K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Alt det andet

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Alt det andet Her kan du stille de spørgsmål hvis du ikke lige mener at det høre til under fleks, førtidspension eller sygedagpenge dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 22-02-2011, 23:11   #31
Bettemy
Ved at vænne sig til K10
 
Tilmeldingsdato: 18-02 2011
Indlæg: 20
Styrke: 14
Bettemy er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Tassi Se meddelelser
Jeg får tårer i øjnene over at læse dette. Jeg er MEGET lettet på dine vegne at din mor nu tager over
Tusind tusind tak for de varme tanker

Som det er nu, kan jeg ikke selv. Så er utrolig lettet og glad for at min mor hjælper mig i denne sag.
Bettemy er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 23-02-2011, 07:40   #32
Vovse
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 29-03 2010
Lokation: Sjælland
Indlæg: 9.664
Styrke: 26
Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af Bettemy Se meddelelser
Jeg forventer klart at denne sagsbehandler bliver sat til regnskab for de brud hun har lavet. Og når det kommer til love og paragraffer så stå man nok lidt bedre stillet med en advokat. Og mange advokater vil godt kigge på sagen uden det koster. Det kan ikke passe man bare skal ligge sig på ryggen og tage i mod bare fordi systemet godt ved man ikke har middlerne Så hvis det kommer dertil hvor jeg selv skal betale, så har jeg støtte i min familie.
Jeg vil ønske dig held og lykke med kampen.
__________________
"Lediggang som saadan er ingenlunde Roden til alt Ondt, tværtimod, den er et sandt guddommeligt Liv, naar man ikke keder sig"

Søren Aabye Kierkegaard (5. maj 1813 - 11. november 1855), dansk teolog, filosof og psykolog.
Vovse er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 23-02-2011, 10:33   #33
Bettemy
Ved at vænne sig til K10
 
Tilmeldingsdato: 18-02 2011
Indlæg: 20
Styrke: 14
Bettemy er ny på vejen
Mange tak
Bettemy er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 23-02-2011, 13:46   #34
MM73
Elsker at være her på K10
 
MM73s avatar
 
Tilmeldingsdato: 04-02 2011
Lokation: Nordsjælland (Furesø kommune)
Indlæg: 70
Styrke: 14
MM73 er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Bettemy Se meddelelser
Jeg forventer klart at denne sagsbehandler bliver sat til regnskab for de brud hun har lavet. Og når det kommer til love og paragraffer så stå man nok lidt bedre stillet med en advokat. Og mange advokater vil godt kigge på sagen uden det koster. Det kan ikke passe man bare skal ligge sig på ryggen og tage i mod bare fordi systemet godt ved man ikke har middlerne Så hvis det kommer dertil hvor jeg selv skal betale, så har jeg støtte i min familie.
Ja der burde være nogle advokater, der hjalp borgerne, på statens regning, når man gerne vil have sin kommune efterset.
Men de fleste advokater, er interesseret i salær mv.
Og naturligvis ved kommunenerne, at de svage borgere, ikke har midler til at ringe til en højtstående advokat og betale sig ud af det.

Jeg kontaktede selv en advokat, en gang, en psykiater sagde at jeg i den grad burde få hjælp til det med kommunen.
Det hele var jo en stor sammenfletning af ukorrekte ting, påstande og direkte chikane.
Men INGEN ville tage sagen gratis, da jeg undersøgte dette, da det var for "omfattende", kaldte de det og gratis bistand, hørte under korte og lette sager.
Jo tak.
Men hvis jeg kunne ligge 10.000 i start dep., ville en af dem gerne se på sagen.

Jeg er glad for at dit familie støtter dig, så du ikke sidder alene.
Desværre kan man alligevel, godt føle sig meget ensom i det her forløb, alligevel.

Jeg foreslog en gang jobcenterchefen at de jo kunne optage ALLE samtaler og efterfølgende give borgeren et kopi (hvis kommunen manglede penge, kunne borgeren jo betale for sin kopi selv), så var vi jo fri for at diskutere hvad der blev eller ikke blev sagt, under samtalerne.
Dette svarede han pudsigt nok aldrig på.

Stort
__________________
"Venlighed er for hjertet, hvad solen er for blomsterne"
MM73 er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Hanne Reintoft: jeg har svigtet østerbro Politik og Samfund 6 16-04-2012 19:01
Langtidssyge føler sig svigtet Peacock Politik og Samfund 1 22-03-2008 14:34
Forklaring udbedes - hvem har svigtet? zuza Det er da strengt ! 0 13-08-2007 22:35
Til alle som har følt sig svigtet baldur Accept fra vores omgivelser 2 10-03-2007 21:37




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 18:57.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension