K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Alt det andet

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Alt det andet Her kan du stille de spørgsmål hvis du ikke lige mener at det høre til under fleks, førtidspension eller sygedagpenge dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 14-06-2010, 22:10   #1
empowerment
Ikke aktiv pga ikke aktiv mailadresse
 
empowerments avatar
 
Tilmeldingsdato: 12-06 2010
Lokation: et sted i jylland
Indlæg: 318
Blog Indlæg: 22
Styrke: 14
empowerment er rigtig godt på vej
Aktindsigt anden aktør

Hej
Jeg er som sygemeldt udsent til anden aktør til aktivering. Jeg vil søge agtindsigt hos kommunen men er i tvivl om en sådan aktindsigt også gælder aktøren eller der skal søges særskilt hos denne. Aktøren står for al sagsbehandling kommunen står alene med ansvar og afgørelser....

mvh
empowerment
empowerment er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 15-06-2010, 00:50   #2
buster
Jeg bor her på K10
 
busters avatar
 
Tilmeldingsdato: 12-01 2008
Lokation: Sorø
Indlæg: 4.447
Blog Indlæg: 18
Styrke: 22
buster er ved at flytte ind på K10buster er ved at flytte ind på K10
tja, umiddelbart vil jeg da påstå at selvfølgelig har du ret til aktindsigt fra anden aktør, da du jo er henvist til denne via kommunen = anden aktør skal følge selvsamme spilleregler som kommunen.

Dette har vi fået konkret bevis på via vores advokat hvor anden aktør netop IKKE troede at de skulle følge de samme spilleregler som kommunen meeeen den går ikke, kan du hilse dem og sige, skulle de ikke vide bedre
__________________
At blive lykkelig består ikke i at eje meget, men at elske meget og håbe



http://www.onlineunderskrift.dk/unde...al-afskaffes./
buster er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 17-06-2010, 22:54   #3
empowerment
Ikke aktiv pga ikke aktiv mailadresse
 
empowerments avatar
 
Tilmeldingsdato: 12-06 2010
Lokation: et sted i jylland
Indlæg: 318
Blog Indlæg: 22
Styrke: 14
empowerment er rigtig godt på vej
Tak, så gir jeg den gas... tror jeg for en sikkerhedsskyld vil anmode om aktindsigt både hos kommunen og aktøren... vil grumme gerne se hvad de skriver siden de ikke siger et ord. Har ikke talt men min vejleder i månedsvis, og ikke modtaget så meget som et stykke pair fra dem lige så længe. Men de skriver gør de, men det er noget værre vås de sender til arbejdsskadestyrelsen. Til gengæld læser de ikke meget... slet ikke ens journal inden man bliver hevet ind til samtale... ved ikke om det er til at grine eller græde over, men det eneste hun vidste om mig var, at jeg har måttet øge min stærke medicin med 400% mens jeg har været i aktivering... til gengæld måtte jeg spørge hvad samtalen handlede om... jo jeg skulle i arbejdsprøvning.... nå da da....meget fornuftigt... jeg er endnu ikke stationær... ja så skulle de måske indhente lægelige oplysninger... jo tak lille dame, det var de så igang med.... enden på det hele blev foreløbig at hun pakkede sammen og måtte drøfte det... ja det er så en måned siden... jo det er i sandhed en særlig oplevese at være udliciteret... håber kommunen erkender at der bør være visse minimumskrav til aktører også på sygedagpengeområdet
empowerment er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 18-06-2010, 19:22   #4
buster
Jeg bor her på K10
 
busters avatar
 
Tilmeldingsdato: 12-01 2008
Lokation: Sorø
Indlæg: 4.447
Blog Indlæg: 18
Styrke: 22
buster er ved at flytte ind på K10buster er ved at flytte ind på K10
jamen, empowerment, du gir den da bare fuld gas

Kan varmt anbefale at du hele tiden sørger for at få/ha aktindsigt, altså ligegyldigt hvad deres forskellige undskyldninger er, ja, så fastholder du at du har ret til dette!

Anden aktør er jo engageret/bestilt og betalt af kommunen så klart, de skal overholde spillereglerne -også notatpligten!!

Det eneste anden aktør IKKE må er at træffe deciderede afgørelser.

Held og lykke og måske vi må høre lidt om herinde hvordan det går dig m alt dette
__________________
At blive lykkelig består ikke i at eje meget, men at elske meget og håbe



http://www.onlineunderskrift.dk/unde...al-afskaffes./
buster er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Anden aktør keldjacobsen Spørgsmål ang fleksjob 31 16-07-2011 19:35
Anden aktør JKR Spørgsmål ang fleksjob 11 29-01-2011 11:44
aktindsigt hos Anden aktør palette Spørgsmål ang fleksjob 23 14-10-2010 00:40
Anden aktør CHNEVIDE Alt det andet 0 30-06-2009 09:34
Anden aktør. Wersi 56 Spørgsmål ang fleksjob 5 18-10-2008 12:36




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 11:16.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension