K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Alt det andet

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Alt det andet Her kan du stille de spørgsmål hvis du ikke lige mener at det høre til under fleks, førtidspension eller sygedagpenge dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 13-08-2010, 12:47   #11
maja-bell
Mit andet hjem K10
 
Tilmeldingsdato: 24-07 2010
Indlæg: 697
Styrke: 14
maja-bell er ny på vejen
mener da ikke de må ringe uden aftale med klienten?

og jeg har kun oplevet en længer samtale med en ny rådgiver, da jeg selv ringede for at rykke et møde. på grund af et kursus de havde sendt mig på. ellers forgår alt på komunen.
maja-bell er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 13-08-2010, 21:26   #12
Nessa12
Elsker at være her på K10
 
Tilmeldingsdato: 28-07 2010
Indlæg: 74
Styrke: 14
Nessa12 er ny på vejen
tak for svar mht optagelse :-)

Jamen med mig der er jeg jo tilknyttet integro, men de har sendt et brev og så nu ringer de når det passer for at lave tider forklare om kurser etc. - men jeg kan ikke holde rede i det og har faktisk glemt det når jeg lægger røret...
men jeg vil gøre dem opmærksom på dette og bede dem om at henvende sig skriftligt evt på mail :-)
mvh
Nessa
Nessa12 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 14-08-2010, 04:00   #13
buster
Jeg bor her på K10
 
busters avatar
 
Tilmeldingsdato: 12-01 2008
Lokation: Sorø
Indlæg: 4.447
Blog Indlæg: 18
Styrke: 22
buster er ved at flytte ind på K10buster er ved at flytte ind på K10
undskyld mig, nessa12, men blir liiige nødt til at gøre dig opmærksom på flg link herinde fra: http://www.k10.dk/showthread.php?t=7...hlight=integro

Alle mine alarmklokker ringer når du nævner INTEGRO!

Dette selskab skal du STRAKS konfontrere og holde fast -PÅ SKRIFT- hvordan dette skal foregå!

Taler af erfaring, dyrekøbt!

Spørg gerne -hvis du har brug for at vide mere om dette ubehagelige/usympatiske "firma"

PS: Kan da fortælle så meget at dette firma blev fyret af Sorø Kommune efter vi og advokaten havde fortalt dem et par sandheder!
Tankevækkende?
__________________
At blive lykkelig består ikke i at eje meget, men at elske meget og håbe



http://www.onlineunderskrift.dk/unde...al-afskaffes./
buster er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 15-08-2010, 09:21   #14
Nessa12
Elsker at være her på K10
 
Tilmeldingsdato: 28-07 2010
Indlæg: 74
Styrke: 14
Nessa12 er ny på vejen
Hej
tusind tak for alle jeres gode råd! de skal blive fulgt :-)
JEg må nu nok sige at jeg er meget spændt og nervøs for hvad jeg møder, for det de har sat op til mig er urealistisk, men det må jo blive justeret.

Buster jeg vil rigtig gerne vid noget mere om det der er sket osv :-)

Mvh
NEssa
Nessa12 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 15-08-2010, 11:45   #15
Hejdien
Gæst
 
Indlæg: n/a
Hvis det går galt og de ringer selv om man frabeder sig det , så er det altid en god ide at sætte sig til tasterne lige efter samtalen og skrive ..

Citat:
Du ringede til mig den og den dag kl det og det, dette beklager jeg da jeg har frabedt mig at blive kontaktet telefonisk da jeg har svært ved at overkue samtaler og forstå dem og ikke mindst huske dem ..

Derfor vil jeg gerne have bekræftiget at jeg har forstået dig rigtigt.

Jeg forstod på dig at det var (og så skriver du hvad du har fået ud af samtalen og evt trusler osv ) og jeg forventer selvfølgelig at denne skrivelse lægges ind i min sag samt at jeg PÅ SKRIFT modtager besked om at jeg har forstået det rigtigt eller får evt misforståelser rettet PÅ SKRIFT

Jeg gør hermed også opmærksom på retssikkerheds-loven

§ 4. Borgeren skal have mulighed for at medvirke ved behandlingen af sin sag. Kommunalbestyrelsen tilrettelægger behandlingen af sagerne på en sådan måde, at borgeren kan udnytte denne mulighed.

At have mulighed for at medvirke ved behandlingen af min sag betyder at jeg kontaktes på skrift ..

mvh
Sådan har jeg gjort det og det gør det så besværligt for dem for de ved at jeg har skrevet ned hvad de sagde jeg har givet dem mulighed for at rette evt misforståelser (gør de det ikke så er det tegn på at jeg jo har forstået dem rigtigt ) og jeg har tvunget dem til at tage stilling til evt tomme trusler som de bedst kan lide at aflevere pr telefon ...

Er det private aktører ville jeg sende det til min kommunale sagsbehandler også (skriv det som cc så private ikke er i tvivl om at kommune bliver informeret også ) så ved aktøren at du gør andre opmærksomme på at de ikke overholde § 4
  Besvar med citat
Gammel 15-08-2010, 13:03   #16
buster
Jeg bor her på K10
 
busters avatar
 
Tilmeldingsdato: 12-01 2008
Lokation: Sorø
Indlæg: 4.447
Blog Indlæg: 18
Styrke: 22
buster er ved at flytte ind på K10buster er ved at flytte ind på K10
Py ha, Nessa, det vil blive en temmelig lang historie, men for your eyes only -skal jeg forsøge med den korte version

INTEGRO overholdt INGEN af spillereglerne på arbejdsmarkedet, sådan!

Hvis du bruger søgefunktionen herinde på ordet INTEGRO + buster fx ja, så er jeg sikker på at der dukker noget op

Kan kort sige at den "sagsbehandler" som INTEGRO spillede ud med, ja, hun var da for viderekomne, mildt sagt!

Hun var endda så fræk at ringe hjem til min mand, da han ikke var mødt op til tiden(gr lammede ben bla.!) at skælde ham ud som et andet lille barn!(Øh, min mand har været på arbmarkedet i 30 år ca!)

Hun nægtede at viderebringe noget som helst skriftligt til min mands partsrepræsentant da hun udtalt: "ikke havde pligt til dette!" (JO DE HAR!)

SUK, det var en....øhh..."oplevelse" og en uforskammet nedværdigende, stupid adfærd

LYT til Hejdiens gode råd og HUSK, det er SAGSBEHANDLERENS ANSVAR at alle disse spilleregler, aftaler mv blir lavet og OVERHOLDT!
(OGSÅ Hejdiens råd i din anden tråd -vigtigt!)

Har du fået lavet en kontrakt der sir: formål, tid, sted og HVEM er ansvarlig i tilfælde af?

Det glæder mig at du allerede nu, stiller spørgsmålstegn ved tingenes tilstand, bliv ved med det.
Du HAR rettigheder og dem skal du saft susme mig holde fast i - men som du også selv sir, det kræver sin m/k

Der er jo en grund til at du er sendt videre i systemet ikk´

OG, lad endelig ALLE på kommunen vide hvad der foregår, helt sagligt og gerne med § og det hele, for ALLE skal overholde lovgivningen OGSÅ Anden Aktør!

Held og lykke med INTEGRO og husk, nu véd du jo at k10 er lige hér, har du brug for hjælp ikk´

Ps: når du allerede nu véd at der er ting som er totalt urealistiske, jamen, så skal dette jo ændres OG dette skal jo også indføjes i din Resourceprofil(som jeg formoder du har?). Hvis de IKKE vil det, ja, så er det klart at du ikke skal skrive under: det er jo en arbskontrakt man indgår!
__________________
At blive lykkelig består ikke i at eje meget, men at elske meget og håbe



http://www.onlineunderskrift.dk/unde...al-afskaffes./

Sidst redigeret af buster; 15-08-2010 kl. 13:08.
buster er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
§ om at blive orienteret skriftligt om sagsbehandling? L.S. Alt det andet 4 31-07-2012 13:30
Skriftligt forløb op til sygedagpengestop?? lomus Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp 12 20-11-2011 11:40
Ret til skriftligt svar ? Trold Alt det andet 6 06-12-2008 01:35




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 18:31.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension