K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Alt det andet > Dit og Dat

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Dit og Dat Her kan du skrive det du bare gerne vil ud med dog ikke politiske emner.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 13-04-2007, 10:29   #11
Hejdien
Gæst
 
Indlæg: n/a
RE: Integro

Dragen det lyder da sjovt


Hmm spørg lige mig hvad jeg vil bruge en million til *GG*

Håber at det munder ud i et job til dig og at du holder os up too date her på siden...
  Besvar med citat
Gammel 14-04-2007, 09:06   #12
DRAGEN
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Indlæg: 109
Styrke: 19
DRAGEN er ny på vejen
RE: Integro

God dejlig Lørdag morgen til jer alle

I går snakkede vi om jobprofil,det var bare kanon spændene,jeg forklare mere om det på mandag.
Og de er saks susme efektive hos integro,jeg skal til jobsamtale i næste uge og endda inden for det jeg aller helst vil,nemmelig kontor.
Rigtig god weekend til jer alle
DRAGEN er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 22-04-2007, 19:54   #13
Hejdien
Gæst
 
Indlæg: n/a
RE: Integro

Hej Dragen

Hvad så har du været til jobsamtale ? og hvordan går det ? er du stadig lige begejstret for integro ?

Hejdien
  Besvar med citat
Gammel 24-04-2007, 18:25   #14
DRAGEN
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Indlæg: 109
Styrke: 19
DRAGEN er ny på vejen
RE: Integro

Haløjsa Hejdien og alle her inde
Ja jeg er stadig Rigtig begejstret for Integro,og jeg var til jobsamtale 2 timer i torsdags,og jeg fik mit drømmejob,og skal begynde på mandag.Og jeg føler mig bare helt sikker på at det bliver rigtig godt.
Mange kærlige hilsner fra DragenB)B)B)
DRAGEN er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 24-04-2007, 19:32   #15
Stella
Jeg bor her på K10
 
Stellas avatar
 
Tilmeldingsdato: 14-10 2005
Indlæg: 3.069
Styrke: 28
Stella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sig
RE: Integro

Tillykke Dragen

Fantastisk

Stella er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 24-04-2007, 19:40   #16
Hejdien
Gæst
 
Indlæg: n/a
RE: Integro

Hej Dragen


Hvor er det fedt tillykke med det

Håber at det hele flasker sig for dig ved du allerede nu hvor længe du skal være i praktik inden ansættelsen ???

Husk at holde os opdateret om hvordan det går med det hele også jobbet, virker da som om det er et godt sted integro , du er nu den anden på siden her som de har hjulpet i arbejdet ...

Endnu engang tillykke, du har fortjent det job


  Besvar med citat
Gammel 24-04-2007, 20:01   #17
Bea
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 03-09 2006
Indlæg: 108
Styrke: 18
Bea er ny på vejen
RE: Integro

Hvor er det skønt at høre når noget lykkes.

Jeg går selv på et jobsøgningskursus, i et privat firma der hedder AS 3 Employment.

Jeg har gået der i to måneder nu, og der er faktisk fem personer, der er kommmet i fleksjob i den tid jeg har været der. Der er også nogle der har været ude og det er mislykkes for, men som jeg ser det lige nu, ja så er det et godt sted at være. Vi er ca 8 til 12 på et hold.

Vi laver alle et CV og processen inden cv ´et er færdig er utrolig god. Jeg synes også vi bliver behandlet med respekt.

Jeg har sendt 60 uopfordrede ansøgninger ud i det amt hvor jeg bor. AS 3 Siger at der kun er ca 26% af alle job der er opslået. De resterende ligger og roder rundt omkring.

Fordelene ved de uopfordrede ansøgniner er at der ikke kommer en hel " byge" af ansøgninger på samme tid, som der gør hvis stillingen er slået op.

Jeg var til samtale i sidste uge, men det var et job jeg ikke kunne bestride fysisk. I morgen skal jeg til samtale igen. Håber det giver noget. Jeg må indrømme at det giver " blod på tanden" med en masse breve i postkassen. Der er selvfølgelig mange afslag, men jeg har ikke fået et eneste med negative tilkendegivelser fordi jeg har søgt uopfordret. Flere har skrevet at de vil gemme min ansøgning.
Personalet i AS 3 siger at statistisk vil der være fra 15 - 25% af arbejdspladserne, der ikke lader høre fra sig.

Jeg synes det er et spændende projekt og jeg håber/ tror på at jeg kan finde et passende job på et tidspunkt. Jeg tror at de private firmaer er vejen frem. Jobcentrene i de forskellige kommuner er så overbebyrdede at de ikke er effektive. Jeg tror de får sværere og sværere ved at finde kvalifiseret personale ved det offentlige. der er nedskæringer, dårlige lønninger og for let at få arrbejde i det private. Jeg synes desværre det ser lidt sort ud med vores offentlige system. Håber der kan rettes op inde det er for sent.

Bea
Bea er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 24-04-2007, 20:45   #18
kicac
Ved at vænne sig til K10
 
Tilmeldingsdato: 22-02 2006
Lokation: Brønderslev
Indlæg: 22
Styrke: 19
kicac er ny på vejen
RE: Integro

hej Heidien. Jeg starter i fleksjob med hjælp fra Integro som SSH'er den 9. maj foreløbig i et barselsvikariat. Jeg er superlykkelig. kicac
kicac er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 29-04-2007, 14:38   #19
DRAGEN
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Indlæg: 109
Styrke: 19
DRAGEN er ny på vejen
RE: Integro

Hejsa Hejdien
mange tak.
Jeg skal være i praktik foreløbig 3 uger,og skal begynde på tirsdag.
Jeg er meget spændt på det,og har en god fornemmelse omkring det.
Jeg har haft en rigtig godt forløb på integro.
Vi havde et fantastisk godt hold,hvilket også har givet mig en masse gode ting med i rygsækken.
Jeg vnder tilbage næste weekend,og fortæller hvor godt det går på mit nye job.
Masnge hilsner til jer alle her på K10
fra
Dragen
DRAGEN er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 01-05-2007, 21:29   #20
DRAGEN
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Indlæg: 109
Styrke: 19
DRAGEN er ny på vejen
RE: Integro

Ja så er jeg lige her igen,jeg har haft den første dag på mit nye job.
Og det er bare gået rigtig godt.
Det er lige mig,at være på kontor,og være blæksprutte.
Der er selvfølgelig mange ting jeg lige skal sættes ind i,men jeg har en kanon god chef.
mange hilsner
fra Dragen
DRAGEN er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Integro - Helsingør Mani Spørgsmål ang fleksjob 8 22-05-2012 08:17
Integro Jesper_dk Alt det andet 11 13-08-2011 03:19
Integro: Kunsten at give hånd! buster Politik og Samfund 9 05-08-2011 00:33
Integro Aarhus og andre spørgsmål Saugmann84 Spørgsmål ang fleksjob 4 08-02-2011 02:43




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 11:24.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension