K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Alt det andet

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Alt det andet Her kan du stille de spørgsmål hvis du ikke lige mener at det høre til under fleks, førtidspension eller sygedagpenge dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 23-03-2011, 09:21   #11
joan2
Føler sig hjemme på K10
 
Tilmeldingsdato: 08-05 2010
Lokation: København
Alder: 55
Indlæg: 40
Styrke: 15
joan2 er ny på vejen
Igår sendte jeg en email til Socialcenteret og spurgte om hvornår de forventer der kommer svar på om jeg får førtidspension eller ej, nu er det over 4 måneder siden visitationsteamet fra Jobcenter sygedagpenge sendte sagen til dem.
Min sagsbehandler sagde at jeg ville få svar indenfor 3 måneder, for nu har visitationsteamet sagt nej til førtidspenson og socialcentret plager at følge deres råd så det burde være hurtigt afgjort.
Men han sagde dog også at det var sket at socialcenteret var gået imod visitationsteamet. Så jeg venter spændt på et svar.
joan2 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 25-03-2011, 20:13   #12
joan2
Føler sig hjemme på K10
 
Tilmeldingsdato: 08-05 2010
Lokation: København
Alder: 55
Indlæg: 40
Styrke: 15
joan2 er ny på vejen
Til Peppe! Det er en ejerlejlighed jeg bor i, men vi har husregler som siger at musik og larm ikke må være til gene for andre og aldrig efter kl 23, men det er folk ligeglad med. Jeg har klaget mindst 4 gange til bestyrelsen men de siger de ikke kan gøre andet en at tale med dem som larmer og at folk må gøre hvad de vil når de nu har betalt deres bolig. Boligadministrator sagde første gang at der skulle skrives ned på hvilke tider og hvor længe folk larmede, det gjorde jeg så, så ville de havde andre til at skrive under, men det er kun i min side i opgangen der kan høres larm. Boligadministrator skrev til bestyrelsen hvis migrænen(det er mig) var utilfreds kunne jeg bare flytte. Så der var ingen hjælp.
joan2 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 25-03-2011, 20:31   #13
joan2
Føler sig hjemme på K10
 
Tilmeldingsdato: 08-05 2010
Lokation: København
Alder: 55
Indlæg: 40
Styrke: 15
joan2 er ny på vejen
Til Carmen! Grunden til at jeg er træt af underboers larm og megahøje musik er fordi jeg meget tit er syg af voldsom migræne og kan ikke tåle larm og høj musik, så jeg kan ikke larme igen. Bestyrelsen sagde at jeg bare skulle spille højere end underboerne jeg sagde at så er jeg jo ikke bedre end underboerne og at jeg altså ikke kan tåle larmen. Det meste af dagen og hele natten bruger jeg ørepropper men tit spiller de så højt at jeg alligevel kan hører det. Jeg må bruge høretelefoner bare for at kunne høre mit eget tv.
Hvis nu ham der fra Miljøkontrollen kommer og sætter noget op i opgangen så finder de andre i opgangen vel ud af det? Og der må vel ikke sættes noget op uden bestyrelsens tilladelse? Den ene i bestyrelsen er venner med ham i stueetagen og han vil nok advare sin ven så de ikke larmer imens den er sat op. Men ellers er det godt men en som kommer med noget profesionelt udstyr som jeg ikke kan snyde med. Jeg har ikke selv en særlig god optager i mobilen og bestyrelsen siger at det nok bare er noget larm jeg selv har lavet.
joan2 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 26-03-2011, 00:41   #14
Carmen
Har ikke tid til andet end K10
 
Tilmeldingsdato: 29-07 2010
Lokation: København
Indlæg: 2.214
Styrke: 16
Carmen er ny på vejen
Åhja, forstår til fulde dit problem med migræne. Kender udmærket at ørepropper kun tager toppen af voldsom støj, men vækkeuret kan ikke høres - men kan jo ikke leve sådan.

Og det ville jo også være allerlettest at flytte, men det kan jo godt være, at man ikke lige har de 2-3 millioner, det let kommer til at koste...

Joan, din bestyrelse og adminstration er nogen paphoveder med dybt godnat-argumenter, pisseflabede er de også!

Du har ingen pligt til at oplyse nogen om, hvad du foretager dig i forhold til Miljøkontrollen.
Udstyret bliver opsat i din lejlighed.

Ring og tal med dem om det - forsøg at fange Max Møller - men alle er yderst flinke.
Carmen er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 26-03-2011, 01:41   #15
mama63
På vej til at lære K10
 
Tilmeldingsdato: 26-03 2011
Lokation: gladsaxe
Indlæg: 11
Styrke: 14
mama63 er ny på vejen
faldet for varighedsbegrænsningen

Hjælp,jeg er også igennem dette nu,har idag fået brev om at de siger farvel til mig på kommunen,jeg har dog været forlænget 2x 52 uger mne åbenbart på en forkert paragraf for man har fundet ud af at jeg ikke kan komme tilbage til arbejdsmarkedet efter flere speciallæges udtalelse,meeen nu kan jeg ikke finde ud af noget mere og er gået ned.. lige nu ked af det og ved ikke hvem der kan hjælpe.og så op til weekenden.. kort fortalt..
Blev sygmeldt i maj 09 efter hårdt arbejde som chauffør,fyret 14 dage efter da en speciallæge var så sød at skrive til arbejdet at jeg sklle have et mindre belastende arbejde og at jeg forløbig var syg 2 mrd,min skulder smertede og jeg havde ondt i nakke og albuer og håndled.
Jeg har været hele turen igennem på privathos. Hamlet min sygforsikring betalte så mr scanning osv,de fandt golf/tennisalbuer ,slidgigt og en discusprolaps i nakken,nu efter næsten 2 år og en operation i skulder og en masse blokader i albuerne som ikke hjalp,har jeg fået et brev om at pga min læge som har lavet en statusattest hvori han har forsøgt at skrive at min prognose er kronisk og at en evt operation i nakken er usikker(skal lige sige at jeg HAR takket nej til denne operation før ) netop pga at jeg ikke kan genoptrænes ordentlig ,så skriver kommunen at pga ovenstående vurderes jeg ikke længere at opfylde betingelserne for udbetaling af sygdagpenge i henhold til §27 stk1 nr 3 da der ikke længere vurderes at være sikker lægelig forventning for en tilbagevenden til det ordinære arbejdsmarked vil blive mulig inden for forlængelsesperioden.

Så har de taget stilling til yderligere flere paragraffer og alle sammen kan ikke bruges til mig siger de fordi jeg ikke er afklaret med min nakke,men alt andet og min nakke kan ikke afklares dda jeg har sagt nej tak til op og at en discus kan gå begge veje... så nu har jeg lyst til at hoppe i havet
Det er en længere historie og jeg har prøvet at læse om arbejdsevne metoden ...forstår ikke et kuk,de har sendt mig noget der hedder en arbejdsevnevurderings journal men der står faktisk det samme som min læge skriver,det virker somom de har kopieret maget af det og jeg har ikke været til særlig mange samtaler og den sidste var i noget der hedder itk2 i januar og nu får jeg s ådette... hjælp en eller anden skriv til mig jeg er virkelig på den for er gift og ja min m er også syg så vi får ikke en bøjet ,ejer ikke noget og står i rki og er fattige selv nu,hvordan skal det så gå efter den 11/4???
mama63 er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Har brug for lidt hjælp Tin Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp 25 07-10-2011 10:16
undskyld min påtrængenhed, men har brug for lidt hjælp Fonze Alt det andet 2 14-03-2011 19:15
Er lost og har brug for lidt hjælp smilieme Spørgsmål ang fleksjob 11 05-02-2011 10:57
ny her, brug for lidt profhjælp. Martin h Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 30 20-10-2010 23:31
har brug for at skrive lidt Appelsin Spørgsmål ang fleksjob 2 05-03-2009 15:15




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 22:10.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension