K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Alt det andet

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Alt det andet Her kan du stille de spørgsmål hvis du ikke lige mener at det høre til under fleks, førtidspension eller sygedagpenge dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 05-04-2013, 20:47   #11
frup
Mit andet hjem K10
 
frups avatar
 
Tilmeldingsdato: 20-10 2011
Indlæg: 632
Styrke: 13
frup er rigtig godt på vej
Citat:
Oprindeligt indsendt af stampe Se meddelelser
Har du måske mulighed for 2 rollatorer. Den ene tøjres nede på fortovet og en anden bliver i hjemmet? Har set, det kan få lov at fungere, men også ofte objekt for hærværk.
Det er næppe en mulighed - den vej jeg bor på, ligger på den rute de fleste unge bruger, når de går hjem fra byen. I forvejen får sidespejlene på bilerne altid en tur, så hvis en rollator overlevede blot en enkelt weekend, ville det være et mirakel, er jeg bange for...
frup er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 06-04-2013, 10:51   #12
malofa
Afhængigheds tegn af K10
 
Tilmeldingsdato: 06-05 2010
Indlæg: 378
Styrke: 15
malofa er ny på vejen
Jeg ville, som de andre foreslår, tage kontakt til terapeuten på hjælpemiddelafsnittet. Dog skal du være indstillet på et afslag af praktiske årsager, hvis der ganske enkelt ikke er plads til rampen. Det lyder umiddelbart som om, den skal være ret lang. Jeg kan ikke huske lovkravene omkring hældning, men der er klare fastlagte retningslinier for dette.
Det kunne eventulet være muligt at benytte en anden indgang?
Men kort og godt, få fat i ergoterapeuten og få denne til at vurdere mulighederne.

Kunne det eventuelt være uligt at tage en ekstra rollator ind i weekenden og blot lade den stå ude i hverdagene? Det er dog nok for egen regning, da de i kommunerne er begyndt kun at bevilge en rollator pr person. Der er ihvert fald skåret vældigt ned på bevilgningerne af 2 rollatorer.
malofa er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Økonomisk hjælp+ny bolig Malene67 Alt det andet 8 26-09-2012 20:21
Hjælp til bytte af bolig miominmio Alt det andet 8 12-09-2012 09:19
Hjælp til anden bolig 2012 Alt det andet 0 19-01-2012 22:52
Hjælp ved ikke hvad jeg kan gøre!! sylvis De Unge 16 03-09-2009 21:41
Bolig hjælp Tzari Alt det andet 12 06-07-2009 12:50




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 17:39.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension