K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Alt det andet

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Alt det andet Her kan du stille de spørgsmål hvis du ikke lige mener at det høre til under fleks, førtidspension eller sygedagpenge dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 16-08-2011, 15:16   #11
fibro
Afhængigheds tegn af K10
 
Tilmeldingsdato: 01-08 2010
Lokation: sjælland
Indlæg: 354
Styrke: 14
fibro er ny på vejen
Hej Pedo..

Som du, lider jeg også af piskesmæld efter bilulykke for 5½ år siden ( og fibromyalgi oveni), men ved den slags skade, ser man jo netop ikke noget på røntgen og scanning.

Hvad er dog grunden til, at du har været SÅ længe i en arbejdsprøvning? Det er da helt hen i vejret!!??

Håber det hele lykkes for dig til din fordel, så du kan få ro på...

Fibro
fibro er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 16-08-2011, 18:53   #12
pedo
Slettet Bruger
 
Tilmeldingsdato: 10-04 2011
Indlæg: 39
Styrke: 14
pedo er ny på vejen
Ang min arbejdsprøvning, jeg har gået til genoptræning i 3 mdr i kommunal regi
jeg har gået til privat fysioterapeut, og kiropraktor, samt været på smertecenter i 3 uger, alt sammen mens jeg var i arbejdsprøvning, kommunen har forsøgt at få mig op i tid, hvor de bare pressede på med 4 timer mere hver 14 dag, den gik bare ikke er aldrig kommet op på 20 timer, mit gennem snit er ca 15-16 timer om ugen, skal til møde på fredag d 19-8-11 der kommer min jobkonsulent, min bisidder fra 3f, chefen fra skolen, hun er nu så sød, hun forstår mig godt, sidst at kommunen spurgte hende om hvordan det går med mig, sagde hun at jeg giver mig alt det jeg kan, og man trækker det energi ud af mig, der er, jeg tror at de igen vil forlænge min arbejdsprøvning med 3 mdr, det er 2 mdr siden jeg afsluttede på smertecenter, men det har ikke giver noget effekt, men kommunen troede at man bliver rask når man har været på smertecenter, og så vil de garanteret sætte mig op i tid,
HVAD GØR JEG ?????
pedo er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 16-08-2011, 19:00   #13
Pip
Jeg bor her på K10
 
Pips avatar
 
Tilmeldingsdato: 08-01 2011
Indlæg: 3.549
Styrke: 17
Pip er rigtig godt på vej
Det er normalt at sagsbehandlere taler om normalt arbejde til de hårdt presset ender med at tale om flex...

De kæmper til det sidste...

Men det er ikke det samme som at de ikke til slut ender med at anerkende alle de lægelige papirer samt arbejdsprøvningen...

Min sagsbehandler blev ved med at tale flex selv efter en arbejdsprøve der sagde ingen resterhvervsevne...

Først efter indhentelse af yderligere speciallægeerklæringer der alle sagde det samme, er hun begyndt at tale pension..

Så vær tålmodig og forklar hende igen og igen hvor hårdt du presser dig selv, og at du vitterligt ikke kan klare mere...
Pip er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 16-08-2011, 20:48   #14
popiae
Jeg bor her på K10
 
popiaes avatar
 
Tilmeldingsdato: 18-09 2007
Lokation: Hillerød
Indlæg: 6.266
Styrke: 25
popiae er fast beboer på K10popiae er fast beboer på K10popiae er fast beboer på K10
PS; du bør ikke forlænges mere i den arbejdsprøvning.

Kommunen bør kunne tage en beslutning, enten kan den være gældende for et fleksjob, eller også må du i afklaring i et reva-center, for endelig fastsættelse af skånebehov, samt timeantal!

Be fagforeningen om hjælp til at du får en endelig afklaring på din arbejdsevne, alternativt, få et klart svar fra sagsbehandler, hvad der skal til.

VH Popiae
popiae er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 16-08-2011, 21:37   #15
pedo
Slettet Bruger
 
Tilmeldingsdato: 10-04 2011
Indlæg: 39
Styrke: 14
pedo er ny på vejen
Tak for alle jeres svar

jeg kan bestemt godt bruge det i skriver, er altid åben for andre gode forslag, i er altid velkommen til at skrive, havde aldrig troet at det er så hårdt at komme igennem dette hersens system, hvis ikke man er syg, så bliver man det,
pedo er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 16-08-2011, 21:50   #16
MTVRV1
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 22-07 2009
Indlæg: 6.197
Styrke: 21
MTVRV1 er rigtig godt på vej
Citat:
Oprindeligt indsendt af popiae Se meddelelser
PS; du bør ikke forlænges mere i den arbejdsprøvning.

Kommunen bør kunne tage en beslutning, enten kan den være gældende for et fleksjob, eller også må du i afklaring i et reva-center, for endelig fastsættelse af skånebehov, samt timeantal!

Be fagforeningen om hjælp til at du får en endelig afklaring på din arbejdsevne, alternativt, få et klart svar fra sagsbehandler, hvad der skal til.

VH Popiae
kan kun være enig

16 måneder burde ingen være i arbejdsprøvning
det havde jeg i hvertfald aldrig fundet mig i

de 3 måneder jeg var i arbejdsprøvning, der kunne de alså godt tage stilling
at jeg så stadig bruger tid på at lukke huller for behandlingsmuligheder er en sag. men er heldigvis snart færdig.
MTVRV1 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 17-08-2011, 19:43   #17
pedo
Slettet Bruger
 
Tilmeldingsdato: 10-04 2011
Indlæg: 39
Styrke: 14
pedo er ny på vejen
Ser tiden an, nu er det snart fredag, i skal nok få en opfølgning efter fredag
pedo er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 17-08-2011, 23:32   #18
adhsl
Elsker at være her på K10
 
Tilmeldingsdato: 30-07 2010
Indlæg: 56
Styrke: 14
adhsl er ny på vejen
Du kom til skade i 2009, og derefter 16 mdr i arbejdsprøvning, hvis du altså ikke har skrevet forkert så har du simpelthen været alt igennem på ca 1 års tid. Jeg tror altså du har skrevet forkert et sted. Vil du ikke lige tjekke det igennem?
adhsl er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 18-08-2011, 04:55   #19
pedo
Slettet Bruger
 
Tilmeldingsdato: 10-04 2011
Indlæg: 39
Styrke: 14
pedo er ny på vejen
kom til skade i april 2009 blev så sygemeldt, kom i arbejdsprøvning i april mdr 2010 og er det stadigvæk, det må da også give 16 mdr. eller misforstår jeg dig????
pedo er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 19-08-2011, 12:49   #20
pedo
Slettet Bruger
 
Tilmeldingsdato: 10-04 2011
Indlæg: 39
Styrke: 14
pedo er ny på vejen
Har været til møde i dag med kommunen, min sag skal nu afgøres, der skal indhentes nogle papirer fra smertecenter, er blevet forlænget i arbejdsprøvning i 3 mdr, så skulle der gerne være en afslutning, enten flex, pension, eller bistand,
pedo er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Arbejds tid på flexjob johnny53 Spørgsmål ang fleksjob 12 01-05-2013 12:29
Ret til arbejds-prøvning ! Birkes-musen Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp 3 14-11-2012 23:07
Arbejds-prøvning ? Birkes-musen Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 10 01-01-2012 20:52
arbejds prøvning karen1191 Alt det andet 2 06-10-2010 13:59
Arbejds prøvning med dyr ?? Tzari Dit og Dat 26 01-01-2010 23:58




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 16:13.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension