K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Alt det andet

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Alt det andet Her kan du stille de spørgsmål hvis du ikke lige mener at det høre til under fleks, førtidspension eller sygedagpenge dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 23-11-2010, 14:56   #1
sanne mor
Hjemmevant på K10
 
Tilmeldingsdato: 11-10 2010
Indlæg: 272
Styrke: 14
sanne mor er ny på vejen
nerveskade

hejsa aller her.
så har jeg været ved nurolog i går en flink og rar mand og den 3 nurolog jeg er ved.
han undersøgte mig godt og vi fik en fin snak men han mener så ikke at alle mine behanlings mulighedder er udtømte. de smærte jeg har sage han var nerve smerte efter en beskadig nakke. og han sage så er der er noget medicin
mod nerver smeret der ved nogen kan hjælpe så smerten måske kan blive minder men ikke med garanti. men bliver nok en mulighed kommunen vil afprøve.jeg er lidt bange for at skal til at tage såden medicin resten af mit liv for at kunne klare et fleks job bare et par timer og det der gøre mig bange er jeg ved jeg ikke må få noget der skal udskellers via min lever fordi jeg har i mine graviditeter haft lever påvirkning meget slam
sidst fødsel blev 6 uger før pga min lever ikke kunne mere.
jeg er på leddighedsydelse nu hvis jeg nu skal har udtømt såden en behanling nogen der så ved hvad om man beholder den ydelse imens
tak for alle jers dejlige svar som alle bliver taget imod og brugt.
hilsen sanne mor
sanne mor er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 23-11-2010, 15:06   #2
Florken
Lever på K10
 
Florkens avatar
 
Tilmeldingsdato: 14-01 2010
Indlæg: 1.774
Styrke: 16
Florken er rigtig godt på vej
Kære sanne mor

Det er vigtigt at du informerer den læge, der skal udskrive recepten, om din risiko for leverpåvirkning.

Netop den type smerter, som du har, bliver FORSØGSVIS behandlet med medicin mod depression.

De fleste af disse midler medfører belastning af leveren, så vær opmærksom på det !
__________________
Der er SÅ mange SØDE mennesker på K10
Obesa cantavit, den fede kvinde har udtalt sig (frit oversat af Florken)
Førtidspensionist pr. 01/01/-2011
Der er ingen FREMTID i at bruge NUTIDEN til at ærgre sig over FORTIDEN
Florken er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 23-11-2010, 16:53   #3
empowerment
Ikke aktiv pga ikke aktiv mailadresse
 
empowerments avatar
 
Tilmeldingsdato: 12-06 2010
Lokation: et sted i jylland
Indlæg: 318
Blog Indlæg: 22
Styrke: 14
empowerment er rigtig godt på vej
Vil lige tilføje at, hvis antidepressiver i lav dosis ikke virker eller kan anvendes kan man få lov til at forsøge sig med midler mod eppelepsi... sidstnævnte gjorde et liv til forskel for mig.

Jeg tog dem i 9 år. Det var meningen at det skulle være livslang behandling, men jeg fik den tanke, at det kunne være at mit nervesystem havde fået så meget ro, at smerterne ville være udholdelige... og sørme ja...

jeg kan leve med dem nu, men jeg skal ikke provokere dem, og evnen til at udholde smerterne påvirkes af livets øvrige belastninger. Det er fuldstændig individuelt om medicinen virker eller ej.

Jeg er desværre det sidste år kommet tættere og tætter på detpunkt hvor jeg må overveje om jeg skal igang med dem igen. Men hvis jeg ikke finder andre veje vælger jeg medicinen til at tage toppen af smerterne.
__________________
Empowerment

vækst i erkendelse, indsigt og selvforståelse går hånd i hånd med en kraftfuld handlen
empowerment er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 23-11-2010, 18:42   #4
sanne mor
Hjemmevant på K10
 
Tilmeldingsdato: 11-10 2010
Indlæg: 272
Styrke: 14
sanne mor er ny på vejen
ja jeg er også spændt på at prøve det af håber jo på lindring. men vil også passe på mig selv. nogen der ved det med om jeg forsat ville kunne få ledigheds ydelse mens de prøver ny behanling af
sanne mor er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 10:02.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension