K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Alt det andet

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Alt det andet Her kan du stille de spørgsmål hvis du ikke lige mener at det høre til under fleks, førtidspension eller sygedagpenge dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 23-11-2010, 01:36   #1
Leduce
Hjemmevant på K10
 
Tilmeldingsdato: 18-04 2010
Lokation: gladsaxe
Alder: 45
Indlæg: 233
Styrke: 15
Leduce er ny på vejen
Tilføjelse til statsforvaltningen,hjælp!

hej
Har lige fået brev fra statsforvaltningen at de har modtaget min anke sag ang ftp..
der står at hvis jeg har noget at tilføje har jeg 14 dage til dette..

vil det ikke være en god ide at skrive at jeg lige har fået lavet en special erklæring som nu gerne skulle ligge hos kommunen (fik den lavet af min psykiater i sidste uge) og at jeg har afleveret en (ordentlig moppedreng af papirer) fra min 1 årig ophold på psykiatrisk center til kommunen men de papirer er "blevet forsvundet" i deres system ..

jeg har udtalelser fra overlæger og 5 psykologer i disse papirer..har bedt tidligere sagsbehandler om dem men hun henvender sig ikke tilbage..og sidste sagsbehandler kan ikke finde dem i deres system.

nu er det sådan at jeg vil henvende mig til hospitalet og få endnu en kopi men det kan godt tage mere end de 14 dage (det gjore det sidst) kan man så skrive at de er velkommen til at kontakte hospitalet (mener bare jeg skal have nogle papirer først med min underskrift om tilladelse..

ja undskyld men har ikke helt styr på denne situation..
hjælp
Leduce er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 23-11-2010, 08:46   #2
curls
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 29-01 2007
Lokation: Sjælland
Indlæg: 3.397
Styrke: 23
curls er fast beboer på K10curls er fast beboer på K10curls er fast beboer på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af Leduce Se meddelelser
hej
Har lige fået brev fra statsforvaltningen at de har modtaget min anke sag ang ftp..
der står at hvis jeg har noget at tilføje har jeg 14 dage til dette..

vil det ikke være en god ide at skrive at jeg lige har fået lavet en special erklæring som nu gerne skulle ligge hos kommunen (fik den lavet af min psykiater i sidste uge) og at jeg har afleveret en (ordentlig moppedreng af papirer) fra min 1 årig ophold på psykiatrisk center til kommunen men de papirer er "blevet forsvundet" i deres system ..

jeg har udtalelser fra overlæger og 5 psykologer i disse papirer..har bedt tidligere sagsbehandler om dem men hun henvender sig ikke tilbage..og sidste sagsbehandler kan ikke finde dem i deres system.

nu er det sådan at jeg vil henvende mig til hospitalet og få endnu en kopi men det kan godt tage mere end de 14 dage (det gjore det sidst) kan man så skrive at de er velkommen til at kontakte hospitalet (mener bare jeg skal have nogle papirer først med min underskrift om tilladelse..

ja undskyld men har ikke helt styr på denne situation..
hjælp
Ja god idé.. Indhent aktindsigt hos nævnet, så du kan se, hvad kommunen har sendt ind til dem.

Du kunne spørge dem i tlf., om de har kopi af den speciallægeerklæring... Ellers send kopi af den ind til dem (det kunne du måske gøre under alle omstændigheder).

Ja også det, at de må kontakte hospitalet, såfremt de har nogen spørgsmål. En læge fra hospitalet kan også komme med en udtalelse, men det skal så ligesom komme fra dig, altså at du f.eks. skriver en kommentar og henviser til udtalelsen fra lægen. Lægerne kan ikke bare selv sende noget ind, da de ikke er part i din sag. Det er du selv.

Held og lykke.
curls er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 23-11-2010, 09:11   #3
Jørgine
Klart Afhængig af K10
 
Tilmeldingsdato: 20-01 2009
Indlæg: 491
Styrke: 16
Jørgine er ny på vejen
Hej Leduce.

Jo, det er vigtigt, at du sender alt hvad der i forvejen ikke ligger i sagen - inden 14 dage.

Jørgine
Jørgine er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 23-11-2010, 09:49   #4
popiae
Jeg bor her på K10
 
popiaes avatar
 
Tilmeldingsdato: 18-09 2007
Lokation: Hillerød
Indlæg: 6.266
Styrke: 25
popiae er fast beboer på K10popiae er fast beboer på K10popiae er fast beboer på K10
For ikke at sende hele din journal med fra sygehus, læge, kan du gennemgå sagen, og udtage de udpluk der bakker din sag op.

Derefter sender du kun det relevante ind, med henvisning specifik til dato i journal.

Resten efter sender du selvsagt til nævnet. altså det de mangler, og kommunen ikke har sendt med.
Herunder har du mulighed for ydereligere kommentarer, men hold det så kort som mulig.

VH Popiae
popiae er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Urent trav i statsforvaltningen? Webmaster Politik og Samfund 13 14-10-2012 01:58
svar fra statsforvaltningen ang ankesag,ftp. Leduce Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 10 03-01-2011 19:25
Svarfrist efter afgørelse fra Statsforvaltningen! Cocio Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 0 24-02-2010 09:27
Yes - afgørelse fra Statsforvaltningen :-) Mella Politik og Samfund 9 02-08-2009 20:42
statsforvaltningen ingen personale hvad gør man så,når man har anket og pjuske Alt det andet 5 02-07-2009 12:45




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 12:12.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension