K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Alt det andet

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Alt det andet Her kan du stille de spørgsmål hvis du ikke lige mener at det høre til under fleks, førtidspension eller sygedagpenge dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 17-04-2011, 19:29   #21
tigerbia
Slettet Bruger
 
Tilmeldingsdato: 23-12 2010
Indlæg: 225
Styrke: 14
tigerbia er ny på vejen
He Tullee

jeg har ikke så meget mere at tilføje, men stress er en underlig faktor og mange gange uforklarlig. Og selv de stærkeste får det

Jeg har det selv, hovedpine, hjertebanken, høj puls og blodtryk ind i mellem, og jeg er ikke i tvivl om at det bl.a. skyldes det at være i systemet og være underlagt andres 'forgodtbefindende' og det ikke at vide, hvad det hele ender med. Konstante tanker om, hvad sker der, hvad siger SB, hvad skal jeg sige, hvad gør de, hvad siger lægen, hvad mener/tænker de om mig lige nu og meget mere - du kender det sandsynligvis :-)

jeg er meget obs på dette og gør hvad jeg kan - psykolog, hypnoterapi, meditation m.m. - også fordi det ind i mellem udløser frygt og angst, som på sigt kan blive invaliderende, hvis ikke man forholder sig konstruktivt bevidst til det. Derudover er det utrolig vigtigt at være åben om det - det er i min verden vejen til lære at kunne mærke sig selv, og dermed stoppe i god til, så et stress/angstanfald ikke udløses. Iøvrigt er en konstant smertetilstand også en udløser til stress.

Du har fået rigtig mange gode svar som mange kan bruge tror jeg, kan ikke bidrage med så meget, men ønsker dig alt det bedste.

tigerbia er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 23-06-2011, 12:41   #22
Tullee
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 06-12 2008
Indlæg: 199
Blog Indlæg: 1
Styrke: 16
Tullee er ny på vejen
Hej igen.

Min læge bad mig sende papirene fra Arbejdsmedicinsk Klinik til kommunen - jeg sendte dem til Beskæftigelseschefen på jobcentret og bad hende om at forholde sig til min rapport/konklusion fra Arbejdsmedicinske Klinik - altså IKKE en decideret klage i første omgang.

Nu har jeg så fået svar fra Beskæftigelseschefen og hun skriver følgende:

Rapport/konklusion fra Arbejdsmedicinsk Klinik.

Jeg har læst de papirer, som du har sendt til Jobcentret dateret den 9 maj 2011 og drøftet sagen med lederen af afdelingen.

Jeg kan læse, at du oplever dig belastet af sagsforløbet i Jobcentret med udgangspunkt i en oplevet trussel fra sagsbehandleren. Det er sagsbehandlerens opgave at formidle lovgivningen, men jeg skal beklage, hvis du i den forbindelse har oplevet det som en trussel, der har påvirket dig. Det er ikke vores hensigt, at vores kommunikation bliver oplevet på den måde.

Jeg mener, at du har gjort det helt rigtige, når du nu har valgt at have en bisidder med til møderne. Det kan jeg kun anbefale.

Jeg er orienteret om, at du i øjeblikket er sygemelst, og at du har aftalt med din vejleder, at I skal drøfte mulighederne for den erhvervsrettede aktivitet, når du bliver raskemeldt. jeg håber, at du i samarbejde med Jobcentret finder den rette aktivitet, så du kan finde det fleksjob, som du gerne vil have.

Med venlig hilsen..

Hvad mener I om det svar jeg har fået fra kommunen? er det nok med en beklagelse når jeg er blevet påført yderligere sygdom af en sagsbehandler - en sygdom som jeg skal tage medicin for resten af livet ifølge lægerne.

V.h. Tullee
Tullee er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
STRESS i systemet, systemet giver STRESS Ricky M. Politik og Samfund 5 31-12-2011 00:36
Stress og førtidspension popcorn Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 18 27-05-2009 23:50
Min søn har stress. Maj-Britt Dit og Dat 4 17-04-2008 09:51
tjek din stress zuza Et godt link! 0 05-10-2006 21:01




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 13:24.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension