K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Alt det andet

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Alt det andet Her kan du stille de spørgsmål hvis du ikke lige mener at det høre til under fleks, førtidspension eller sygedagpenge dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 08-12-2008, 08:17   #1
Trold
Banned
 
Tilmeldingsdato: 12-03 2007
Lokation: Ringsted
Indlæg: 1.564
Blog Indlæg: 2
Styrke: 0
Trold er ny på vejen
Aktindsigt, siden sidst. (?)

For 2-3 mdr. siden benyttede jeg formularen, i nyttige links, til at begære aktindsigt.
Nu skal jeg så til møde igen, og det bliver vist en rigtig gyser, med trusler og det hele.
Det er min plan, at jeg efter mødet, vil aflevere en ny begæring om aktindsigt. Men jeg er lidt i tvivl om, hvordan jeg skal skrive den. Det jeg vil have, er hvad der er kommet i min sag siden sidst, og eftersom jeg kun har været i berøring med een afdeling (jobcentret), mener jeg heller ikke at der er nogen mening i, at bede om akter fra andre afd.
Bare fordi at de ikke kan opføre sig ordentligt, kan jeg jo godt gøre det.
Trold er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 08-12-2008, 12:40   #2
Ingrid
Slettet Bruger
 
Tilmeldingsdato: 04-03 2006
Indlæg: 565
Styrke: 20
Ingrid er ved at flytte ind på K10Ingrid er ved at flytte ind på K10
Hej Trold....nemt nok, du bruger bare k10`s glimrende erklæring, og der hvor der står "alle akter" dèr laver du bare om, sådan at der f.eks står "alle akter fra d. 20-6-08 og til nu" eller fra den dato du sidst ønsker fra....det har jeg gjort uden problemer et par gange og får hver gang det/de journalakter der er skrevet sidst, er jeg i tvivl om at jeg har fået det hele, ændrer jeg bare datoen lidt længere tilbage, skulle jeg få dubletter af journalark, så har jeg en sulten brændeovn....bad på et tidspunkt også om løbende aktindsigt, men det glemmes hurtig i farten, så jeg sender bare en erklæring hver gang, jeg har kommunikeret med kommunen så jeg er helt sikker.
Ingrid er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 08-12-2008, 14:12   #3
Trold
Banned
 
Tilmeldingsdato: 12-03 2007
Lokation: Ringsted
Indlæg: 1.564
Blog Indlæg: 2
Styrke: 0
Trold er ny på vejen
Tusind tak for hjælpen Ingrid.
Sidste gang jeg fik aktindsigt (altså første gang) stod der noget om, at der ikke skulle betales for det, da jeg ikke havde fået akterne tidligere.
Det forstår jeg sådan, at hvis jeg vil have de samme akter een gang til, så følger der en regning med.
Jeg har så også læst et eller andet sted, at de godt må tage betaling for det, hvis man vil have de samme akter flere gange.
Og på sin vis er det vel også ok.
Trold er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Sidst møde på jobcenteret. Nøgne tær At søge førtidspension 9 20-08-2013 23:14
Råd søges vedr. ændring af dato til møde sidst i december 2012 mookmik Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 14 03-03-2013 22:08
lidt opdatering siden sidst Annemette Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 74 19-10-2012 23:46
Lidt opdatering siden sidst KatrineB Spørgsmål ang fleksjob 4 23-04-2012 18:40
Er så lykkelig!!! Har fået praktikplads, starter sidst på ugen :) hboegelund Jeg er kommet i praktik. 17 02-12-2010 16:13




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 16:23.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension