K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Alt det andet

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Alt det andet Her kan du stille de spørgsmål hvis du ikke lige mener at det høre til under fleks, førtidspension eller sygedagpenge dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 22-04-2014, 17:11   #1
skønnehjerte
Slettet Bruger
 
Tilmeldingsdato: 24-06 2012
Indlæg: 62
Styrke: 12
skønnehjerte er ny på vejen
Exclamation Overbelastning af venstre side:((

Hej.
Har en arb skade i højre skulder og kan stort set ikke ret meget med den og bruger derfor venstre arm dobbelt så meget og har nu fået svære smerter i den. Nogen herinde der ved noget om at man kan få hævet sin men procent og dermed få tildelt en højere erstatning da det virkelig er et problem og jeg kan frygte jeg må stoppe med at arbejde i fleksjob inden 5 år da jeg har store problemer med smerter og at kunne klare de alm dagligdagsting(( øv øv håber nogen ved besked herinde tak
skønnehjerte er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 22-04-2014, 17:50   #2
phhmw
Moderator
 
Tilmeldingsdato: 08-12 2005
Lokation: Dragør Danmark
Indlæg: 11.787
Styrke: 33
phhmw er på berømmelsens vejphhmw er på berømmelsens vejphhmw er på berømmelsens vejphhmw er på berømmelsens vej
Kære Skønnehjerte.

Hvor i landet bor du ca?

Hilsen Peter
phhmw er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 22-04-2014, 18:37   #3
skønnehjerte
Slettet Bruger
 
Tilmeldingsdato: 24-06 2012
Indlæg: 62
Styrke: 12
skønnehjerte er ny på vejen
Sjælland

Midtsjælland hvorfor?? Peter
skønnehjerte er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 22-04-2014, 19:00   #4
phhmw
Moderator
 
Tilmeldingsdato: 08-12 2005
Lokation: Dragør Danmark
Indlæg: 11.787
Styrke: 33
phhmw er på berømmelsens vejphhmw er på berømmelsens vejphhmw er på berømmelsens vejphhmw er på berømmelsens vej
Fordi....

Kære Skønnehjerte.


.... at operation i en skulder er særdeles vanskeligt, som du selv har erfaret.

Det er sidste mulighed, som er begrænset af, at lægerne kun får ganske få forsøg, 1 - 2 -3 gange så er det slut.

Nu skal du passe på hvad du har tilbage af din "raske" skulder.

Mit råd til dig:

Kontakt http://www.k10.dk/showthread.php?t=15141 for en vurdering, tag dine røngten, MR-scanning`s beskrivelser med samt journaler.

Få en henvisning fra din praktiserende læge og bestil tid til en vurdering.

På samme vilkår, som al anden optræning i sundhedsvæsnet.

Har du yderligere spørgsmål vender du bare tilbage.

Hilsen Peter
phhmw er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 22-04-2014, 21:10   #5
skønnehjerte
Slettet Bruger
 
Tilmeldingsdato: 24-06 2012
Indlæg: 62
Styrke: 12
skønnehjerte er ny på vejen
Tak Peter for dit svar blir meget nysgerrig efter at se den video som der blir omtalt på det link du sendte mig har fået at vide at jeg er havnet i statistikken der hedder 10-15 procent der ALDRIG får det bedre og er derfor kommet på fleksjob og har varige men på 10 procent og har kroniske smerter og lever af smertestillende og kan nu mærke hvordan min " raske arm " smerter og bliver overbelastet( og ved ikke om de vil kunne hjælpe på Øenféldt med at finde ud af om jeg vil skulle kunne undersøges påny og finde ud af om men graden skal ændres??? Og HVIS jeg skulle kunne blive helbredt (hvad jeg har svært ved at tro på) hvad så med mit fleksjob og udbetalt erstatning som jo er blevet brugt på behandlinger,medicin , lønnedgang oma???
skønnehjerte er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 23-04-2014, 07:13   #6
phhmw
Moderator
 
Tilmeldingsdato: 08-12 2005
Lokation: Dragør Danmark
Indlæg: 11.787
Styrke: 33
phhmw er på berømmelsens vejphhmw er på berømmelsens vejphhmw er på berømmelsens vejphhmw er på berømmelsens vej
En hypotetisk tanke...

Kære Skønnehjerte.

Du har een skulder, hvor du kender konsekvensen af smerter og manglende funktion.

Din raske skulder skal du kæmpe for nu og ikke senere og før den bliver kronisk.

Du løber ikke ind i nogen form for problemer.

Følg mit råd og du vil opleve en interesse for dine skuldre, som du ikke tidligere har oplevet..

Hilsen Peter

I min situation, efter 56 indlæggelser, 3 operationer, adskillige indlæggelser i forsøget på at genoptræne mig, blev jeg afsluttet med en stor flaske Metadon og indskrevet i min journal at "alle behandlingsmuligheder forsøgt uden succes" indpakket i en Bostonkorset, beskinner, urinposer, kørestol og fin invalidebil. Hjemmesygeplejerske og hjemmehjælp 3 - 4 x døgnet, siddende i kørestol 2 år x 24/7.

Men, ....... følg mit råd!

Sidst redigeret af phhmw; 23-04-2014 kl. 09:38.
phhmw er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 12-09-2014, 16:52   #7
skønnehjerte
Slettet Bruger
 
Tilmeldingsdato: 24-06 2012
Indlæg: 62
Styrke: 12
skønnehjerte er ny på vejen
Exclamation Skulder

Hej igen.
Kan mærke hvordan min raske skulder langsomt blir værre og værre og jeg har nu også smerter i den(( tænker jeg vil prøve Øenfeldt bare for at de kan se om den raske skulder er på vej til operation også eller om der er noget at forebygge eller om en scanning via egen læge også kunne give svaret. Hvad siger I og hvilke erfaringer har I???
skønnehjerte er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 18-09-2014, 19:06   #8
skønnehjerte
Slettet Bruger
 
Tilmeldingsdato: 24-06 2012
Indlæg: 62
Styrke: 12
skønnehjerte er ny på vejen
Er lige tilbage for at fortælle at mit besøg hos lægen resulterede i en henvisning til ultralyd og røntgen af min raske arm da lægen " mente" at der nok var tegn på en skade/overbelastning indeni min raske skulder. Jeg må tilstå jeg blev meget ked af det og prøver at tænke positivt og sige det er nok ikke noget. Men kan mærke smerterne og besværlighederne( og er en lille tænker og er nu bekymret for om det blir en operation jeg må igennem ? Og hvad med mit arbejde og kan jeg genoptage min arb skadesag og søge erstatning på en evt operation i min raske arm som en konsekvens af min arb skade i min højre arm?? Ved ikke om nogen overh kan rådgive mig på dette. Men så fik jeg det ud( og syntes livet er besværlig nok med en arm og nu ((
skønnehjerte er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 18-09-2014, 21:08   #9
gisne
Har ikke tid til andet end K10
 
gisnes avatar
 
Tilmeldingsdato: 25-10 2012
Lokation: Horsens Komune
Indlæg: 2.113
Styrke: 15
gisne er ved at flytte ind på K10gisne er ved at flytte ind på K10
Det kan jo også være at oberbelastningen ikke betyder operation - det kan jo også være fx. En frossen skulder el. Lign.
__________________
Er på K10 pga fysisk arbejdsskade i ryg/skulder. Indstillet af rehabiliteringsteam til førtidspension uden ressourceforløb. Tilkendt førtidspension med virkning pr. 1. april 2014.
gisne er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 13:10.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension