K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Politik og Samfundsdebat > Politik og Samfund

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Politik og Samfund Her er det tilladt at diskutere politik , nyheder og andre samfundsproblemer. Hvis du har problemer med at andre udtrykker deres uforbeholden mening om vores samfund, så er dette nok ikke stedet for dig.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 12-09-2017, 22:58   #1
Sphenoidbone
Føler sig hjemme på K10
 
Tilmeldingsdato: 04-02 2015
Indlæg: 32
Styrke: 10
Sphenoidbone er ny på vejen
møde og demos Lærkevej

Jeg har to gange set at førtidspensionister er aktive med demoer. Jeg vil gerne komme til demo og møder for førtidspensionister, men hvordan finder man jer?
Sphenoidbone er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 12-09-2017, 23:09   #2
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.806
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
Det meste forgår på Facebook i en gruppe der hedder jobcentres ofre

Du kan finde den her https://www.facebook.com/groups/1490301027910427/

Meld dig ind og hold øje....det vil fremgå med jævne mellemrum hvor og hvornår de afholder demoer..

Vi har faktisk lige været til en i dag på Rådhuspladsen...

Det skal lige siges at det ikke er førtidspensionister de slås for...men generelt reformramte borgere...

Men der er brug for at vi alle slår os sammen...også os der er kommet igennem systemet..-
__________________
Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 13-09-2017, 14:55   #3
Reno
Moderator
 
Renos avatar
 
Tilmeldingsdato: 28-08 2014
Lokation: København
Indlæg: 630
Styrke: 10
Reno er ny på vejen
Tak for linket, nu er det bare ikke alle der er på facebook.

Tænker om vi kunne få en side her på k10, der kan prøve at holde rede på de demonstrationer der kommer.

Jeg selv er ikke på facebook, men vil meget gerne være med til at opdatere siden her på k10, det ville så være godt med en der er på facebook.

Blev lidt ærgelig over at læse der havde været demo i går, der ville jeg også gerne have været med til.

Sammen er vi stærkest
Reno er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 13-09-2017, 19:34   #4
vasen
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 17-05 2014
Indlæg: 1.105
Blog Indlæg: 1
Styrke: 11
vasen er ny på vejen
Smile

Citat:
Oprindeligt indsendt af Reno Se meddelelser
Tak for linket, nu er det bare ikke alle der er på facebook.

Tænker om vi kunne få en side her på k10, der kan prøve at holde rede på de demonstrationer der kommer.

Jeg selv er ikke på facebook, men vil meget gerne være med til at opdatere siden her på k10, det ville så være godt med en der er på facebook.

Blev lidt ærgelig over at læse der havde været demo i går, der ville jeg også gerne have været med til.

Sammen er vi stærkest
jeg holdt mig også væk fra Facebook i årevis, men er nu på. Dette grundet grupper og heriblandt: jobcentrets ofre.
Desværre er det den måde man kan følge med i verden!
vasen er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 13-09-2017, 19:47   #5
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.806
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
Jeg skal forsøge så vidt som muligt at skrive herinde når der er kommende demoer...

Jeg har/havde det på samme måde...jeg er/var heller ikke så meget for at være/komme på Facebook...men men...det er desværre der alle andre er og det bruges i stor stil...

Så skal man være bare nogenlunde opdateret...ja så er man mere eller mindre tvungen til at følge med der hvor det sker...

Men jeg skal gøre hvad jeg kan for at opdatere herinde...måske andre der også er på Facebook kan hjælpe med til at opdatere herinde...
__________________
Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 13-09-2017, 20:02   #6
vasen
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 17-05 2014
Indlæg: 1.105
Blog Indlæg: 1
Styrke: 11
vasen er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Webmaster Se meddelelser
Jeg skal forsøge så vidt som muligt at skrive herinde når der er kommende demoer...

Jeg har/havde det på samme måde...jeg er/var heller ikke så meget for at være/komme på Facebook...men men...det er desværre der alle andre er og det bruges i stor stil...

Så skal man være bare nogenlunde opdateret...ja så er man mere eller mindre tvungen til at følge med der hvor det sker...

Men jeg skal gøre hvad jeg kan for at opdatere herinde...måske andre der også er på Facebook kan hjælpe med til at opdatere herinde...
Det er svært, for der er næsten noget hver uge. Kim Madsen er meget aktiv og det er flere andre også, så hvis man vil følge med i hvad der er foregår må man springe op og falde ned på reklamer og folks motorløb og indlæg i sko.
Kom nu bare med Reno og i andre. Det bider ikke.
vasen er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 14-09-2017, 08:54   #7
Sphenoidbone
Føler sig hjemme på K10
 
Tilmeldingsdato: 04-02 2015
Indlæg: 32
Styrke: 10
Sphenoidbone er ny på vejen
Thumbs up Tusind tak!

Stort tak til Webmaster for svar og for at lave dette fantastiske forum, I andre som svarat og alle andre der er aktive her.!
Sphenoidbone er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 19-09-2017, 21:11   #8
Reno
Moderator
 
Renos avatar
 
Tilmeldingsdato: 28-08 2014
Lokation: København
Indlæg: 630
Styrke: 10
Reno er ny på vejen
En bevæget dag blev det til ude på Lærkevej tirsdag den 19 sep. 2017

Dejligt at se den varme og det sammenhold de ca. 100 - 150 mennesker gav og som var mødt op, for at støttede op omkring den syges borgers sengemøde.

Gode taler, musik, humor, slagord og latter.

Finn Sørensen EH, medlem folketinget, deltog også, med tale og solidaritet.

Det forstumme desværre da bisidderen beretter fra sengemødet. Hun stod og græd på grund af den behandling de fik og som mødet på Jobcenter Lærkevej udviklede sig til.

Det var et møde som blev omtalt med, uanstændigt, manglende faglighed, grænseoverskridende, kafka ligende og inhumant.

DET KAN I IKKE VÆRE BEKENDT, JOBCENTER LÆRKEVEJ

Tak til jer der mødte op og stor tak til arrangørerne

Sidst redigeret af Reno; 19-09-2017 kl. 22:27.
Reno er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 20-09-2017, 09:26   #9
vasen
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 17-05 2014
Indlæg: 1.105
Blog Indlæg: 1
Styrke: 11
vasen er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Reno Se meddelelser
En bevæget dag blev det til ude på Lærkevej tirsdag den 19 sep. 2017

Dejligt at se den varme og det sammenhold de ca. 100 - 150 mennesker gav og som var mødt op, for at støttede op omkring den syges borgers sengemøde.

Gode taler, musik, humor, slagord og latter.

Finn Sørensen EH, medlem folketinget, deltog også, med tale og solidaritet.

Det forstumme desværre da bisidderen beretter fra sengemødet. Hun stod og græd på grund af den behandling de fik og som mødet på Jobcenter Lærkevej udviklede sig til.

Det var et møde som blev omtalt med, uanstændigt, manglende faglighed, grænseoverskridende, kafka ligende og inhumant.

DET KAN I IKKE VÆRE BEKENDT, JOBCENTER LÆRKEVEJ

Tak til jer der mødte op og stor tak til arrangørerne
Jeg var ikke med grundet behandling.
Så hele mødet via video på facebook/jobcentretes ofre.
Bitten fortalte også at hun ville lægge hele mødet ud off, da hun har optaget det.
Ingen i rehabiliteringsteamet ville fortælle deres baggrund eller titel.

Det var tydeligt at de ikke havde læst sagens akter. Udspurgte en dødsyg kvinde der var til mødet i en seng. Hun har en hjernetumor, betændelse i nyrer og en hel række andre sygdomme.

Nu skal sagen op hos klinisk funktion.
Det er tankevækkende og uhyggeligt, at læger deltager i og sanktionerer den åbenlyse ufaglige behandling af syge.
læger er i visse lande lande tvunget til at medvirke til tortur. De vurderer om en fange kan tåle mere tortur eller skal have en pause, så torturen kan fortsætte dagen efter.

I Danmark er ingen læger tvunget til den inhumane behandling, men det ser visse læger stort på.
Der er stor lægemangel over hele linjen og de kan bare vælge andet område.

Jeg troede naivt, i 2015, at lægen, Anders Errenboe var undtagelsen, men erfarer, at det er helt almindeligt.
Læger der deltager i det, skal skamme sig. De er uddannet til at læge og ikke mishandle.
De har ikke loven om virksomhedspraktik og andet lign i deres arbejdsbeskrivelse, så SKAM jer!!!

vasen er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 20-09-2017, 09:50   #10
Vovse
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 29-03 2010
Lokation: Sjælland
Indlæg: 9.664
Styrke: 26
Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af Reno Se meddelelser
Det forstumme desværre da bisidderen beretter fra sengemødet. Hun stod og græd på grund af den behandling de fik og som mødet på Jobcenter Lærkevej udviklede sig til.

Det var et møde som blev omtalt med, uanstændigt, manglende faglighed, grænseoverskridende, kafka ligende og inhumant.

DET KAN I IKKE VÆRE BEKENDT, JOBCENTER LÆRKEVEJ
Det er simpelthen skræmmende.

Citat:
Oprindeligt indsendt af vasen Se meddelelser
Ingen i rehabiliteringsteamet ville fortælle deres baggrund eller titel.
Det er slet ikke i orden.

Ethvert møde plejer at starte med, at man præsenterer sig, medmindre alle parter allerede kender hinanden.

Jeg håber der indhentes aktindsigt vedr. mødet, og hvis navnene ikke fremgår der, så bør der klages.
__________________
"Lediggang som saadan er ingenlunde Roden til alt Ondt, tværtimod, den er et sandt guddommeligt Liv, naar man ikke keder sig"

Søren Aabye Kierkegaard (5. maj 1813 - 11. november 1855), dansk teolog, filosof og psykolog.
Vovse er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 05:24.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension