K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Alt det andet

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Alt det andet Her kan du stille de spørgsmål hvis du ikke lige mener at det høre til under fleks, førtidspension eller sygedagpenge dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 14-01-2010, 21:52   #11
sushjer 1
Skal snart betale husleje på K10
 
Tilmeldingsdato: 03-09 2009
Lokation: Nordfyn
Indlæg: 730
Styrke: 15
sushjer 1 er ny på vejen
I dag kontaktede jeg så kommunen,i den tro at der var lidt hjælp at hente til en nyopereret person, for det er da umenneskelig at sove en hel nat i en lænestol.

Nem, nej og atter nej, de låner skam ikke senge ud til en kortere periode, havde sagt måske 1 månedes tid,det var kun til permenent varighed, kæft jeg blev gal, når man har brug for hjælp, så er der intet at hente, har sgu betalt min skat i 40 år, og så kan man ikke få den hjælp man har brug for.

Endnu være er at jeg er forvist fra mit eget hjem, fordi Mogens føler at han bliver dårlig når jeg ryger inde i huset,hhan er/ var selv stor ryger indtil han kom på sygehuset, øv aldrig havde jeg troet det skulle over gå mig ikke at ryge i mit eget hjem, ved ikke hvad det her ender med, men jeg vil ihvert fale ikke blive ved med at stå uden for hver gang jeg skal have en smøg,

Kæft jeg er sur.

Og så lige, gider ingen kommentare om hvor skadeligt det er at ryge, har sgu røget i fyre år.
sushjer 1 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 14-01-2010, 23:47   #12
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Det er også pisse koldt at stå udenfor i disse tider.
Har i ikke et lille værelse eller andet du kan bruge som rygerum, så du ikke behøver at gå udenfor?

Tror selv jeg ville blive temmelig desperat hvis ikke jeg kunne ryge i mit eget hjem. Man har jo sine smøgvaner, smøg efter maden, smøg til nyhederne og smøg til filmen osv....

Jeg forsøger hele tiden at holde op, men jo mere jeg fokuserer på det, jo mere ryger jeg....RØV irriterende.
Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 15-01-2010, 00:03   #13
zuza
Jeg bor her på K10
 
zuzas avatar
 
Tilmeldingsdato: 21-08 2006
Indlæg: 6.810
Blog Indlæg: 1
Styrke: 31
zuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for siden
Bare til orientering, så svarer en halv times løbetur i København - i den "friske" luft - til at ryge 20 cigaretter.

Så måske det er "farligere" at opholde sig udenfor.

Og så lidt dobbeltmoral...

En hysterisk ikke-ryger med et barn i en klapvogn placeret ud for en udstødning fra en lastbil.

__________________
Hjort siger: "Det skal kunne betale sig at arbejde." Men siger IKKE for HVEM? Zuza
"The way my luck is running, if I was a politician I would be honest." Rodney Dangerfield
zuza er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 15-01-2010, 00:56   #14
sushjer 1
Skal snart betale husleje på K10
 
Tilmeldingsdato: 03-09 2009
Lokation: Nordfyn
Indlæg: 730
Styrke: 15
sushjer 1 er ny på vejen
Problemet er at Mogens siger at han bliver dårlig,når jeg ryger, i køkkenet selv om han sidder inde i stuen, vi har et computer rum ved siden af køkkenet som han mener jeg kan ryge i, vel og mærke at døren bliver lukket, men den slutter jo ikke tæt, men samtidig skal han i gennem for at komme på toilettet, men nu for vi se, han mener selv at det er noget forbigående, har sagt til ham, at hvis hen ikke selv ryger i gen, så forsvinder det nok aldrig.

ang. seng, så har jeg flyttet spisebordet i stuen, taget 10 banan kasser og sat ved siden af hinnanden og lagt hans egen madras fra hans seng oven på, så nu kan han da sove nogenlunde igen, er vel bedre end en stol.

Lige nettop antiryger, vil jeg ikke være, det er jo resultatet hvis jeg skal holde op med at ryge, en sur ½ gammel, hysterisk antiryger der snere ad alt og alle føj

Sidst redigeret af sushjer 1; 15-01-2010 kl. 00:59. Årsag: tilføjelse
sushjer 1 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 15-01-2010, 02:29   #15
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Han er nok også lidt forskrækket oven på alt det her, og lægen har vel fortalt ham at rygning absolut ikke gør risikoen for blodpropper mindre!!
Det er en hel naturlig reaktion oven på en forskrækkelse.
Jeg vil da håbe han nu kan stoppe med at ryge. Men også kommer til et punkt, at han godt kan lade dig ryge som det passer dig.....
Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 24-01-2010, 23:28   #16
sushjer 1
Skal snart betale husleje på K10
 
Tilmeldingsdato: 03-09 2009
Lokation: Nordfyn
Indlæg: 730
Styrke: 15
sushjer 1 er ny på vejen
Hjælp mig inden det er forsent

Hvad pokker gør jeg lige nu, jeg har det ad ******* til.
troede ellers at det gik fremad ind til i dag, men det er lige som om Mogens har mistet livsglæden, han sidder bare og stiger ud i luften hele tiden, hvis han da ikke sover, går kun ud på toilettet og tilbage, spiser næsten ingen ting mere,jeg aner ikke hvad der er sket inde i hovedet på ham, om det er fordi jeg har kontakte lægen el. men er nød til at kontakte ham igen i morgen inden han kommer hjem til Mogens, samtidig få en tid til mig selv, inden jeg osse ryger ned med flaget, for jeg vil ikke miste Mogens nu.
Puha hvor er jeg bare ked af det, er ved at tude hele tiden.
Susanne
sushjer 1 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 24-01-2010, 23:32   #17
futtefreja
Ved at flytte ind på K10
 
futtefrejas avatar
 
Tilmeldingsdato: 09-07 2009
Indlæg: 518
Blog Indlæg: 5
Styrke: 15
futtefreja er ny på vejen
Hej Susjer1

Kontakt lægevagt/sygehus

Har han ondt eller ?
futtefreja er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 24-01-2010, 23:39   #18
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Der kan godt følge en depression med, når man har haft en blodprop, det kunne godt lyde som om han er røget ud i en depression...

Godt i har kontakt til lægen!!
Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 24-01-2010, 23:49   #19
sushjer 1
Skal snart betale husleje på K10
 
Tilmeldingsdato: 03-09 2009
Lokation: Nordfyn
Indlæg: 730
Styrke: 15
sushjer 1 er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af helenekr Se meddelelser
Der kan godt følge en depression med, når man har haft en blodprop, det kunne godt lyde som om han er røget ud i en depression...

Godt i har kontakt til lægen!!
Det var osse min tanke, men ved ikke om vores læge kan gøre noget ved det.
sushjer 1 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 24-01-2010, 23:50   #20
sushjer 1
Skal snart betale husleje på K10
 
Tilmeldingsdato: 03-09 2009
Lokation: Nordfyn
Indlæg: 730
Styrke: 15
sushjer 1 er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af helenekr Se meddelelser
Han er nok også lidt forskrækket oven på alt det her, og lægen har vel fortalt ham at rygning absolut ikke gør risikoen for blodpropper mindre!!
Det er en hel naturlig reaktion oven på en forskrækkelse.
Jeg vil da håbe han nu kan stoppe med at ryge. Men også kommer til et punkt, at han godt kan lade dig ryge som det passer dig.....
han har ikke røget siden han kom på sygehuset.
sushjer 1 er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 12:17.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension