K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Alt det andet

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Alt det andet Her kan du stille de spørgsmål hvis du ikke lige mener at det høre til under fleks, førtidspension eller sygedagpenge dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 29-05-2013, 09:44   #11
stribe
Har ikke tid til andet end K10
 
Tilmeldingsdato: 02-03 2012
Indlæg: 2.248
Styrke: 15
stribe er rigtig godt på vej
de ting kommunerne gør virker desværre ikke altid logisk...desværre..

men godt du har k1o og andre til at hjælpe dig ,så er du godt på vej
håber du vinder og får ret og FRED...

stribe ftp....
stribe er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 29-05-2013, 09:45   #12
André
Ved at vænne sig til K10
 
Tilmeldingsdato: 02-09 2011
Lokation: Midtjylland
Indlæg: 17
Styrke: 13
André er ny på vejen
57mercury

Som jeg kan fornemme er din sag ved at køre af sporet (er kørt),

Jeg vil anbefale dig at lade en advokat se på din sag,
det koster ikke noget at få den gennemgået.

Min sag kørte præsis som stribes sag, og med samme udfald.
En advokat giver mere "respekt" i en sagsbehandling, (forsikring og kommune) end en socialrådgiver/ sagsbehandler fra en fagforening.
André er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 29-05-2013, 10:03   #13
57mercury
Cruiser bare rundt
 
Tilmeldingsdato: 29-05 2013
Lokation: Roskilde
Indlæg: 7
Styrke: 0
57mercury er ny på vejen
Hej Stribe
Nej man kan slet ikke se noget logik i det kommunen fortager sig, og er også glad for jeg fik mig meldt ind her har jo støt på det flere gange når man sidder og prøver at finde nogle svar på nettet.

Og Andre ja det er kørt helt af sporet og jeg har overvejet at lade en advokat kigge på det jeg har jo en som køre min sag i ASK for som du skriver er der ingen respekt over for andre end dem selv i kommunen.
57mercury er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 29-05-2013, 11:53   #14
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.806
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
Vi har en bruger som hedder jna...der har oprettet en hjemmeside for arbejdsskader...

Prøv evt at kigge på www.dinarbejdsskade.dk for at se om du evt kunne skrive din historie der eller måske om der var en af deres advokater der ville kigge på din arbejdsskadesag...
__________________
Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 29-05-2013, 12:14   #15
57mercury
Cruiser bare rundt
 
Tilmeldingsdato: 29-05 2013
Lokation: Roskilde
Indlæg: 7
Styrke: 0
57mercury er ny på vejen
Hej Webmaster
Tak for linket der vil jeg gå ind og kigge og se om de måske kan hjælpe, men jeg har jo en advokat som køre det med arbejdsskaden og end til nu har hun gjort et godt stykket arbejde der hvor jeg kommer til kort er det med kommune delen.
57mercury er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 29-05-2013, 12:26   #16
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.806
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
Ahh jeg havde ikke set du allerede havde en advokat på arbejdsskadedelen...
__________________
Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
HJÆLP!PFA Erhversevnetab, sygedagpenge og nu kontanthjælp labyranten HJÆLP!! Anja-10 Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp 41 26-06-2013 09:05
Hjælp hjælp hjælp. kommunen stopper min sdp pga. manglende motivation NannaA Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp 20 14-09-2012 08:46
Hjælp.Hjælp.Hjælp...Overgang fra ledighedsydelse til løn i fleksjob ????? skytten64 Spørgsmål ang fleksjob 10 21-05-2010 06:26
På herrens mark ajmj Spørgsmål ang fleksjob 10 24-12-2007 02:15
Mark sat på bænken zuza Accept fra vores omgivelser 2 18-08-2007 13:54




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 20:26.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension