K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Politik og Samfundsdebat > Politik og Samfund

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Politik og Samfund Her er det tilladt at diskutere politik , nyheder og andre samfundsproblemer. Hvis du har problemer med at andre udtrykker deres uforbeholden mening om vores samfund, så er dette nok ikke stedet for dig.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 21-03-2012, 09:55   #31
Pedro
Skal snart betale husleje på K10
 
Pedros avatar
 
Tilmeldingsdato: 16-06 2010
Lokation: Nordjylland
Alder: 66
Indlæg: 704
Styrke: 14
Pedro er ny på vejen
Wink Når tågen letter!

Det er godt Multe. Tak for det!

Åh, det er bare så svært at forklare på skrift, hvorfor jeg synes, at midlerne er noget fanden har skabt.

Nu, skal I, der har stor glæde af at indtage medicinen, jo endelig fortsætte med den.

Det er bare mig, der gerne vil ha mit " gamle liv" tilbage, så jeg igen kan mærke, at jeg lever, så jeg igen kan le og græde.

Så jeg igen, kan føle både glæde og smerte. Ikke bare gå lige ud af landevejen, uden at se, hverken til højre eller venstre.

Selvfølgelig, er der en stor risiko for, at jeg kommer til at bide i græsset igen, og snupper et par æsker eller flere. Særligt, henimod vinteren er risikoen for en mega depression rimelig stor.
Men det ku jo være, jeg kunne ha glæde af Perikon eller andre former for Naturmedicin.
Ha en go´dag.
Pedro er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 21-03-2012, 17:36   #32
amaranth
Klart Afhængig af K10
 
Tilmeldingsdato: 08-10 2011
Lokation: Fyens bøhland
Indlæg: 450
Styrke: 13
amaranth er ny på vejen
Jamen jeg er faktisk helt enig med dig, Pedro, og jeg er i gang med selv at trappe ud af min medicin. Og jeg er sgu ikke glad for at tage medicin overhovedet!
Man skal bare passe på med både at forherlige og dæmonisere lykkepiller. De har hjulpet mig meget men jeg vil da ikke tage dem hvis jeg kan lade være!
Vil også prøve med perikon. Men naturmedicin skal man også passe på med, for det er heller ikke bare slik
amaranth er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 21-03-2012, 20:36   #33
Pedro
Skal snart betale husleje på K10
 
Pedros avatar
 
Tilmeldingsdato: 16-06 2010
Lokation: Nordjylland
Alder: 66
Indlæg: 704
Styrke: 14
Pedro er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af amaranth Se meddelelser
Jamen jeg er faktisk helt enig med dig, Pedro, og jeg er i gang med selv at trappe ud af min medicin. Og jeg er sgu ikke glad for at tage medicin overhovedet!
Man skal bare passe på med både at forherlige og dæmonisere lykkepiller. De har hjulpet mig meget men jeg vil da ikke tage dem hvis jeg kan lade være!
Vil også prøve med perikon. Men naturmedicin skal man også passe på med, for det er heller ikke bare slik
Næh du, der er bivirkninger ved alt, så man må være forsigtig.
Pedro er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 27-03-2012, 10:57   #34
Indiansummer
Mit andet hjem K10
 
Tilmeldingsdato: 04-09 2009
Indlæg: 637
Blog Indlæg: 2
Styrke: 15
Indiansummer er ny på vejen
Smile Vores forunderlige krop.

Jeg vil bare fortælle jer, at jeg så en super god udsendelse på Dr2 og sjælens kraft, her blev der både vist og drøftet lykke piller, stor undersøgelse osv, som viste at 82% af dem slet ikke havde nogen effekt overhoved, men at placebo effekten, og at der var nogen som gav pillerne ( omsorg) viste sig at virke...

Det var rigtigt spændende, men ens krop kan faktisk gøre en syg ved at tænke syg... Så en ung mand, som var med et et forsøg, og som havde været oppe og skændes med sin kæreste, og havde taget en masse af forsøgs pillerne.

Han blev død syg, og søgte skadestue. Her kunne de ikke finde ud af hvad han havde taget, men fik fat i den ansvarlige for forsøget.

Alt imens var denne unge mand, både besvimet, og hans blodtryk var helt vildt lavt, han var rigtig syg.

Den ansvarlige for forsøget, talte med denne unge mand og fortalte ham at han kun havde indtaget placebo ( kalkpiller), og ganske kort tid efter stabiliserede hans blodtryk sig, og han var okey igen.

Er det ikke fantastisk.

Skal lige tilføje, at jeg altid har troet på dette, uden at have set det i en undersøgelse

Sjæl og krop følges ad. Kh indiansummer
Indiansummer er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 27-03-2012, 12:31   #35
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Nemlig, krop og sjæl følges ad, det er bare ikke altid sjælen har det godt i den krop den bor i, dette kan skydes påvirkninger som misbrug af medicin, alkohol, stoffer eller endda overforbrug af mad, smøger osv. De fleste mishandler deres krop, sjælens hylster, med forkert livsstil og dét giver bagslag....

Jeg har i en ret sen alder, indset, at jeg skal til at arbejde med mig selv og min selvbevidsthed på et højere plan. Og at mine barierre i form af angst, OCD mm, muligvis skal findes og cleares via regession, auratransformering og måske også i 'Akashic records' - jeg er meget fortrøsningsfuld, og er helt overbevist om, at jeg har fundet noget som kan bruges, nu hvor psykiatri og psykologi ikke virker.
Hvis tro kan flytte bjerge, jamen så er der helbredelse forude. For jeg tror at der findes mere mellem himmel og jord.

Så jeg tager aldrig mere psykofarmaka, for jeg har fundet ud af, at jeg er meget stærkere uden, og at jeg via sprituelle former for terapi, kan opnå endnu flere og bedre resultater, der samtidig gør min krop og sjæl sundere.
Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 27-03-2012, 20:33   #36
Vovse
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 29-03 2010
Lokation: Sjælland
Indlæg: 9.664
Styrke: 26
Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af Indiansummer Se meddelelser
Er det ikke fantastisk.
Jo, og hvis ikke det var fordi, at jeg selv har prøvet noget lignende, så havde jeg ikke troet på det.
__________________
"Lediggang som saadan er ingenlunde Roden til alt Ondt, tværtimod, den er et sandt guddommeligt Liv, naar man ikke keder sig"

Søren Aabye Kierkegaard (5. maj 1813 - 11. november 1855), dansk teolog, filosof og psykolog.
Vovse er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Allerede dagen efter REFORMEN ... Helle Smith Fremtiden for fleksjob og førtidspension 27 26-01-2013 09:43
Mand kastede stol efter ansat på jobcenter buster Politik og Samfund 64 20-02-2011 00:17
Sygedagpengestop efter 618 dage? phhmw Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 11 16-03-2010 22:15
LO: Støjberg dumpet efter 100 dage bla-bla Politik og Samfund 4 16-07-2009 12:32
LO: Støjberg dumpet efter 100 dage Webmaster K10 Nyheder 0 15-07-2009 10:30




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 16:46.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension