K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Politik og Samfundsdebat > Politik og Samfund

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Politik og Samfund Her er det tilladt at diskutere politik , nyheder og andre samfundsproblemer. Hvis du har problemer med at andre udtrykker deres uforbeholden mening om vores samfund, så er dette nok ikke stedet for dig.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 29-06-2011, 08:56   #21
Karo
Slettet Bruger
 
Tilmeldingsdato: 02-08 2010
Indlæg: 2.227
Styrke: 16
Karo er rigtig godt på vej
Jeg har kun vemmelse til overs.
http://www.information.dk/270619

http://www.sosmodracisme.econtent.dk...ske_asylcentre

Sidst redigeret af Karo; 29-06-2011 kl. 09:08.
Karo er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 30-06-2011, 23:59   #22
extra
Skal snart betale husleje på K10
 
Tilmeldingsdato: 03-06 2010
Indlæg: 782
Styrke: 14
extra er ny på vejen
hmm gad vide hvad de vil give mig for at smutte tilbage til sverige .men sørgeligt hvordan menesker behandles i DK
extra er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 01-07-2011, 13:01   #23
zolskin
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 04-08 2008
Lokation: her&der, kbh
Indlæg: 197
Styrke: 16
zolskin er ny på vejen
Den måde udlændinge behandles på viser jo netop, hvor hæsligt menneskesyn der er og at borgerne ved at stemme på de samme partier er med til at opretholde det - fordi hver tænker kun med sit eget ego!!.
Først bomber man løs i Irak og Afghanistan...og så giver man asyl til nogle herunder nogle som gives humanitært ophold pga særlig behandlingsindikation - så straffes de med, at de skal leve i ekstrem fattigdom - vi taler om nogle som ikke er i stand til at arbejde og aldrig kommer til det, har næsten intet sprog, skal have hjælp til alt...sættes på starthjælp 50% under kontanthjælp..kan ikke få pension. Radikale var også med til at vedtage det.

Desuden er der flere borgere med minoritetsbaggrund på folkepension, som lever i dyb fattigdom - fx for netto kr 4500 til alt i en måned også selvom de har arbejdet i årevis og været med til at yde til velfærdsstaen!! Så her er der virkelige nogle mennesker, som har mange betydelige afsavn, som har vidtrækkende konsekvenser!

Lad os vente på, at der kommer yderligere nedsættelser på kontanthjælpsområdet, sygedagpenge, førtidspension mv!!! Danmarks befolkning har valgt at blive rigere på bekostning af de fattige!!
zolskin er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 01-07-2011, 13:54   #24
Karo
Slettet Bruger
 
Tilmeldingsdato: 02-08 2010
Indlæg: 2.227
Styrke: 16
Karo er rigtig godt på vej
Citat:
Oprindeligt indsendt af zolskin Se meddelelser
Lad os vente på, at der kommer yderligere nedsættelser på kontanthjælpsområdet, sygedagpenge, førtidspension mv!!! Danmarks befolkning har valgt at blive rigere på bekostning af de fattige!!
Jeg fik i dag en kendelse fra Landsretten som har stadfæstet Fogedretten afgørelse om min udsættelse fra min bolig. Konsekvensen af afgørelsen er at fra nu af er jeg boligløs.

Så nu må vi se hvordan kommunen vil takle den sag.

Sagen er meget interessant og den indeholder mange aspekter. Jeg skal nok beskrive forløbet som er virkeligt bemærkningsværdig og som skal fungere som advarsel til folk som blive fuppet for sine egne penge af dem som har nok af dem i forvejen.

Ingen skal have ond af mig og jeg er glad for den enlig afgørelse idet jeg har boet i flyttekasser de sidste 9 måneder og vil gå videre med mit liv.
Det skal nok gå.

p.s. Socialministeriet er orienteret om sagen, det blive spennede.

Sidst redigeret af Karo; 01-07-2011 kl. 14:12.
Karo er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 01-07-2011, 19:30   #25
Danmark
Banned
 
Danmarks avatar
 
Tilmeldingsdato: 12-05 2011
Indlæg: 71
Styrke: 0
Danmark er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af zolskin Se meddelelser
Den måde udlændinge behandles på viser jo netop, hvor hæsligt menneskesyn der er og at borgerne ved at stemme på de samme partier er med til at opretholde det - fordi hver tænker kun med sit eget ego!!.
Først bomber man løs i Irak og Afghanistan...og så giver man asyl til nogle herunder nogle som gives humanitært ophold pga særlig behandlingsindikation - så straffes de med, at de skal leve i ekstrem fattigdom - vi taler om nogle som ikke er i stand til at arbejde og aldrig kommer til det, har næsten intet sprog, skal have hjælp til alt...sættes på starthjælp 50% under kontanthjælp..kan ikke få pension. Radikale var også med til at vedtage det.

Desuden er der flere borgere med minoritetsbaggrund på folkepension, som lever i dyb fattigdom - fx for netto kr 4500 til alt i en måned også selvom de har arbejdet i årevis og været med til at yde til velfærdsstaen!! Så her er der virkelige nogle mennesker, som har mange betydelige afsavn, som har vidtrækkende konsekvenser!

Lad os vente på, at der kommer yderligere nedsættelser på kontanthjælpsområdet, sygedagpenge, førtidspension mv!!! Danmarks befolkning har valgt at blive rigere på bekostning af de fattige!!
Økonomisk demokrati i Danmark betyder at mindratel rigere dominere over flietal fettige .I dag Danmark er den fettigste land i EU

Politisk demokrati i Danmark betyder at ,Pia G.dominere over regeringen p.g.e. hun sælge nationalisem til befolkningen .Nationalismen er årsege til fettigdom.
Danmark er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 01-07-2011, 19:49   #26
extra
Skal snart betale husleje på K10
 
Tilmeldingsdato: 03-06 2010
Indlæg: 782
Styrke: 14
extra er ny på vejen
er stadig sikker på du mener pia K og ikke pia G ellers er det en gang ja det der kommer ud bagfra du snakker om
extra er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 01-07-2011, 19:58   #27
Karo
Slettet Bruger
 
Tilmeldingsdato: 02-08 2010
Indlæg: 2.227
Styrke: 16
Karo er rigtig godt på vej
Citat:
Oprindeligt indsendt af Danmark Se meddelelser
Politisk demokrati i Danmark betyder at ,Pia G.dominere over regeringen p.g.e. hun sælge nationalisem til befolkningen .Nationalismen er årsege til fettigdom.
Pia K. var og er kun et talerør fordi hun taler sproget som alle fatter. Hun er blot en formidler af budskabet.....som er netop nationalismen.
Men det er ikke kun dansk fenomen dog Danmark har markeret sig ret så tydligt med sine holdninger, det må man sige....
Karo er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 02-07-2011, 09:14   #28
Danmark
Banned
 
Danmarks avatar
 
Tilmeldingsdato: 12-05 2011
Indlæg: 71
Styrke: 0
Danmark er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af extra Se meddelelser
er stadig sikker på du mener pia K og ikke pia G ellers er det en gang ja det der kommer ud bagfra du snakker om
du har ret Pia K. politiker , dansker borge unge generationer betaler dyrt i fremtiden navn Pia K. Tiden viser
Danmark er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Hvorfor forskel på anden etnisk end dansk og dansk? Indiansummer Politik og Samfund 5 27-03-2012 15:05
Dansk Folkeparti ligger op til store stramninger overfor ledige Anna1 Politik og Samfund 12 25-05-2010 14:55
Glemmer Dansk Folkeparti, så husker jeg det!!! Henrikxxxx Politik og Samfund 7 22-11-2009 12:34
Dansk Folkeparti = Dansk Fupparti Henrikxxxx Fremtiden for fleksjob og førtidspension 22 23-08-2009 22:10
Endnu mere bluff fra Dansk Folkeparti Henrikxxxx Politik og Samfund 22 11-07-2009 15:25




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 01:14.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension