K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Alt det andet

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Alt det andet Her kan du stille de spørgsmål hvis du ikke lige mener at det høre til under fleks, førtidspension eller sygedagpenge dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 07-01-2008, 21:06   #21
popiae
Jeg bor her på K10
 
popiaes avatar
 
Tilmeldingsdato: 18-09 2007
Lokation: Hillerød
Indlæg: 6.266
Styrke: 25
popiae er fast beboer på K10popiae er fast beboer på K10popiae er fast beboer på K10
Har siddet og kikket på nettet.

Fandt omtale af Carsten Herfelt, lægekonsulent i Hillerød kommune. Han har/er? været brugt som lægekonsulent hos DSB, men er blevet kritiseret på bestyrelsmøde på flg: Kikker/bruger ikke den ansattes egne lægepapir.
bliver kritiseret for, at hans ord er LOV.
det er netop samme billedede som fremgår af hans konsulentudtagelser. han er åbentbart tidligere ekspert, til at sætte egne diagnose, og tilsidesætte speciallægeres.
hvilken omhu han føre sin lægegerning, enda uden at se patienten.
To ting, enten er manden helt fenamonal, og burde i avisen, eller også er han klamhugger, nå, så burde han også i avisen.
vh popiae
popiae er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 13-01-2008, 10:02   #22
Horbelev
Udmeldt af K10
 
Tilmeldingsdato: 20-01 2006
Indlæg: 22
Styrke: 19
Horbelev er ny på vejen
Hejdien - Jeg har såmen klaget over lægekonsulent Thomas Clasen den 1. december og vedlagt skriftligt dokumentation herfor.

Kommunen har ikke svaret tilbage inden for de 4 ugers svarfrist der er på området.
Så ved jeg faktisk ikke hvad man så gør - har rykket for svar på klagen den 7 jan.
Jeg ved ikke lige om det skulle ind her ?
Mvh Horbelev
Horbelev er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 13-01-2008, 13:14   #23
Hejdien
Gæst
 
Indlæg: n/a
Horbelev det er ok at det er inde her ...

Måske man skulle finde ud af hvad og hvordan man skal gøre tingene når det er en lægekonsulent der er problemet...

Men du skriver du har klaget til kommunen over lægekonsulenten, er det borgmesteren du har klaget til ?

Ellers ville jeg prøve det, og ellers rykke igen og igen og igen ...

ved det er håbløst men desværre ser det ikke ud til at man tager det seriøst med de lægekonsulenter ...

Jeg har nogen gange set det har effekt hvis man har klaget og man så har skrevet i brevet at brevet er sendt til samtlige kommunalbestyrelse medlemmer, borgmester og sagsbehandler, nogen gange kan det godt hjælpe, så det kan være at det skal være dit næste tiltag ??
  Besvar med citat
Gammel 23-01-2008, 12:45   #24
Færselsuheld
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 21-01 2008
Lokation: Danmark :O)
Alder: 42
Indlæg: 155
Styrke: 17
Færselsuheld er ny på vejen
Ja her i Lolland Kommune er det Thomas Clasen der er lægekonsulent og det er bestemt ikke noget og råbe hura for. En til videre har jeg kun kunne klage over hans meninger/afgørelser selv min sagsbehandler synes det virkede helt forkert og synes jeg skulle lave en klage. Helt ærlig, hvor vi så henne??
Færselsuheld er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 23-01-2008, 18:28   #25
Horbelev
Udmeldt af K10
 
Tilmeldingsdato: 20-01 2006
Indlæg: 22
Styrke: 19
Horbelev er ny på vejen
Hej

Ja Thomas Clasen overskrider gang på gang sine beføjelser. Jeg vil anbefale du klager over ham og til Kommunernes tilsynsråd. Du kan evt. kontakter foreningen for fleks - og skånejobbere, dem er jeg selv medlem af. Vi er flere i Guldborgsunds kommune, der har klage over ham, så på et tidspunkt må de vel få øjnene op for, at han misbruger sin stilling og ikke efterlever retningslinjer for lægekonsulenter ansat i kommunerne.

Jeg har endda gjort ham bekendt med vejledning fra Socialministeriet fra 2003 for de retningslinjer, der er for lægekonsulenter ansat i kommunerne. Lægekonsulenten skrev derefter til mig, hvori han udtaler følgende: Denne vejledning fra socialministeriet har ikke rod i nogen lov og kan ikke tages til indtægt for noget som helst.

Der er tidligere lagt et indlæg ind fra Hejdien her på siden. Hvor lægekonsulenten nærmeste roser sig selv for, at overholde lovgivningen i hans egenskab som lægekonsulent. Man kan derfor under sig over hans indlæg i lægernes ugeskrift, hvor han skriver det er kommunerne, der ikke vil medvirke til korrekt sagsbehandling af deres borger. Endvidere skriver han også, at han gerne ville står til ansvar over for sit lægeløfte, når der bliver behandlet lægelige papirer fra hans side på kommunens klienter. Jeg er ikke i tvivl om manden, så ikke var læge ret meget længere med den måde han er i stand til, at manipulere og oversætter Spec. lægers vurderinger og udtalelser.
Horbelev er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 05-09-2011, 14:01   #26
Linuzmor
Hjemmevant på K10
 
Linuzmors avatar
 
Tilmeldingsdato: 13-08 2009
Lokation: Gladsaxe
Indlæg: 229
Blog Indlæg: 1
Styrke: 15
Linuzmor er ny på vejen
Gladsaxe kommune

Trækker lige denne tråd op igen;-) Jeg vil bare høre om nogen ved hvem Gladsaxe Kommune bruger idag?? Har jo set i Benny Gerads sag, at det dengang i 2007/08 var Claus Bjerregaard.
Hilsen linuzmor
Linuzmor er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 05-09-2011, 15:29   #27
Benny Gerhard
Skal snart betale husleje på K10
 
Benny Gerhards avatar
 
Tilmeldingsdato: 14-09 2007
Lokation: Gladsaxe
Alder: 79
Indlæg: 839
Styrke: 18
Benny Gerhard er ved at flytte ind på K10Benny Gerhard er ved at flytte ind på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af Linuzmor Se meddelelser
Trækker lige denne tråd op igen;-) Jeg vil bare høre om nogen ved hvem Gladsaxe Kommune bruger idag?? Har jo set i Benny Gerads sag, at det dengang i 2007/08 var Claus Bjerregaard.
Hilsen linuzmor
Jeg ved ikke hvem Gladsaxe Kommune bruger som lægekonsulent i dag!
__________________


Jeg har det som BLOMMEN i et æg, kun "SKALLEN" adskiller mig fra livet. (Benny G)
Benny Gerhard er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
HJÆLP: STEM lægekonsulenterne ude! buster Politik og Samfund 16 27-02-2012 14:03
Er straffeloven overtrådt af lægekonsulenterne? Odenseaneren Lægekonsulenternes Rolle 13 31-01-2012 18:41
Hjælp - hvad må lægekonsulenterne? Maria99 Alt det andet 7 24-06-2011 14:46
SF vil afskaffe lægekonsulenterne! sun-lady Politik og Samfund 0 21-06-2011 14:01
hjælp fra k10 brugere - om lægekonsulenterne shylock Den nyttige viden vi alle har 0 28-06-2009 21:44




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 13:24.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension