K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Alt det andet

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Alt det andet Her kan du stille de spørgsmål hvis du ikke lige mener at det høre til under fleks, førtidspension eller sygedagpenge dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 30-04-2017, 17:20   #11
miav123
Slettet Bruger
 
Tilmeldingsdato: 24-03 2016
Indlæg: 30
Styrke: 9
miav123 er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Pip Se meddelelser
Normal procedure er at man indbetaler de 16.000 på en konto hos advokaten, der så på den måde kan bevise overfor retten, at pengene er indbetalt til rådighed, og at der derfor ikke kan påløbe renter. Han skriver så til arbejdsgiver eller arbejdsgivers advokat, og meddeler at de blot kan henvende sig og få pengene overført eller udbetalt.
Derefter skal der oprettes et krav mod arbejdsgiver på manglende løn, der kan indbetales til et kontonummer hos dig eller advokaten.
Det vil være fint hvis han kan sende begge breve samtidig samt anbefalet. Det er sløseri hvis din advokat ikke har sørget for noget af det. Så skift evt advokat.
Min advokat døde pludseligt desværre i marts.
Derefter har hans kollega taget over, og desværre var sidste besked fra min arbejdsgiver at hun ville modregne det, og vende tilbage med beløb og kontonummer. Det er dog ikke sket.
Han opfordre mig til at tage kontakt til hende, hvilket jeg har gjort gentagende gange, men hun ignorere mine mails.

-Han siger at mit udstående med hende er ikke et anliggende mellem kontoret og hende, men hende og mig. Derfor kan de ikke gøre mere end de har gjort.
-Kontonummer kommer hun desværre heller ikke.

Hendes advokat, som jeg har forstået er anklagermyndigheden??? de har intet kontonummer og kan ej være behjælpelige.

og har ærligtalt ikke råd til en ny advokat. Jeg har betalt sagsomkostninger, og fik derefter brevet at jeg skulle betale hende xxx antal kroner fra retten.
dog uden kontonummer.
miav123 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 30-04-2017, 19:13   #12
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.806
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
Hvorfor er det at du ikke sender et anbefalet brev til hende...der har du jo dit bevis for at du har forsøgt at kontakte hende.
__________________
Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 30-04-2017, 22:45   #13
Pip
Jeg bor her på K10
 
Pips avatar
 
Tilmeldingsdato: 08-01 2011
Indlæg: 3.549
Styrke: 17
Pip er rigtig godt på vej
Al kommunikation skal helt sikkert foregå med anbefalede breve, så du kan bevise dine kontaktforsøg.

Når advokaten ikke er behjælpelig, går jeg ud fra at det er fordi du ikke betaler ham for det, men at han kun har ydet hjælp til selve retssagen, evt som beskikket, og fået penge for det. For hvis det er en advokat du selv har fundet, og som du betaler løbende, bør han jo lave det arbejde du beder ham om. Men ja, det koster jo så.

Men send et anbefalet brev til hende, og se hvordan hun reagerer.

Hvis hun så ikke reagerer, kan du jo indgive et krav på hende, i forhold til den manglende løn.. så tænker jeg at der sker noget.
__________________
førtidspensionist april 2013...

Sidst redigeret af Pip; 30-04-2017 kl. 22:50.
Pip er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 30-04-2017, 23:52   #14
KageØre
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 20-12 2015
Indlæg: 1.322
Styrke: 10
KageØre er ny på vejen
En virksomhed har en NEM-konto, der behøver du ikke kontonummer for at sætte ind.
KageØre er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 01-05-2017, 12:45   #15
stampe
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 14-12 2007
Indlæg: 4.289
Styrke: 21
stampe er rigtig godt på vej
Prøv, om du ikke kan få fat i den omtalte advokatvagt inden du gør noget som helst på indeværende tidspunkt.
stampe er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 02-05-2017, 16:31   #16
miav123
Slettet Bruger
 
Tilmeldingsdato: 24-03 2016
Indlæg: 30
Styrke: 9
miav123 er ny på vejen
Hun svarede meget kortfattet i søndags "Hej. Beklager virkelig jeg ikke har fået svar. Jeg lover dig et svar tirsdag. " har endnu ikke hørt noget, og skal nok heller ikke regne med det jeg tager til advokatvagten torsdag hvis der ikke er sket noget. Øv ventetiden gør så ondt
miav123 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 03-05-2017, 06:17   #17
miav123
Slettet Bruger
 
Tilmeldingsdato: 24-03 2016
Indlæg: 30
Styrke: 9
miav123 er ny på vejen
Afventer stadigvæk

Sidst redigeret af miav123; 03-05-2017 kl. 06:31.
miav123 er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 14:29.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension