K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Politik og Samfundsdebat > Politik og Samfund

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Politik og Samfund Her er det tilladt at diskutere politik , nyheder og andre samfundsproblemer. Hvis du har problemer med at andre udtrykker deres uforbeholden mening om vores samfund, så er dette nok ikke stedet for dig.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 21-12-2013, 03:38   #1
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.806
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
Kan man være tryg ved Astrid Krag og Sundhedsstyrelsen

Det bliver da værre og værre....

Vores sundhedsstyrelse...som vi alle et eller andet sted skal kunne sætte sin lid til....ja de er fuldstændige ligeglade med hvem de vælger til at fortælle folketinget om bivirkninger feks ved HPV vacinationen

Citat:
Flere af de læger, der den 26. november var indkaldt til at fortælle sundhedsudvalget i Folketinget om bivirkninger ved den omdiskuterede HPV-vaccine, var samtidig på lønningslisten hos producenterne af vaccinen, skriver Fyens Stiftstidende.

Vaccinen gives til piger mod den kræftfremkaldende HPV-virus, men har fra flere sider været kritiseret for at være skyld i mange bivirkninger og skader.

Tre ud seks eksperter, der var udpeget af Sundhedsstyrelsen for sundhedsministeren, har direkte eller indirekte tilknytning til producenter af vaccinen. Og det er et problem, lyder kritikken.
Kilde: http://www.avisen.dk/inhabile-laeger...ne_248080.aspx

Men selv den kære Sundhedsminister Astrid Krag fra SF....synes da ikke at det er spor bekymrende.....intet problem i det...

Så dem der skal fortælle om man i det hele taget bør bruge denne vaccine....ja det er folk der arbejder for det selv samme firma der skal sælge vaccinen...

Astrid Krag igen igen igen.....det samme med politiet som skal kunne få alle lægelige oplysninger om alle...helt uden dommerkendelse....ja det synes hun også er helt okay...

Gad vide om det er fordi hun er ung....eller bare uvidende....eller også er hun bare pisse lige glad med menneskerne her i samfundet...

Hvad med folks ve og vel Astrid Krag...

Hvad med folks retssikkerhed Astrid Krag...

Det er da ikke en sundhedsminister værdig de ting du gør...

Hvad bliver det næste....det hvide snit til besværlige patienter...eller skal man bare spærre dem inde uden mulighed for at genere resten af samfundet...

Det ser ihvertfald ud til at uanset hvad der kommer på bordet....ja så er det sg okay med Astrid Krag...for hun kan ikke se problemerne i disse ting...og det er da et problem...men for resten af os herude i samfundet...
__________________
Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 21-12-2013, 03:54   #2
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Jamen hun er simpelthen blevet så uhyggelig efterhånden, tænker det er længe siden hun har født, så fødselspsykose er det nok næppe......måske noget personlighedsspaltning, for hun er som forvandlet, for et par år siden var hun faktisk et menneske JEG følte mig lidt tryg ved, hendes meninger og holdninger virkede sunde og raske.

Nu virker hun syg, virkelighedsfjern, styret...muligvis af aliens (da man vel ikke kan tillægge Vestager AL fordærv!)
Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 21-12-2013, 04:41   #3
TimeGuest
Har ikke tid til andet end K10
 
Tilmeldingsdato: 24-04 2008
Lokation: Costa del Wassersleben
Indlæg: 2.030
Styrke: 19
TimeGuest er rigtig godt på vej
Citat:
Oprindeligt indsendt af helenekr Se meddelelser
Nu virker hun syg, virkelighedsfjern, styret...muligvis af aliens (da man vel ikke kan tillægge Vestager AL fordærv!)
Jah ... det ender vel med at vi skal til at have en sølvpapirhat på, når vi ser TV-avis og AK toner frem på skærmen?

Nahh jeg tænker, at AK - lige som de fleste af flokken på Tinge - måske blot kan være nogle nyttige idioter, der lader sig styre af én eller flere Puppet Master(s) i det skjulte ... flertallet af de nyttige idioter ved det formodentlig næppe selv ...

Så jah ... hele cirkusset ser nu mere human end alien ud i min optik ...

Hum ... for at afgøre det spørgsmål, så fordre det selvf., at vi definere / har viden om, hvad en alien er for en fætter ... og det skulle ikke undre, om der endda tøffer flere modeller af disse aliens rundt på en rum-tandem-cykel et eller andet sted i Universet ... så hum ... den diskussion må vi nok tage en anden gang ;-)
__________________
.
Jocelyn Pook – Hell, Fire And Damnation + Masked Ball: http://www.youtube.com/watch?v=9QEG2Mk184A

BTW: Er du kvik, så er løsningen her: https://www.youtube.com/watch?v=z9pD_UK6vGU
TimeGuest er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 21-12-2013, 06:39   #4
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.806
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
Jamen jeg troede da at Margrethe Vestager var en alien...for det ser da bestemt ud til at hun kan styre de fleste...

Se bare en Mette Frederiksen....se hende for 3 år siden og så se hende nu...

Det er jo slet ikke den samme kvinde....hmm måske hun er besat...måske Margrethe har besat dem alle uhh

Alle mente noget for 3 år siden og nu...ja så mener de noget helt andet....eller det er ihvertfald noget helt andet de laver nu end det de mente for 3 år siden...

Det kan næppe være selve bygningen derinde der gør noget ved folk for Margrethe mener jo det samme nu som hun mente for 3 år siden så det rammer kun folk omkring hende....sagde Web og rettede på hans fine sølvpapirshat
__________________
Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 22-12-2013, 01:27   #5
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Jaaa, vi kan genkendes på sølvpapirshatten til nytår - web, lægger bare tidligt ud!!

Men jo, Magrethe Vestager MÅ være alien, kender i hvert fald ikke andre modne kvinder der jævnligt går i sparkedragt....Gud ved om modellerne kommer med fødder, eller om der her hul så foden er fri.....det har jeg ofte spekuleret over. Men én ting er sikkert, hvis hun skal tisse, så skal hun helt ud af overdelen, og lade hele dragten hænge om anklerne.......hvilket ikke giver mening. Så derfor må hun være alien, for de tisser vist heller ikke.......

Nej, jeg synes faktisk hun er en nydelig dame, men jeg kan bare ikke tåle de der sparkedragter, sammenlagt med nogle irriterende holdninger. Men sådan er det bare.

Jeg kører denne model i år....

http://www.youtube.com/watch?v=rSwQmNq6dVo

Sidst redigeret af Ninja; 22-12-2013 kl. 01:29.
Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 22-12-2013, 05:16   #6
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.806
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
Lightbulb

Den går altså ikke hvis man skal være ordentligt beskyttet...for den skal skinne på begge sider....det vi, sige at den skal foldes før den formes....

Lidt som denne fuldstændige normale mand instruere os http://www.youtube.com/watch?v=Hr6rp0HYgQ8

Er man lidt mere mode bevidst eller hvis man ikke ønsker at nogen skal se at man har den på...ja det har han skam også løsningen på..

Bagefter er det tid til lidt sang http://www.youtube.com/watch?v=wFNO2sSW-mU

Den skal helst bæres hele året rundt hvis man ønsker fuld beskyttelse..

Det er lidt svært at være alvorlig i disse tider
__________________
Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 22-12-2013, 08:19   #7
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Hold da op!!! Ham i det første link.......sidder og spekulere på, om der er noget psykose over det, det er nogen lunde sådan jeg selv bliver nemlig - bare på andre punkter

Jeg havde for nogle år tilbage, en rigtig fæl psykose - ikke at jeg vidste jeg havde det, dén viden kom først da jeg blev rask og kunne genlæse ''mit mesterværk'' som jeg havde arbejdet intenst på i døgnets 24 timer gennem længere tid. Drevet af følelsen af genialitet og en følelse af at være katalysator for nogle af de tungeste spørgsmål nogensinde stillet....for satan da! Var overbevist om jeg havde svaret på alt - jeg ikke bare stillede spørgsmålene, jeg svarede også, både i ord, billeder, og gennem illustrationer (sådan så andre bedre kunne forstå De vise sten og lære noget).
Da jeg blev rask og blev præsenteret for mine omkring 600 sider, var det svært at tro at det var mig der havde skrevet det - vil tro der sammenlagt var 20 sætninger der reelt gav mening, resten var skrevet i...koder.... man overhoved ikke kunne tolke eller forstå??
Og nogle af de billeder jeg havde klistret ind havde jeg vist fundet i nogle ugeblade, men billederne gav heller ikke mening, det var små brudstykker af tv programmerne eller noget sladder, og var bare klippet ud så man heller ikke kunne danne sig et indtryk af, hvad det engang i sin oprindelige form, havde handlet om

Der er mange af de der youtube videoer, hvor jeg får tanken, at der helt klart må være noget psykotisk med indover
Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 22-12-2013, 18:46   #8
TimeGuest
Har ikke tid til andet end K10
 
Tilmeldingsdato: 24-04 2008
Lokation: Costa del Wassersleben
Indlæg: 2.030
Styrke: 19
TimeGuest er rigtig godt på vej
Citat:
Oprindeligt indsendt af helenekr Se meddelelser
Hold da op!!! Ham i det første link.......sidder og spekulere på, om der er noget psykose over det, det er nogen lunde sådan jeg selv bliver nemlig - bare på andre punkter
Jah ... han går seriøst op i projektet ... må man sige ...

Måske har han blot glemt at tage sin medicin?


Men han har i hvert fald lyttet med i fysiktimen og hørt efter hvad Snowden har berettet om ... for der er i hvert fald én pointe, han har fået med ...

At den så ikke er helt gennemført, det er blot en lille detalje ... ;-)
__________________
.
Jocelyn Pook – Hell, Fire And Damnation + Masked Ball: http://www.youtube.com/watch?v=9QEG2Mk184A

BTW: Er du kvik, så er løsningen her: https://www.youtube.com/watch?v=z9pD_UK6vGU
TimeGuest er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 08:36.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension