K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Alt det andet

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Alt det andet Her kan du stille de spørgsmål hvis du ikke lige mener at det høre til under fleks, førtidspension eller sygedagpenge dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 18-06-2010, 21:20   #1
Nullemusen
Elsker at være her på K10
 
Tilmeldingsdato: 19-05 2010
Indlæg: 86
Styrke: 14
Nullemusen er ny på vejen
Det er så frækt..

Hej alle sammen, prøver lige under ny over skrift, for jeg vil rigtig gerne høre andre mening om nedenstående og evt. om det bare er normal kostume hos kommunen?

Jeg har klaget over flere punker til centerchefen i min kommune.

ARBEJDSSKADESTYRELSEN, skriver så til mig at de har indhentede akter fra min sag i kommunen.. og det jo ikke så godt for så for de ukorrekte opl. og ikke at jeg har klaget!!

Hvad gør jeg i forhold til ask? så de lægger de korrekte opl. til grund i min sag, ved vurderingen af tab af erhvervsevne?

Håber nogen kan hjælpe.

Sidst redigeret af Nullemusen; 18-06-2010 kl. 23:20.
Nullemusen er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 18-06-2010, 21:26   #2
ace dk
Skal snart betale husleje på K10
 
Tilmeldingsdato: 08-06 2009
Lokation: et sted i dk.
Indlæg: 712
Styrke: 15
ace dk er rigtig godt på vej
jeg ved at hver gang du modtager noget fra a.s.k. er der tillige et blankt stk papir med ... det er til at hvis du har yderlige oplysninger, som DU mener skal følge med, så kan du evt vedhæfte dem der ..... eller skrive dem om du vil......

der kan du jo så passende vedhæfte de "rigtige" oplysninger, som kommunen åbenbart har set helt bort fra...... håber det kan hjælpe dig en smule .... jeg er desværre ikke selv så meget inde i reglerne

mvh eders ace dk
ace dk er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 18-06-2010, 23:35   #3
Huldra
Har ikke tid til andet end K10
 
Huldras avatar
 
Tilmeldingsdato: 05-03 2008
Alder: 58
Indlæg: 2.134
Blog Indlæg: 17
Styrke: 19
Huldra er ny på vejen
jeg har netop selv igennem min fagforening, den gode del af den.. sendt lægepapirer, jobdagbog, arbejdsprøvningsrapporterne og hvad jeg ellers fandt. For netop min kommunes sagsbehandler har udplukket papir som er sendt til beskæftigelsesankenævn, hvor jeg i den grad blev bange for at ASK ville lave udtalelse på det grundlag, som er fyldt af fejl og kun på ældgamle papir. ASK fik nemlig tilsendt samme stak papir som kommunen blev bedt om at indsende yderligere af beskæ.anke.nævn.. som jeg mener er mangelfulde.. og hvor en vigtig ting som timeantal i arbejdsprøvning er forkert.
Så mit råd er, send hellere for meget til ASK end for lidt. tal evt. med fagforeningen om det.
Huldra er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 19-06-2010, 01:14   #4
Ingrid
Slettet Bruger
 
Tilmeldingsdato: 04-03 2006
Indlæg: 565
Styrke: 20
Ingrid er ved at flytte ind på K10Ingrid er ved at flytte ind på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af Nullemusen Se meddelelser
Hej alle sammen, prøver lige under ny over skrift, for jeg vil rigtig gerne høre andre mening om nedenstående og evt. om det bare er normal kostume hos kommunen?

Jeg har klaget over flere punker til centerchefen i min kommune.

ARBEJDSSKADESTYRELSEN, skriver så til mig at de har indhentede akter fra min sag i kommunen.. og det jo ikke så godt for så for de ukorrekte opl. og ikke at jeg har klaget!!

Hvad gør jeg i forhold til ask? så de lægger de korrekte opl. til grund i min sag, ved vurderingen af tab af erhvervsevne?

Håber nogen kan hjælpe.
Umiddelbart er ASK kun interesseret i de rene faktuelle oplysninger i din sag. F.x din ressourceprofil og de lægeakter der også er i din sag, samt selve den bevilling der kan fortælle ASK om du har fået tilkendt fleks eller pension og på hvilket grundlag, f.x at en bevilget pension er p.g.a dèn arbejdsskade/uheld der er årsagen til at der overhovedet er en sag i ASK.

Så ASK er ligeglad med dine klager til kommunen, og om du har fået en ufin behandling eller dårlig sagsbehandling ser de ikke på, de ser kun på resultatet på "bundlinjen". Udover akter fra kommunen så indhenter ASK også oplysninger andre steder fra, f.x hos din læge/hospital og andre steder der er relevant i netop din sag.

Men er du ikke tryg ved om din kommune sender det rigtige, så skriv til ASK og forklar med dine egne ord, og send gerne kopi af de akter du mener ASK skal have for at kunne træffe en rigtig og fair afgørelse - ASK kan så selv plukke ud og tage hvad de skal bruge, og du behøver måske ikke gå og være nervøs for, om ASK nu har det hele med.

Min kommune stolede jeg heller ikke på, så hver eneste gang jeg selv mente at noget havde relevans til min sag i ASK, så sendte jeg brev og kopi - hellere et papir for meget end èt for lidt.
Ingrid er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 00:31.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension