra mange sider for tiden... at han har ladet den offentlige sektor vokse alt for meget i de gode tider... og ret beset har der da vist heller ikke i danmarkshistorien været mere bureaukrati end der er nu... man taler endda om at finde besparelser ved at rulle det tilbage til det der var under Nyrup...så skal vi nu ikke gi æren til den der fortjener det...
__________________
Bor nu i Bulgarien... Et paradis for danske fattigrøve...
Hexi er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 17-08-2010, 21:56   #3
superkok
Banned
 
Tilmeldingsdato: 09-10 2009
Indlæg: 1.801
Styrke: 0
superkok er ny på vejen
er det ikke kommet frem at de 12 min om dagen er fis i in hornlygte er sikker på jeg også har hørt arbejds skiverene vil have mere end 12 min om dagen.. om de er korrupte det er alle partierne sgu da de lover guld og grønne skove intet bliver til noget ren og skær valg flæsk for at få en minister løn på 1.5 milioner
Citat:
så er jeg sikker på, at vi kan finde 24 mia. kr. til at dække hullet i statskassen.
det er jo let at gøre det de skla holde op med deres ok hus 789 milioner når det er færdig kommer bygheren og siger 999 milioner de betaler de kan lave regne fejle på 800 milioner er bla sket i min by hold da op de havde fået minus 13 hvis det var folke skole
superkok er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 17-08-2010, 21:59   #4
logikeren
Slettet bruger
 
Tilmeldingsdato: 25-10 2009
Indlæg: 324
Styrke: 15
logikeren er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Hexi
Nu skal du jo nok lige tænke over hvad for nogen gamle krikker du trækker af stalden... Anders Fogh kritiseres jo fra mange sider for tiden... at han har ladet den offentlige sektor vokse alt for meget i de gode tider... og ret beset har der da vist heller ikke i danmarkshistorien været mere bureaukrati end der er nu... man taler endda om at finde besparelser ved at rulle det tilbage til det der var under Nyrup...så skal vi nu ikke gi æren til den der fortjener det...
Jeg er af den overbevisning, at Fogh var en totalitær tyran som udnyttede Venstres svage position og afhængighed af De Konservative og Dansk Folkeparti, begge meget totalitære, magtsyge og menneskefjendske partier (især under Lene Espersens justitsministerperiode) til at føre en totalitær fascistoid regeringsperiode, og holde gang i den ved at øge de offentlige budgetter, bare de forkerte steder, i bureaukratiet og tyrankontrollen fremfor på service til borgerne, så det så ud som om, at Fogh var mere socialdemokratisk anlagt end oppositionen. Samtidig profilerede han sig som en "ægte Venstremand" ved at indføre skattestop - i en tid hvor det er så nemt at have et skattestop, nemlig i en højkonjunktur, hvor det dog er skide farligt og fuldstændigt uansvarligt. Enhver 5-årig med bare *lidt* økonomisk forstand ved, at man skal hæve skatterne i højkonjunktur, dels for at lægge ro på økonomien, dels for at skaffe ekstra skatteindtægter hvor det er muligt (i og med at skatteindtægterne er ekstra høje) og sidst, men ikke mindst: For at spare op til den kommende krisetid som flere økonomer forudså!

Fogh var en tyran. Han indsatte Helle Thorning Schmidt som kandidat hos Socialdemokraterne, kørte totalitær politik igennem på bekostning af landets økonomi, overlod landets økonomi i ruiner til den fuldstændig inkompetente og upopulære Lars Løkke Rasmussen med rod i bilagene, som Fogh dog vidste ville vinde sit Folketingsvalg, fordi han havde hyret en skatteekspert som er aktiv i Venstre, til at afsløre Thornings skattesag på det rette tidspunkt!
logikeren er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 17-08-2010, 22:04   #5
logikeren
Slettet bruger
 
Tilmeldingsdato: 25-10 2009
Indlæg: 324
Styrke: 15
logikeren er ny på vejen
Jeg er 100 % overbevist om, at Thornings skattesag og alt hvad der har været ført af politik af hhv. Fogh og Løkke, har været timet og tilrettelagt i 1990'erne af V, K og Dansk Folkeparti!
logikeren er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 17-08-2010, 22:04   #6
superkok
Banned
 
Tilmeldingsdato: 09-10 2009
Indlæg: 1.801
Styrke: 0
superkok er ny på vejen
Citat:
ordi han havde hyret en skatteekspert som er aktiv i Venstre, til at afsløre Thornings skattesag på det rette tidspunkt!
så må han vel abre være klogere end dem så og sgu godt det kom frem ellerh avde hun stadig stået og snakkede røven af folk ved at sige det modsatte alle er fulde af løgn og latinn og alle kan vel se det efter hånden
superkok er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 17-08-2010, 22:08   #7
xlars38
Banned
 
xlars38s avatar
 
Tilmeldingsdato: 17-08 2009
Indlæg: 102
Styrke: 0
xlars38 er ny på vejen
Citat:
INGEN ægte socialdemokrat vil snyde - eller lade sin mand - snyde i skat! INGEN
he he he hvad havde du regnet med.... alle og jeg mener alle der sidder i det danske folketing er folk der vil frem koste hvad det vil... de har rundsave på albuerne.. og DET handler KUN om at rage til sig...

og det er de også gode til uanset hvilket parti de tilhøre.... jeg er selv (fan) af Dansk folkeparti.... Men selv morten messerS tager imod de diæter som han er så meget imod... DER er kun en der give de diæt penge væk ...og det er Søren søndergård fra Enhedslisten...respekt til ham

så om du er DF SF eller hvad fanden man er så snyder toppen, på det punkt er de lige...
xlars38 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 17-08-2010, 22:12   #8
logikeren
Slettet bruger
 
Tilmeldingsdato: 25-10 2009
Indlæg: 324
Styrke: 15
logikeren er ny på vejen
Et andet område er regionerne. Regionsrådsformanden, Bent Hansen (S) lyder mere som en konservativ eller Venstremand når han udtaler sig om ønsket om at tvangsmedicinere psykisk syge og spare på handicapområdet.

Jeg er 100 % sikker på, at Bent Hansen i virkeligheden tilhører højrefløjen, men er blevet indsat på Socialdemokraternes kandidatliste af infiltrerende V og K-folk. Han fører så al den upopulære politik for V og K, men i Socialdemokraternes navn. Dermed sviner V og K meget indirekte Socialdemokraterne til.

Og socialdemokraterne kan intet gøre, fordi en stor del af deres medlemsskare er infiltrerede Venstre og K-folk!

Hvis jeg var i Socialdemokratiets top, så ville jeg omgående føre en McCarthy-politik med omvendt politisk fortegn over for medlemmerne: ALLE med bare en SNÆRT af Venstre eller Konservativ politik skal omgående smides ud af partiet!

Sidst redigeret af logikeren; 17-08-2010 kl. 22:15.
logikeren er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 17-08-2010, 22:15   #9
xlars38
Banned
 
xlars38s avatar
 
Tilmeldingsdato: 17-08 2009
Indlæg: 102
Styrke: 0
xlars38 er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af logikeren Se meddelelser
Jeg er 100 % overbevist om, at Thornings skattesag og alt hvad der har været ført af politik af hhv. Fogh og Løkke, har været timet og tilrettelagt i 1990'erne af V, K og Dansk Folkeparti!

øhhh ved ikke om du har fattet hvad det er du kommentere

hvordan fanden skulle Fogh og lykke kunne forudse i 1990´hvad hende den røde dame laver i 2008-2010..... men hvis det er tilfælde kan de spå om fremtiden niceeeee...
xlars38 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 17-08-2010, 22:20   #10
logikeren
Slettet bruger
 
Tilmeldingsdato: 25-10 2009
Indlæg: 324
Styrke: 15
logikeren er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af xlars38 Se meddelelser
øhhh ved ikke om du har fattet hvad det er du kommentere

hvordan fanden skulle Fogh og lykke kunne forudse i 1990´hvad hende den røde dame laver i 2008-2010..... men hvis det er tilfælde kan de spå om fremtiden niceeeee...
Læs længere oppe. Læs det hele.
logikeren er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Mon de vendte papiret på hovedet, da de læste Danmark var det mindst korrupte land? Indiansummer Politik og Samfund 19 09-07-2015 08:25




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 09:54.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension