K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Politik og Samfundsdebat > Politik og Samfund

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Politik og Samfund Her er det tilladt at diskutere politik , nyheder og andre samfundsproblemer. Hvis du har problemer med at andre udtrykker deres uforbeholden mening om vores samfund, så er dette nok ikke stedet for dig.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 05-12-2008, 11:05   #21
LUM
Har ikke tid til andet end K10
 
Tilmeldingsdato: 04-09 2008
Lokation: Vesthimmerland
Indlæg: 2.623
Blog Indlæg: 2
Styrke: 19
LUM er ved at flytte ind på K10LUM er ved at flytte ind på K10
På min stod noget i retningen af: Denne side er hacket af og så 2 navne, og så et eller andet jeg ikke forstod.

Da jeg så det tænkte jeg stakkels web det kan komme til at tage dage at få op at køre igen.
LUM er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 05-12-2008, 11:09   #22
hjernet
Elsker at være her på K10
 
Tilmeldingsdato: 17-11 2007
Indlæg: 76
Styrke: 17
hjernet er ny på vejen
jeg glæder mig lige med !!!!!!!!!!! Godt gået !!!!!!!!! Det er et være pillearbejde at rense kode, ved jeg. Jeg tænkte på : kunne man ikke lave en begrænsning af adgangen, således at der kun kan gives adgang til hjemmesiden hvis man har en dansk ip-adresse ??
Det kunne nok sætte en stopper for hackning fra udlandet. bare en tanke.

Der kommer snart nyt i min sag. Jeg har hørt at 2 lægekonsulenter siger at jeg ikke har en chance på arbejdsmarkedet. Så jeg er spændt på hvad kommunen så finder på... Der er også kommet en nøjagtig diagnose på mig.
hjernet er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 05-12-2008, 12:08   #23
mimse
Afhængigheds tegn af K10
 
Tilmeldingsdato: 23-02 2008
Lokation: Randers
Alder: 43
Indlæg: 366
Styrke: 17
mimse er ny på vejen
Jeg må indrømme, jeg blev sq også en smule panikken da der stod siden var hacked.... Hvad så nu?, tænkte jeg. Kan da ikke leve uden dette fantastiske forum. Ved godt jeg er afklaret i min sag, men finder stadig mange gode råd herinde, og så bliver man jo så glad når man kan se andre er blevet afklaret også....

Tusinde tak web fordi du har brugt tid på at få siden op og køre igen. Hvad skulle vi gøre uden dig?

Rigtig glædelig jul til alle herinde.

/mimse
__________________
Se mod lyset, så falder skyggerne bag dig
mimse er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 05-12-2008, 14:33   #24
Sommer
Hvor skulle jeg ellers være
 
Sommers avatar
 
Tilmeldingsdato: 24-02 2008
Indlæg: 195
Styrke: 17
Sommer er ny på vejen
Hej Web.

Ja Jeg kan kun tilslutte mig alle de forrige indlæg. Jeg fik et mega chok. Klappede pc'en i. Skræk og rædsel. Jeg har lige fået en ny bærbar, fordi den gamle var helt smadret af virus. Nu passer jeg godt på denne her og så kommer der sådan en grim side frem, når man stille og rolig skal have sin daglige dosis fra K10.
Nå men jeg var ikke interesseret i at få noget, hvis det var noget der smittede, så jeg gik på biblioteket for at tjekke om det var det samme der. Og YESS. K10 er under opbygning, stod der på skærmen.
Så kom blodtrykket ned i normalt leje igen, og med stor glæde kan jeg se alt er igen som det plejer.
Pyha et chok.
Stor tak for det store arbejde du ligger i det her.
Knus fra
Sommer.
Sommer er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
overførselsindkomst-nu kører de igen på kontanthjælpen østerbro Politik og Samfund 8 23-05-2012 13:23
Så kører vi igen på felksjob! superhoax Politik og Samfund 167 02-09-2010 09:51
Den kører endnu...... guffii Dit og Dat 4 28-03-2007 02:16




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 11:04.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension