K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Alt det andet

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Alt det andet Her kan du stille de spørgsmål hvis du ikke lige mener at det høre til under fleks, førtidspension eller sygedagpenge dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 24-06-2011, 17:32   #81
Andersine85
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 02-04 2010
Indlæg: 1.200
Blog Indlæg: 36
Styrke: 16
Andersine85 er ny på vejen
Arbejdsprøvningen slutter nu før varighed... Så måske har din sagsbehandler ret i, at der kan træffes en afgørelse inden, men det afhænger jo også af arbejdsprøvningen...
__________________
Er uddannet socialrådgiver, har arbejdet 3 år med sygedagpenge, men er lige skiftet til kontanthjælp match 2 og 3 og er altså, derfor, på den anden side at skrivebordet end de fleste herinde

Min lille hverdagsblog: http://www.k10.dk/blog.php?u=4874
Andersine85 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 28-09-2011, 08:37   #82
doggerbanke66
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 31-08 2010
Lokation: Nordjylland
Alder: 49
Indlæg: 145
Styrke: 14
doggerbanke66 er ny på vejen
Så kommer der lige en update !!

Arbejdsprøvningen sluttede her den 9/9-11, det gik super godt. Svært og hårdt... ja bevares, men fedt at føle man kunne bruges, lækkert at man skulle ud af døren og se ordentlig ud med make-up og det hele..et lille farvel til joggingtøjet. Det gav lige et spark i Rø... Kvæstet og opkastninger af smerter kom da også når jeg fik ro på om aftenen, men det hører nok bare med. Det kunne jeg også godt have alligevel uden arbejde. Nåede kun op få 15 timer om ugen, havde håbet at miraklet ramte mig (og jeg belv"normal" igen). Så det var lidt af et slag !!
Havde jo falddato på sygedagpengene på fredag, så panikken bredte sig, havde egentlig afsat lørdag til at samle flasker og set hen imod møde med ejendomsmægler mandag.
Var til møde i går med min sagsbehandler, for at gennemgå hele min sag. Han syntes det hele har været noget rod og sjusk !! tog toget hjem kl. 11 og han ringede til mig kl. 13 med besked om, at jeg er FLEKSJOBBER nu.
Så pludselig ser det hele noget lysere ud end de sidste 2 år..
Så mangler jeg bare en opringning fra det kontor jeg var i arbejdsprøvning.. De vil nemlig se om ikke de kan få råd til at ansætte mig.. Tør næsten ikke tro på at lykken kan tilsmile lille mig..
Men selvom jobbet ikke skulle blive til noget, har fleksbevillingen da givet noget ro..

Så husk giv ikke op.... det kan betale sig at kæmpe imod unfair behandling og dårlig sagsbehandling..
doggerbanke66 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 28-09-2011, 09:15   #83
engager
Hvor skulle jeg ellers være
 
engagers avatar
 
Tilmeldingsdato: 12-02 2011
Lokation: fyn
Alder: 58
Indlæg: 143
Styrke: 14
engager er ny på vejen
tillykke med din fleksjob bevilling. Fik selv min her den 16.9 og det giver en enorm lettelse at vide at man nu er sikret en indtægt
engager er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 28-09-2011, 09:23   #84
Enteneller
Jeg bor her på K10
 
Entenellers avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-03 2009
Alder: 55
Indlæg: 5.190
Blog Indlæg: 1
Styrke: 22
Enteneller er ved at flytte ind på K10Enteneller er ved at flytte ind på K10
Tillykke til dig Doggerbanke, det var da dejligt at få fleksjob bevilling og måske et job hvor du var, held og lykke med dig. Tænk sig jeg troede at du var en mand, men det kan jeg så se mht. make uppen at du nok ikke er hi, hi. Vi har nok alle formodninger om køn ud fra vores ø-navne sjovt nok.

Enager tillykke til dig ligeså, ja at været sikret indtægt som syg er noget der må givet noget ro, jeg glæder mig - min går dog på en ftp. forhåbentlig i starten af næste år.
__________________
Enteneller

Husk at checke www.pensionsinfo.dk for dine muligheder for udbetaling af f.eks TAE ((Tab af Erhvervsevne) ydelse) under evt. pensionsordninger.
Enteneller er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 28-09-2011, 09:25   #85
doggerbanke66
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 31-08 2010
Lokation: Nordjylland
Alder: 49
Indlæg: 145
Styrke: 14
doggerbanke66 er ny på vejen
HA HA Enteneller... Tja.. jeg er en rigtig tøs med masser af roser og bling bling.. Ja man danner sig hurtigt et billede af folk... og tak for hilsnen
doggerbanke66 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 28-09-2011, 10:51   #86
popiae
Jeg bor her på K10
 
popiaes avatar
 
Tilmeldingsdato: 18-09 2007
Lokation: Hillerød
Indlæg: 6.266
Styrke: 25
popiae er fast beboer på K10popiae er fast beboer på K10popiae er fast beboer på K10
stort tillykke med fleks.

Og lyder dejlig med job?

VH Popiae
popiae er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 28-09-2011, 11:03   #87
jasch
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 27-05 2011
Indlæg: 1.457
Styrke: 14
jasch er ny på vejen
Skrald griner EE, troede osse det samme, men okaj en mand og make-up

Super skønt du har fået lidt ro på.
jasch er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
smidt ud misse Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp 14 13-02-2013 13:28
Ny i Sygedagpengesystemet - har brug for råd/vejledning MLT Spørgsmål ang fleksjob 43 08-12-2012 10:08
Udvalg ser på sygedagpengesystemet Reika Politik og Samfund 4 07-02-2012 14:51
Ny her - Smidt Smidt Din historie 103 09-12-2009 00:21
Smidt på kontanthjælp???? Odenseaneren Politik og Samfund 1 16-12-2008 23:23




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 11:27.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension