K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Alt det andet

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Alt det andet Her kan du stille de spørgsmål hvis du ikke lige mener at det høre til under fleks, førtidspension eller sygedagpenge dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 31-08-2011, 16:21   #21
blj
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 25-06 2010
Indlæg: 117
Blog Indlæg: 4
Styrke: 14
blj er ny på vejen
Kære pedo

Jeg har selv kroniske smerter og været på smerte klinik og mange andre spec. læge og i mine læge papir star der at det ikke er en sygdom men en stasionær ( ved ikke om det er stavet rigtigt) det vil sige vi skal leve med denne lidelse resten af livet
Sagsbehandler søger alt om der er behandlingsmugligheder som medicin jeg har provet dette men kunne ikke tåle dem pga bivirkning mange og tog ikke smerterne

Jeg har selv købt en bog Kroniske smerter kan man lære at leve med det? af Søren Frølich Nyt Nordisk Forlag Arnold Busck
Jeg har så brugt den til at forklare mine kroniske smerter men har da også mange gange fået af vide vi kan jo ikke se du har ond med mindre du ikke har din højre arm feks mit telfældet højre arm
forsæt din kamp knus jeg kæmper selv
blj er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 31-08-2011, 17:04   #22
pedo
Slettet Bruger
 
Tilmeldingsdato: 10-04 2011
Indlæg: 39
Styrke: 14
pedo er ny på vejen
jeg ved ikke lige hvad jeg skal skrive til dig, min diagnose hedder R522 kronisk non-malign smertetilstand, har du sådan en diagnose ?? R522 betyder at den er registrere i who, hvilke vil sige at den er anerkendt som en sygdom, hvis jeg forstår rigtig, jeg har konstant smerter døgnet nundt, og få meget medicin.
pedo er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 31-08-2011, 17:19   #23
blj
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 25-06 2010
Indlæg: 117
Blog Indlæg: 4
Styrke: 14
blj er ny på vejen
Kære pedo
Din diagnose hedder RS522 kronisk non-malign smertetilstand ja ok men som jeg forsøgte at forklager dig er når du over for en sagsbehanler skal forklare alle de smerte du har døgnet rund skal du ikke fortæller din sagbehandler at det er en sygdom din sagsbehandler vil sige at det kan behandlers så du kan ikke overbevise din sagsbehanler at den er registeret i who
Jeg forstår godt dit ******* af smerter døgnet rundt har dem selv også om natten og når du så må tage alt dette medicin har du læst alle disse bivirkninger der føler med inde hos netdoktor.dk
god kamp føler med dig

Sidst redigeret af blj; 31-08-2011 kl. 17:27.
blj er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Kroniske smerter nullertrold Alt det andet 5 11-10-2013 20:35
Ung med kroniske smerter TylerGirl Hjælpemidler til handicappede 21 17-06-2011 09:27
Kroniske smerter wipo Din historie 3 17-08-2009 01:57




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 20:31.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension