K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Alt det andet

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Alt det andet Her kan du stille de spørgsmål hvis du ikke lige mener at det høre til under fleks, førtidspension eller sygedagpenge dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 24-05-2012, 11:48   #11
nielsen17
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 20-02 2012
Lokation: vejle
Alder: 56
Indlæg: 160
Styrke: 13
nielsen17 er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Bananen Se meddelelser
Ja jeg opfatter det nok på en anden måde, men er også ligeglad med penge, men hvis pengene har hjulpet med smerterne så stort tillykke...
Hmmm...smerterne er der nu stadig og de forsvinder da ikke ved at få penge! jeg bliver ærligt talt lidt ked af en sådan bemærkning!!! mener du at det er indbildte smerter eller har jeg totalt misforstået din besked.(uddyb den gerne).

Jeg er bare glad for at jeg nu har mulighed for at få lavet min brusekabine så jeg kan sidde i den , købe en bil som jeg selv kan køre, give mine børn en dejlig sommerferie sydpå som tak for at de har "fundet" sig i deres mors kvaler. o.v.s. Det hjælper ikke på smerterne at få penge men det gør ens liv en hel del nemmere.
nielsen17 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 24-05-2012, 11:59   #12
stribe
Har ikke tid til andet end K10
 
Tilmeldingsdato: 02-03 2012
Indlæg: 2.248
Styrke: 15
stribe er rigtig godt på vej
nielsen...sådan ser jeg også på det..fik selv en ret stor erstatning og får et mdr beløb til jeg blir folkepensionist..

og mine smerter er sgu også de samme..jeg mangler en halv hånd,har fantomsmerter,neopatiske nervesmerter osv..24 timer i døgnet og ja der hjælper erstatningen ikke..
men den giver en form for anerkendelse og gør livet lettere og hvis man er uforskyldt i sin sag - som dig og mig...ja så har vi ingen mulighed for at tjene de store penge mere..

du skal bare glemme det,hvis der kommer dumme bemærkninger...det kunne jo også være misundelse..sådan vil det altid være..det har jeg også hørt nogen gange..
men jeg ville hellere være som før da jeg kunne nogle andre ting og det ville du garateret også..

SÅ NYD DU OG DIN FAMILIE DINE PENGE OG GØR NOGET GODT FOR DIG SELV OG FAM...

rejs på en fed ferie og glem de dårlige ting og nyd familien..få du dig dit bad og en bil og glem alt det negative - så godt du kan

ønsker dig en kanon sommer og lov du køber noget til DIG SELV PERSONLIGT...

hilsen stribe førtidspensionist
stribe er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 24-05-2012, 12:06   #13
nielsen17
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 20-02 2012
Lokation: vejle
Alder: 56
Indlæg: 160
Styrke: 13
nielsen17 er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af stribe Se meddelelser
nielsen...sådan ser jeg også på det..fik selv en ret stor erstatning og får et mdr beløb til jeg blir folkepensionist..

og mine smerter er sgu også de samme..jeg mangler en halv hånd,har fantomsmerter,neopatiske nervesmerter osv..24 timer i døgnet og ja der hjælper erstatningen ikke..
men den giver en form for anerkendelse og gør livet lettere og hvis man er uforskyldt i sin sag - som dig og mig...ja så har vi ingen mulighed for at tjene de store penge mere..

du skal bare glemme det,hvis der kommer dumme bemærkninger...det kunne jo også være misundelse..sådan vil det altid være..det har jeg også hørt nogen gange..
men jeg ville hellere være som før da jeg kunne nogle andre ting og det ville du garateret også..

SÅ NYD DU OG DIN FAMILIE DINE PENGE OG GØR NOGET GODT FOR DIG SELV OG FAM...

rejs på en fed ferie og glem de dårlige ting og nyd familien..få du dig dit bad og en bil og glem alt det negative - så godt du kan

ønsker dig en kanon sommer og lov du køber noget til DIG SELV PERSONLIGT...

hilsen stribe førtidspensionist
Tusinde tak Stribe.og tro mig jeg skal nok finde på et eller andet helt til mig selv(ved bare ikke hvad inu) men lige pludselig ser jeg den ting jeg simpelthen ikke KAN undvære
nielsen17 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 24-05-2012, 12:11   #14
stribe
Har ikke tid til andet end K10
 
Tilmeldingsdato: 02-03 2012
Indlæg: 2.248
Styrke: 15
stribe er rigtig godt på vej
ja og så køber du det med GOD SAMVITTIGHED...og tænker på alle de pinsler du har været igennem og de smerter du nu engang har - FOR DU HAR FORTJENT DET....

folk glemmer at vi ikke selv har bedt om situationen og når der så kommer et lille plaster på såret - så nyd det..

dine smerter forsvinder jo ikke uanset hvad..havde de gjort det,havde du jo nok ikke fået den store erstatning...

så håber du vælger en DYR OG FED FERIE MED ALL INCL....SÅ MOR BARE KA NYDE DET SOM HUN NU KAN OG BARE VÆRE DER....

SÅ OP MED HUMØRET OG SMIL TIL VERDEN - SÅ SMILER DEN TIL DIG

HILSEN STRIBE
stribe er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 24-05-2012, 12:38   #15
MortenH
Elsker at være her på K10
 
Tilmeldingsdato: 12-10 2010
Indlæg: 67
Styrke: 14
MortenH er ny på vejen
Stort tillykke med at nu får mulighed for at forsøde dig selv og dine børn, penge får hurtigt ben at gå på, så pas godt på dem så længe de er der
MortenH er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 24-05-2012, 12:53   #16
stribe
Har ikke tid til andet end K10
 
Tilmeldingsdato: 02-03 2012
Indlæg: 2.248
Styrke: 15
stribe er rigtig godt på vej
ja håber du har en god bankrådgiver...jeg fik en del råd....så de ikke smuldrer ..jeg er dog for nærig...smiler...

hilsen stribe
stribe er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 29-05-2012, 08:32   #17
nielsen17
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 20-02 2012
Lokation: vejle
Alder: 56
Indlæg: 160
Styrke: 13
nielsen17 er ny på vejen
Så har jeg brugt de først af mine penge Vi var i pinsen ude at prøve bil og jeg har bestilt en citroen balingo. Nu når det er "min" bil kunne min kære mand ikke gøre så meget ved farven så den blev ,imod hans vilje, en flot lysegul farveJeg har altid elsket den farve.hvis det stod til ham skulle den havde været rød

Der er 4-6 ugers leveringstid .nøøøj hvor jeg glæder mig.

Knus til jer
nielsen17 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 29-05-2012, 08:44   #18
Pedro
Skal snart betale husleje på K10
 
Pedros avatar
 
Tilmeldingsdato: 16-06 2010
Lokation: Nordjylland
Alder: 66
Indlæg: 704
Styrke: 14
Pedro er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af nielsen17 Se meddelelser
Så har jeg brugt de først af mine penge Vi var i pinsen ude at prøve bil og jeg har bestilt en citroen balingo. Nu når det er "min" bil kunne min kære mand ikke gøre så meget ved farven så den blev ,imod hans vilje, en flot lysegul farveJeg har altid elsket den farve.hvis det stod til ham skulle den havde været rød

Der er 4-6 ugers leveringstid .nøøøj hvor jeg glæder mig.

Knus til jer
Sådan Nielsen, så bliver i flot og godt kørende. Tillykke med dytten.
Pedro er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 29-05-2012, 08:55   #19
Papaya
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 26-05 2012
Indlæg: 176
Styrke: 12
Papaya er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af stribe Se meddelelser
ja håber du har en god bankrådgiver...jeg fik en del råd....så de ikke smuldrer ..jeg er dog for nærig...smiler...

hilsen stribe
Find en uvildig rådgiver til at vurdere når det er så mange penge.
Jeg fik omkring 240000, men er virkelig glad for at det ikke var en bank der skulle vurdere det.
De 1200 jeg betalte for privat rådgivning var virkelig godt givet ud.
Havde jeg fuldt min egen idé, som banken bakkede op om, så havde jeg haft et kampe kurstab ved at indfrie lån i min lejlighed.
Papaya er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 29-05-2012, 08:56   #20
joka
Ikke aktiv pga ikke aktiv mailadresse
 
jokas avatar
 
Tilmeldingsdato: 19-12 2011
Lokation: Herlev
Alder: 67
Indlæg: 314
Styrke: 13
joka er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af nielsen17 Se meddelelser
Så har jeg brugt de først af mine penge Vi var i pinsen ude at prøve bil og jeg har bestilt en citroen balingo. Nu når det er "min" bil kunne min kære mand ikke gøre så meget ved farven så den blev ,imod hans vilje, en flot lysegul farveJeg har altid elsket den farve.hvis det stod til ham skulle den havde været rød

Der er 4-6 ugers leveringstid .nøøøj hvor jeg glæder mig.

Knus til jer
Tillykke med erstatningen.

Hvor er det dejligt at høre. Købte også bil for min erstatning.

Så håber jeg også du snart får din brusekabine, hvor du kan sidde i (måske med damp og massagefunktion ?).

Håber du har fået sat pengene ind på en kreditorbeskyttet konto.



Mvh. Karin
__________________
Ftp fra 01.03.2012
joka er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Jubii :) Andersen23 At søge førtidspension 11 27-07-2011 23:13
Jubii keld60 Alt det andet 12 10-03-2011 10:18
jubii jubii Ole-Oliver Dit og Dat 18 22-04-2009 17:30
Jubii, vi er danskere printz4l Det er da strengt ! 7 14-04-2007 12:53




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 20:13.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension